2017年1月11日星期三

【關島 4d3n】Day2 徒步+順風車 至 情人岬、駕駛小型飛機體驗、查莫洛菜

 DAY2


 - 今日有2樣重要野要做,
   不過天氣依然係麻麻地.... 其實朝早有藍天架 ...
    訓到11點幾先起身,12點幾先出門。

- 第1樣要做既野係行去 Two lovers point,
  其實期望唔係好大,但始終叫做關島最人氣(?)景點之一,
  又無咩野做,所以就要做checkpoint fighter GOGOGO啦。



- 一路行,見到香港以前有但依家無晒既Wendys',
   入去買左一個餐一個包食,
   食落其實都幾麥當勞feel,薯條都係幼身的,
   埋單 13.28$usd,期間又落雨。



- 食完就行到MicronesiaMall,入去ABC store買支水,
   門口泊左好多車,好美國(?) XD。
- Mall 行返Wendy's,轉入一條兩邊係草既石屎路,無盡 ~ 幾靚 舒服
  睇相會發現個天係變得好快 (如果個日天氣唔好,就會係陣雨咁)



- 行行下去到上崖位附近 有架車停左係度 問我地係咪去two lovers point
   我地話yes 跟住就叫我地上車 ~~~ GOGOGO
- 佢地同我地影左張相 到左放低我地就走了 xDD 懷疑是staff黎 XD


- 呢度都係睇海 ~ 觀景台$3usd上高一層 上面好多心心鎖咁
   我地去左隔離個餐廳台度叫左杯雪糕食$4.4usd 順便影相咁
   呢度d雪糕超甜好多cream \(x_X)/ 不過呢度可以影番落去個觀景台 ~
   大海係靚既! 如果好大片淺灘會更加靚囉 XD


    -  比d面啦唔好話似香港啦...XDDDDDDDDDD

 - 另一邊個天靚d



-  呢度有postcard店,個價真係正常好多,居然景點會平d同d card正常d,
   比起之前見到$2一張、$1.5一張平d,呢度仲靚d,而且$0.5usd 1張。

- 係度兜兩兜,敲下鐘咁,就行返返去了,
  完全check pt fighter,但本身個景點都唔係好大,
  海岸線未話去到我覺得好靚既位
  另外就係因為book左4pm skyguam去揸飛機,
  於是就跟番時間返酒店等。

- 3:58pm返到去梳理下就hea左陣,
   本身以為book個邊會聯絡我地,我見未有msg以為仲有時間。
   但到4:10pm仲未有,就睇番,原來要係大堂門口等。
   跟住收到了msg,話司機未見到我地,所以接左另一pair先,
   過多陣話4:00pm full左不如5:00pm,於是就係JP store hea陣。
   期間又落雨了 聽講4點個輪揸飛機都落緊雨..........
   之後諗番,我地遲左算唔算避左場雨呢。

- 到左5:00pm ,sky guam架車黎到,
  7人車黎,我地就同另一pair同酒店的上車了。
  佢地都係hk人,黎玩6日,早我地1日到,遲我地1日走,
   前一日玩左跳傘,今日佢地就揸20mins飛機。

- 到步就係到左關島個國際機場,首先入左去間房仔,簡介完比左張紙我地,
   填下form,交左passport副本,同埋比左個入禁區既牌我地掛住。



- 其實係同行揸而唔是我揸,點解我唔揸呢,就是因為我揸既話架機一定反轉左,
   起飛個儀錶到70就開始向後拉桿,我成日覺得如果係我,
   d動作一定好大,嚇到全機人大叫,自己都驚埋然後即訓鬆手之類。

- 之後就出發去停機坪,直接入去架小型飛機度了。


 - 30mins路線大約係咁,係機上完全唔覺得係30mins,
    不過拍片又真係拍左20幾mins既飛行。

    期間見到tumon bay、two lovers point 、
     魚眼公園、naval base,個一邊既海色都好靚。
 



- 海個邊飛得好平穩,山個邊可能高底唔同、風向既關係,就有d震。
   降落前個隨行機師仲同我地玩左2次飛機freefall,
   第一次完全唔知咩事,以為小型飛機係咁樣降落 ... xDDD

- 落到去,揸飛機會有張證書既,想過膠就$1usd。
  之後就坐番佢架7人車走,同左個pair人傾計,原來佢地個隨行機師無玩freefall,
  即係其實降落同freefall係無關係lorrr... XD
  但"安全地(?)"freefall其實都真係好好玩既XDDD

降落時開始入黑


- 我事後先知原來除左降落同山個邊,全程都係同行揸,
   而隨行機師係無掂佢自己個控制桿,
   雖然我係拍住片而且有望到同行係揸緊桿,但我無留意隨行機師係無揸桿XDDDD
  於是一直覺得好安全既我 呢刻先發覺原來岩岩係處於高危之中XDDD
  拿,我就表示非常信任同行既,嗯嗯。



- 平時上網見話個 chamorro 夜市係 周三晚,但有d網話星期五都有。
   走個陣就問下skyguam既人,原來星期五係無既。
  然後同車既話星期三先有,但好細無咩野食,其實唔去都得唔洗失望。
 後來睇d shuttle bus schedule,都係星期3先會經chamorro夜市個站,
  於是證實,可能可能可能曾經星期五有過夜市,
   但依家真係 只有星期三(updated to 2017.1.6) 有了

- 揸完飛機無野做,sku guam又車我地返到酒店,於是就出去食野了,
   琴晚食拉麵時講起呢度有間chamoro既餐廳,
   不過10pm收,琴晚9:51pm 講起時已經太夜了,於是決定今日吃。

去吃野

- 呢一餐2個主餐,加1個小食,1杯雪糕,1杯野飲,食左$65usd。





  食完就返到訓教了,因為聽日要早起身!dededo flea market!
  因為太懶未搵車站係邊,於是要預左係行過去!!!

是日感想
- 今日玩既野有關島feel了好似係 XD




沒有留言:

發佈留言