2015年5月3日星期日

【中國 廣東 兩日一夜】塘廈三正半山酒店

日期:5月1 - 2 日 (星期五 至 六)


今次同家人去。checkin之後。去玩了,首先自己駕駛電動船。



然後返返酒店樓下游水。游左個幾鐘就出去有滑梯既遊樂池。然後再去埋河道游。
因為會落水、玩滑梯之類,所以唔帶手機/相機了。游完就返酒店洗頭沖涼。

跟住食自助晚餐。


有好多唔同款的蠔。但我唔食生野的,所以食了芝士煙肉焗蠔、燒蠔同蒸蠔。
仲有長腳蟹(麻麻地)、羊架(好味啊啊啊啊啊)、牛肉、螺,甜品、飲料,之類。

我叫左龍井(哈我太鐘意飲茶),個壺好方便,飲到唔捨得走。


食完自助餐,就去睇表演。但睇睇下我去左打籃球。


係度玩左成個幾鐘。好彩無咩人想玩,右邊都無人玩緊,唔係就好似阻住人咁。
呢日係咁多。



第二日起身,就食自助早餐,不過無影到。然後,就去玩射擊。因為無帶相機,所以都係無影XD。射擊場隔離,有得打WAR GAME,個場地真係好似打機咁。不過下一場未到,唔係係瞭望台望住人玩一定好好笑好正。

玩完射擊之後,就去左室內游泳池。佢有埋水療個d,又有桑拿。不過因為就黎要checkout所以就只係浸左腳既水療。

checkout之後,就離開了。

返黎時,係深圳灣附近食左"魚米粥"。用粥底做既火鍋。


一開始落海鮮、然後各種肉。最後食個粥底。綿綿地的。但好少米(可能煲到溶晒)。
食完就完了。



題外話:

係羅湖一間書店:買左本水彩畫既書,跟住有個公安望住本書勁耐,初頭以為本書有咩問題… 然後,(PTH對話)
佢:你是畫畫的?
我:無呀 學習一下
佢:(狂講水彩技巧、講講下講埋油畫)
我:你學過畫畫的?
佢:對呀 我放工後會去大芬村的
 P.S. 大芬村係深圳一個油畫藝術村

好有趣,遇到個識畫畫既xD。

本身呢日返到羅湖係想去大芬村,但無咩資料決定唔去住,咁就巧遇到呢位公安xD

1 則留言: