2019年9月28日星期六

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 1 香港 飛往 尼泊爾 加德滿都

Day1:2019年9月28日 星期六
地點:香港、尼泊爾 加德滿都
住宿:Kathmandu Boutique Hotel

今次早左3個鐘到機場,
今次機場入大樓要check boarding pass。


黃昏左右上機。


打卡點。


等候上機。


就快可以上機了。


GOGOGO。


大約係咁。


夜晚機,所以無風景睇。


機程5小時。


起飛了。


好快就去到海南上空。


然後晚餐到。


有HaagenDaz!


睇左兩套戲,好快就落機喇。


因為天黑,
所以只係睇到好多屋仔既燈係唔同高度既山上面。


好快就落機喇。


落機位就係入境大樓前面。


所以shuttle行兩步就到。


入境好方便, 因為特區落地簽唔洗錢,
係部自助機度打好d野,print張紙,
再去 Gradis  (最左) 既隊度排,好快就過左。


機場匯率。
(for 有d人既Visa要兌錢比錢,佢唔肯換比我地!! 話出面平d!! 但其實唔係!!)


入境後,拎行裝。


入境後既匯率。


搭的士,我地比左地址司機睇,話700Rs  (日頭400Rs就得...)


點知到左佢話要800Rs,話以為我地係Themal,
呢度遠dd...

明明地址都比埋佢睇,佢自己都話識路話OKOK…
所以講左一輪,最後先肯700Rs。

其實爭100Rs唔係話多,
但最唔服氣係 本身司機明明話 "知道知道OKOK",又話 "我識呢度!",
最後到左先話"唔知係呢度",然後加價,個感覺好差 =_=


入住,都幾舒服唔錯。
呢個時候好似大約10點幾11點了。

夜晚唔記得有無出去行,
同左counter講想買巴士飛,佢話OK,聽朝會幫我地買。

- Day 1 完 -

沒有留言:

發佈留言