2014年12月30日星期二

【中國 華東 四日三夜】Day0 香港、深圳寶安機場 往 上海虹橋機場

day0 - 2014.12.24


- 24號早放, 回家訓完, 8點幾出發到上水, 10點左右過關



  轉sz地鐵(羅寶線、羅湖去尾2既站,1hr左右), 有坪洲、車公廟etc
  再轉van(10mins)去sz機場 (其實有shuttle但太夜)



 - mtr既售票處 會有好多乞討的人 拎住個杯 想你將找錢放係個杯度

- van時 我地話:"$40/5人, 你係咪騙我們啊?" van司機話:"唔會啦公安都在"
  友人即刻望住個公安:"你們是cosplay吧?"

- 係sz機場停車場 分左唔同zone 用唔同生果代表
   但唔知點解a係banana、b係pinapple
  我地話, 點解pinapple係b?友人a:"係咪因為「菠蘿(pth音)」?"
    友人b:"乜呢度唔係叫 鳳梨 架咩?"


- 大約12點 入到去 就見到starbucks, muji, m記, 滿記 etc,
   間間都好早收 e.g. 2330 0000 但明明已經過左時間仲開
   原來大部份都係過晒時間、1am先收




- 最後去burger king,因為24hr,又有wifi (雖然個wifi原來唔得..),又有電掣,
   於是決定係度過夜

- 等呀等、又出去行下、又呢度行下,又係sofa趴下,終於就5點,出發去checkin

- checkin既地方有d似hk既2號客運大樓 不過呢度d工作好似唔太effective、比較慢
  背囊6.7kg連外袋同個盤

- checkin後開始行超長廊去登機口

- 沿途好多「香港xx」「港式xx」既食店,真係好多

- 旅程係登機作為真正開始



- 坐南方航空、第一次食飛機餐、第一次睇飛機日出


- 飛機餐 好好食好好食 炒河 我好鐘意hahahaha



- 後面果排果d人,講1句笑1句,笑得超誇張



- 清晨既sz(深圳)好大霧、一路上、一路都係霧,慢慢穿過舊雲,就見到超勁既雲海

- 因為坐右排、向東面,個太陽超耀眼
- 一路影一路影 後面果個人拍我地,話:可唔可以sd d日出相比佢地,話日出好靚
- 比左卡片我 雖然到依家仲未add
- 落機前 佢問我地係邊度人 話覺得廣東話好好聽
- 我覺得今次程機唔算太穩咁不過都唔錯

((Day0 完))


沒有留言:

發佈留言