2018年3月30日星期五

【突尼西亞 8d7n】Day 2 Part2 突尼斯市 [Tunis] (巴杜博物館、布爾吉巴大街、麥地那) 、迦太基遺址

Day 2:2018年3月30日 星期五
地點:突尼斯市 [Tunis] (巴杜博物館、布爾吉巴大街、麥地那)、迦太基遺址

首先直接入突尼斯市,去巴杜博物館。

如果有睇開突尼斯一帶既地圖,又知道DAY1晚住既地方既位置,
應該會好奇怪點解唔係去左  迦太基遺址 先去 突尼斯市。

其實係因為今日突尼西亞總統會係巴杜博物館演說,
所以首先去左市區玩先,以免睇完遺址再入去,會封鎖左現場唔比入。


由海邊既酒店到突尼斯市,再到巴杜博物館唔算好耐,半個鐘車程都唔洗。


然後用1 dinar買左張相機卷。

其實無乜人會理,但當係買張券紀念下,因為跟團係無門票!!!


其實 1 dinar 真係幾靚呀。


呢個係將會演說既場地。


set緊場。


巴杜博物館比較出名既係大量既馬賽克壁畫,中間個位係詩人,
故事係點已經唔太記得了。


當然一如既往又脫了隊,望下地圖再去行下。


呢度封左唔比入,唔知點解。


迦太基遺址比較空整有雕刻既石塊都搬左過黎呢度。


周圍都係壁畫,門上都唔放過。


幾勁,其實用馬賽克做人像真係超難。


呢個係海神、海妖、魔笛聲既一個古希臘神話傳說。

聞說係呢一帶海域有海妖會以魔笛聲引誘船員掉入漩渦,
而且海妖好靚,會令到船員不自覺向佢靠近而跌落海。

於是如畫中所示,當船隊 (唔記得邊個了...) 要過海時,因為怕會跌落海,
同時亦怕因為魔笛聲引誘去開向漩渦,
於是佢地戴住耳塞、綁住自己手腳,最終成功咁避開左海妖既引誘。

睇完上述我所理解而寫番出黎既故事,
戴番頭盔先,幾多記錯左就唔知道了,
可想而知點解我history咁差,因為我都記唔到人名既。


呢度d天花板、建築其實都好靚,因為雖然依家係一個博物館,
但佢同時都係一個歷史建築黎,舊時其實巴杜博物館就係皇宮了。


行到窗邊往外望。


再睇睇天花板。


呢個位置停左好耐,因為黎到呢度就入番隊,
聽下牆上面既壁畫故事。

呢個係海神同佢既戰馬,故事我都唔係好記得了,
我無影到全景圖,但呢幅圖都應該見到d,就係講四季更替的。

有春花、秋收之類,用馬賽克可以做得咁細緻真係超勁。
最緊要係配色都勁靚。


地下都有馬賽克,係當時既人民食既食物。

fd講笑問,係咪拎銀仔拋中邊樣,個晚就食邊樣野。


舊時既皇宮中庭,特別有氣派喔。


好多時間係度遊走,所以有段時間坐左係度hea下望下。


成日都專登望望天花板。


華麗建築。


好多時點解呢d歷史文物,尤其有畫既,係現代社會會特別珍貴呢,
好大原因係畫入面好多時會表達當時社會現象、希望之類既訊息,
從而得知當時既人民生活。


石刻。


建築。


色彩配搭。


所有牆上,放到馬賽克畫既地方都放滿了。

而且色調好正!!!


缺了的一塊,有「估計」既圖樣(灰色個part)畫左出黎。


繼續天花板。


上層。


欄杆。


hea到咁上下就出番去了。


唔知點解,近博物館門口有勁多狗狗口罩展覽。


又返返黎起點。


近門口有好多國旗同花,估計係友誼之類既證明。


用左應該有兩個鐘,睇完巴杜博物館,就向突尼斯最主要既大街進發。


經過外國城市入面我最愛見到既交通工具之一 —— 路面電車,
而且周圍既人口開始密集,就知道我已經勁接近市中心既 布爾吉巴大街 啦,
無錯其實已經到埋了,好快就落左車。


呢條街上比較多類似歐式,或者話法式建築,因為曾經都係法國殖民地。
所以當突尼斯既其他地區都係白屋藍窗,呢度既建築就顯得有d唔同。


唔,呢條大街既盡頭係凱旋門,雖然行到尾就見到,
但我到走個時,先意識到呢個係凱旋門,
然後發覺,原來我去左第三個凱旋門喇!!

但,p.s.我仲未去到最出名、巴黎果個凱旋門……… =V=。


凱旋門後面就係市集,
好多人會叫呢度做麥地那市集,其實medina(麥地那)就係解市集。

所以只要有市集、果度就會叫麥地那,
蘇斯(sousse)、Hammamet都有麥地那(Medina),即係市集。


呢個Medina係一路上坡,所以一路上就係去到尾,
落坡就係返返起點,唔會點行錯路。


突尼西亞係超多貓,我相信係成個北非都有好多貓,
而且所有貓都好靚呀!!


