2023年12月26日星期二

【中國重慶 5d4n】Day 4 重慶市 李子壩輕軌穿樓、磁器口古鎮、長江索道、來褔士、朝天門

Day4:2023年12月26日 星期二
地點:中國 重慶
往宿:小淏酒店(重慶解放碑步行街洪崖洞店)

今日係2人團隊既最後1日旅程,
佢地下晝機,我地朝早去李子壩站,睇輕軌穿樓。


朝早11點出門,轉1條線就到李子壩站,
落到地面過馬路,就到左呢個打卡點喇。


就係好簡單穿個樓。


之後2人團隊就返酒店,
checkout一間房,再出發去機場喇。


我地就係附近行下,買左個燒餅食。


另外再買杯野飲。


係附近食埋午餐,就上番輕軌站,去磁器口古鎮行下。


周圍影下相。




頭先樓下既人群。

大約半個鐘多dd到左磁器口,呢個時候大約三點。


入口呢個位比較少人。


之後沿住唔同既分叉路,行行下行左山上面。


之後再搵條路落山,黎到磁器口古鎮大街。


四點幾,開始掃街喇。


$10買左個紅糖糍粑。


之後買左辣椒醬。


行到五點幾,就坐返 上新街 站,
經過龍門浩老街,去坐長江索道。

落輕軌之後去左龍門浩老街既觀景台,之後兜返出去大路,
行去 長江索道 南站。

呢個時候5點幾。
wechat預約要填二代居民身份證,
所以我地就要現場購票喇。

而且呢一次現場購票,
無 二代居民身份證 係要counter另外搵人手同你處理。


係等lift上站時,會count人數再上樓,
有兩條隊,一條等 左邊月台既車、一條等右邊月台既車。

呢度有2架車來回,一來、一回。
排隊人數唔多,基本上可以即上樓,即等車到就上。


車到了。


上車喇。


第一排!


出發。


索道好穩,無幾耐就穿過對岸,到長江索道北站喇。


到喇到喇。


北站係渝中區,小什字站附近。


開始入夜,小什字距離朝天門站好近,
於是我地決定行過去,大約10-15分鐘左右。


來褔士,朝天門地標之一。

後面就係朝天門碼頭喇。


入去來褔士,簡左呢間烤魚食,
做緊promo,四人餐$200內,超級極度抵食!!!!

一開始唔太相信自己對眼XDDDDD
點解可以咁抵食!!!




超級飽,好滿足。

食完之後,我地去左朝天門碼頭望下。


有得遊船。


去完碼頭,就返返商場周圍行下,
行左圈超市,買下少少野。


不過商場唔係我地既所好,
出番去之後,我地周圍random行下消化下。


然後又經過十八梯,今次睇下夜景。


夜晚10點幾,
過馬路,準備返返酒店。


返酒店途中,經過一條兩邊都係小食攤/店既街,
另外就係有堆手信店。


買左堆手信、火鍋底料之類,就走喇。

夜晚,又係煲劇時間 XD

- Day 4 完 -

沒有留言:

發佈留言