2023年12月1日星期五

【西班牙、葡萄牙 11d10n】 Day 2 Part 1 西班牙 巴塞羅那 (機場往市區,途經 加泰羅尼亞廣場 Plaça de Catalunya、哥德區)

 Day2:2023年12月01日 星期五

地點:西班牙 巴塞羅那 加泰羅尼亞廣場 Plaça de Catalunya、舊城區
住宿:巴塞羅那 - 梅特卡拉客房酒店 (Room Mate Carla)

Aerobus 出機場大概路線就係咁,
需時20分鐘左右 6.5EUR左右,到 加泰羅尼亞廣場 :

話說疫情都過左好耐,
不過係香港大部份時間我&同行都有戴口罩。
落左機場,黎到歐洲,在場大家都無戴,咁就決定放飛下自己LU。

呢個時候大約係朝早9點幾左右喇。


我地無行李托運。出到黎之後,就直接可以出機場。


之前做左功課,其實有超多方法可以出市區。
巴士、地鐵、ETC。
亦都可以坐24h 機場巴士 (AEROBUS) 出市區,
6.5EUR左右。

我地見AEROBUS可以直接去 加泰羅尼亞廣場 落,
只係20mins,地面行駛又可以睇下風景,就坐佢喇。

機場跟住SIGN可以黎到車站,佢有幾部自助既機,只收細紙。
我地手持大部份都係大紙,部機唔食。

不太情願咁入細紙,買左兩張巴士飛。
去到上巴士個下,發現!原!來!可!以!即!場!人!工!售!票!!
咁就可以用大紙唱散!!!!

算喇,唯有之後入SUPERMARKET先唱散喇。

50EUR想唱散真係好難,HAHA
如果入到細店,想唱散,d店員都未必個個肯收。


我地黎西班牙之前,睇得太多巴塞扒手( or 直接搶野) 既故事,
所以初初到步係超級小心 HAHAHA

今次旅行,好少拎電話出黎,
加上我部相機借過比人未拎得番 T____T
所以今次真係影少左好多相 T___T

就算AEROBUS睇落大部份係遊客,都唔敢掉以輕心。

最點係,我地落車既位係 加泰羅尼亞廣場,
聽講係 扒手專區 ,如果見到我地係AEROBUS落黎,OMGGG
可能好易就變左TARGET。

講起呢樣,今次西萄之旅,尤其係西班牙呢度,
出行基本上、盡量用既係 流浪漢裝 HAHAHA
超樣衰 又 HEA, HAHAHAHA

---

BTW,

呢架AEROBUS會經過音樂噴泉之類既市內小景點,
架車邊行,我地邊睇風景。

唔經唔覺,
AEROBUS真係好快,20mins就由機場入到市區。

於是我地 加泰羅尼亞廣場 落車喇。
黎到市區大約係11點左右。


去到 加泰羅尼亞廣場,見到有個 歌唱比賽既評分。
可能係某個節目既海選現場?

因為好奇就走上去望下,
基本上同 同行 一前一後行,得閒望下附近有無咩人咁。

(人多既地方,扒手出沒注意HAHA)

係度睇左應該15mins左右,
就開始係哥德區行下,中間會有條大街貫穿。

大約係呢一帶:


有d衫賣下咁。


黎到主教堂,有個聖誕市集,真係賣聖誕裝飾既地方。
之後佢隔離有條巷仔,又係一個景點 XDDD


聖誕市集果個廣場上面有呢幅畫。

話說係教堂前面,有d小丑/化左妝扮聖誕樹既人,
會走過黎r你同佢影相、或者帶住d特別裝飾同你打招呼。

但經過網上一堆"r錢黨經歷"既洗禮,
基本操作係......一見即走、完全唔影。

所以,嗯......


係哥德區行行下就見到又一個景點,接吻牆。
其實係好多幅唔同既相拼埋一齊。


其實係哥德區行左成1-2個鐘左右,之後先經過名牌街,向酒店進發。
呢度大約行20-30分鐘左右喇。

見到MO,有諗過入去買把扇HAHAHAHA,
結果都係無入到去。

話說呢度食個SET LUNCH 35EUR,
對於呢度既餐廳黎講,好似都算唔貴了!!

如果唔係今次巴塞既時間大部份放係睇建築上面,
有空閒時間既話,都想試下HAHAHA


之後行多陣就到左今晚真正要住既地方。
梅特卡拉客房酒店 (Room Mate Carla)

酒店大門 有影到相,但唔知張相放左係邊HAHA
係一個大大既鐵閘,想入去要按一按鈴,
前台就會打開,感覺幾安全。

黎到大約2點零左右,入到去CHECKIN,有WELCOME DRINK,
上到房有WELCOME GIFT (朱古力) 

而且係露台房!!
對於呢間酒店印象好唔錯!


張相影左去左邊。如果向右邊望,會見到聖家堂!!
(不過呢排右邊棟樓裝修緊,有棚架,影相唔靚,而且會擋到下聖家堂 嗚嗚)


放好左d野之後,就出發去 奎爾公園 。

因為奎爾公園唔近地鐵站,巴士班次又比較疏,
於是我地就決定慢慢行過去,由酒店行到奎爾公園  大約20-30 mins,
順便當係閒遊下喇。

---

出發之前,我地去左附近既METRO站買左張 8次券 (可以多人多次使用),
好似大約係10歐,叫T-familar。

我地當時係買"magnetic strip version",
不過2024年開始,T-Xxx轉晒做T-mobilitat,無magnetic strip version了。

"The T-casual, T-usual, T-familiar and the T-grup are now only available with T-mobilitat
and you can no longer buy the magnetic strip version."

時係黃色的,依家變成呢隻綠色:


講起呢樣交通券,巴塞有超多款交通卡,
買完機票、睇完西葡各酒店,睇完西葡各景點,
最大挑戰都應該係各地城內/跨市交通。

關於西班牙巴塞,我都睇過n咁多次先明。
短日子既市內遊,基本就係2選1。

T-casual 係10,1人用。
T-familiar 係8次券,n人用。

我地當時預計我地由:
酒店 <> 公園,2人2次 = 4
酒店 > 火車,1人1次  = 2
舊城區 > 酒店, 1人1次 = 2
理論上係岩岩好,不過計劃趕不及變化,最後其實只係用左總共4次。

市內呢程票2.5-2.6歐左右1程,所以4次其實就....無乜賺蝕XD ?
只係方便左唔洗次次買票咁解。

但後來都有d特別野發生,就係佢係紙質,當我放入褲袋,屈一屈摺一摺,
張票就GG,當時好彩車站職員幫我地解決 (來來回回都用左幾多時間下)。
呢個遲d講再講。

所以"magnetic strip version"既車票係....最好保持番佢靚靚新一樣HAHA

但無呢支歌仔唱LUUU,絕版了。

---

好,入番正題。行行行。


呢度經過一個supermarket, 買左兩支水。

另外本身到呢一刻,
覺得街上既"扒手"好似未現形又好、我地唔知又好,
感覺治安都OK。

但行行下,見到間BANK,
ATM同BANK既玻璃有勁多錘仔打過既爆玻璃痕(只係玻璃有蜘蛛網裂痕、無碎晒落地),
就收番覺得 治安OK 既念頭 HAHAHAHAH

行左30mins左右,就到左了。

- Day2 Part 1 完 -

沒有留言:

發佈留言