一路上好多人,但見到有一條巷居然未開鋪,好似係。


呢度d人可能見到亞洲人少,又或者真係熱情,
無論係大人細路老人家,都會笑住同你講hello,
唔係想r生意既店家,只係行過既路人都會同你講hello。

唔知係咪因為兩個女仔行,行行下有個人話,
向前行,上到有個位可以高空睇成個medina。

咁我地就向佢指既方向繼續亂行,
點知佢後來追上黎話行錯,就想帶我地路,
咁市集入面反正都係亂行,就跟一陣啦,
最後當然係去左佢間店 ....... 跟住我地話無帶錢,
就走左了。



反正都向上坡行,咁我地就keep住向上,
睇下係咪真係有個位見到成個medina。


開maps.me睇又好似真係有,結果可能我問題,
係唔見有既,就算已經行到最高,都唔會望到,
所以無幾耐就由最高點落番去入口處。


期間經過一個清真寺,播緊應該係經文,唔知會唔會係禮拜緊。


雖然唔知比唔比,但又想入去行下,不過上樓梯向入口進發時,
有個包住頭既婦人同我地講,用body language 講要包頭先入得去,
於是我地就回頭了。


一開始入去時,有少少bangkok既jj market feel,當然賣既野好唔同啦。
Medina無乜野想買,純粹望下,同佢都幾大。



於是落番坡,返返落去凱旋門個一邊,
行下布爾吉巴大街。


就係回頭望先發覺,係喎佢係凱旋門喎!!


好單調既凱旋門 XD
如果計高度,應唔應該計埋支旗呢。


大街旁既建築。


一見有電車行過,即衝去影。


跟住佢跑,哈哈,個fd可能心諗:咩事。


有個好似Iamsterdam既展品,放左係度,
當然影番夠本,有人、無人、兩人乜都影一餐,
由大把時間影到無乜時間淨XDDDDD

而且後期越黎越多人,影唔到遠d既全景,
所以有呢張都好過無,嗚嗚。

影到咁上下就返返去車度集合了,突尼斯既景點真係無乜,
除左主要呢條大街之外,其他地方坐車經過望到都係民居區咁濟。

係去迦太基遺址之前,就係食午餐時間,
係呢個時候先開始,真正叫做有同團友友傾計、接觸。

發覺呢個團既人其實大部份都係已經去晒成個歐洲,
依家唔知去邊好,於是簡左唔熟悉既呢度咁,哈哈,
於是我問佢地,覺得歐洲最靚係邊度,
預期中我會聽到挪威、冰島或瑞士之類講靚景既地方,
但居然係西葡。相信一定係d建築勁吸引了,又係好想去哈哈哈。


餐湯,有幾得意既粒粒麥咁既 疑似羅宋湯。


有炸雲吞但入面係溏心蛋,
即刻問個fd有無諗起個時花蓮去完太魯閣,返市中心時買黎食果隻炸蛋。


最後上菜,係魚啊,哈哈,其實味道唔差,
每次係呢d國家食set,都覺得餐廳其實好有心。
雖然比起其他地方唔係咩好好食既食物,
但唔會好似大陸咁一大碗飯得幾粒肉 .... 
而係一定原條魚、原隻雞脾比上 。。 >   <

午餐之後,就向迦太基遺址進發了。

比起突尼斯市,其實 迦太基遺址 更接近琴晚住個間酒店,
距離琴日去既Sidi Bou Said都超近,
而一樣係坐市內通勤列車可以到城郊 迦太基遺址 個邊。

於是又係半個鐘車程左右到了迦太基遺址。

沿途又係幾靚,一邊係突尼斯湖,呢一邊係另一個湖,即係呢個,
d水紋好少,個感覺好綿……

唔,咁形容d水好似好怪,但真係咁覺得。



期間有人問,點解有時候石上面、牆上面會有數字既?
當時估計係古蹟要跟number排番d石既位置,但後來解釋話原來唔係。

事實上,係茉莉花革命後,2014年舉行過一次議會選舉,
當時有超過70-80個候選人去參選,由於大家都會貼上宣傳既相/poster,
所以呢d數字就係為左方便市民認得邊個人係幾多號候選人,
所以會直接係牆/石上寫上候選人既數字,同時貼上相/poster黎宣傳。

講下講下,講埋茉莉花革命起因、影響,就黎到 迦太基遺址了。


又係相機券既時間。


已甩色既景區地圖。


頭先講既,無被抹走既2014議會選舉poster位置。

估唔到遺址景區既樹都無法幸免 ~ 


沿住路向前行。


巴杜博物館都有既石刻,因為就係from here了。


一路行,景觀開始開揚。


無幾耐,就黎到一個空礦既小山丘上。


紅色個牌係講緊果個位唔比影相,
因為果個位影相會影到總統府。

其實好多角度都會影到...


石上有草,後面就係地中海,幾靚。


係度周圍玩,周圍影。


呢度其實雖然係迦太基遺址,但都變晒做石仔了,
呢個比較完整既其實係後來既羅馬帝國入侵,所建既古羅馬浴場遺址。

所以會見到好似一間間房仔咁,每個房仔中間又有舊石仔。


算係幾完整。


最勁係門既位反而唔會塌,明明最少石既位。


仲有d有雕刻既。

碎片。


柱。


周圍走。


望埋海。


之後就走了。


再經過湖景。


回望頭先既路。


無浪既湖反映到藍天。


經過火車路。


呢個時候三點幾,向另一個海邊城市,哈瑪麥德進發。

- Day2 Part 2 完 -

沒有留言:

發佈留言