2023年11月30日星期四

【西班牙、葡萄牙 11d10n】 Day 1 香港 經 法國巴黎 往 西班牙 巴塞羅那

 Day1:2023年11月30日 星期四
地點:香港、法國 巴黎、西班牙 巴塞羅那

話說因為夜晚10點機,所以收工之後一個背包,直接就黎到機場。
而當我到左機場既呢一刻,只係7點,同行都仲未上機場巴士。HAHA

入黎個下,有少少晞噓。
呢一日,係等左差唔多四年之後,再次黎到機場。



可能因為我未做online checkin,
所以AIR FRANCE部自助乜乜機認唔到。

等到8點幾左右,同行都到左之後,
我地直接去人工個櫃台。

我地買機票既時候買左LIGHT ECON,
即係所有野都照舊 (有飛機餐、有野飲、ECON座位 ETC),
分別只係我地只有12KG手提行李,無20KG托運行李。

不過櫃台既人問我地 "有無野想托運,可以免費托"。
我地只係得背包,所以話:"NO"。
佢指一指我背包話,"背包都可以托"。
然後我話"背包一個鎖都無,唔托LU。" 
於是最後就帶埋上機喇~

拎完野,仲有好多時間淨,就過左GATE先。
話說,依家出境方便左。

1. 拎張air ticket,之後一直都係 detect face 就可以出境
2. 全程用 非觸式e道 出境,基本上未拎過張ID CARD出黎


咁多年之後,終於又黎到登機牌喇。


今次坐air france 既 A350。

而且超正既係,成班機都好FULL,
不過咁岩得我地個排,隔離位係無人,
於是我地2個人可以坐3個座位,太爽了HAHAHA。


起飛之後,就有第1餐飛機餐。
之前聽過air france d 飛機餐好好味,聞名不如一吃,
真係好唔錯!!


兩個唔同既晚餐。


飛機上面有FREE WIFI for texting,
所以基本上,全程係度message (實測 wtsapp、tg 都可以!!)。

如果想上ig, 上下網, 睇下youtube,
就要比錢喇。好似一程機 $18EUR,其實10幾個鐘黎講都唔算太貴,
不過因為無咩需要就無買喇。

另外就係,飛機經過中東個一帶,
個WIFI service會temporary unavailable,
所以個段時間就訓下教咁。


飛到一半,仲有6個半鐘。


出面既景。


到左差唔多落機之前,就派早餐盒,超級豐富 HAHAHA


有熱既包、餐包、水果、乳酪、果汁、ETC。


差唔多落地,因為加/沙個邊同俄/烏個邊局勢不太隱定,
基本上都要避開果一帶,
以前飛法國11-12個鐘左右,結果依家要飛14個鐘。


到左法國巴黎戴高樂機場,
airfrance 國際轉國內,雖然同1座客運大樓,但要出入境,
只係得1小時15分鐘,基本全程都係跑跑跑跑跑跑跑。


由於同行係著高筒鞋,背包又有相機個d,
所以入境既時候CHECK野用左d時間。

另外,入境既時候 移民官 好似唔太知特區護照係唔洗VISA,
打開左其他國家既VISA問我: VISA?
我: NO VISA NEEDED。
跟住佢地好似唔多信,佢同隔離個 移民官 講左兩句,
之後又開電腦check左陣,結果真係唔洗VISA。
就CUP左印比我地過。

好,時間無多,跑得更甘。

但跑到喘晒氣都要影一影下轉機既位。


終於上到,雖然時間剛剛好,但無即刻關門,
仲等左一兩分鐘,有幾個人係我地後面入黎,之後先正式關機艙門。

個時心諗,回程就得50mins轉機,
雖然國內機轉國際應該唔洗check咁多野,但都有少少擔心轉唔切 HAHA。


第二程機,坐A220。2-3 既座位,我地都坐得幾前。
同樣,隔離無人,所以又可以2個人坐3個位。


呢程機只係坐1-2個鐘左右,
由法國巴黎戴高樂機場 飛 西班牙巴塞羅那既機場。

所以都只係派左野飲同小食。


前面就係business class。


太陽出來了。


眨下眼就到左。


落機了。

終於,西班牙,一個一直都講左好耐想去既地方。

我終於到喇!!!

- Day 1 完-

沒有留言:

發佈留言