2023年12月5日星期二

【西班牙、葡萄牙 11d10n】 Day 6 Part 3 西班牙 塞利維亞 夜巴前往 葡萄牙 里斯本

Day5:2023年12月06日 星期二
地點:夜巴上
往宿:夜巴上 - Alsa night bus

晚坐alsa nightbus由 西班牙 塞利維亞 Seville 去 葡萄牙 里斯本 Lisbon。

---

係車上面好好訓一訓喇。

---

由酒店慢慢行到火車站,

都依然係唔知上車位係邊一度。

再上網Search下,80%既人都話係 Santa Justa 火車站 McDonald's 對出既位置。


於是我地就係度等。


等到過左時間,都未見到有車。

然後附近有d人都係帶住行李,
於是膽粗粗去問。

見到一個亞洲人既面孔,
試下用英文去問: "are you waiting for the night bus to lisbon?"

佢用西文覆我: "~~~~~~~~~~~~~Lisbona~~~~~~~~" (聽唔明),
然後我聽到Lisbona,就 Lisbon Lisbon。

然後拎住張車票大家望望,確認係同一車。
咁諗住應該大家都係等緊去Lisbon既Nightbus。
---

好,之後佢問: "Japan?"
我 : "nono"

佢再問: "Koera?"
我: "nono, Hong Kong"
佢: "ohh"

我問佢: "you?"
佢: "China"

我: "啊? 那...能說普通話嗎?"
佢: "!!!!!可以可以!!!!!"

從此之後,我地就展開左無障礙交流。
HAHAHAHAHAHAHA

後尾佢話佢係呢度working visa,
放假所以去lisbon玩3日。

然後話佢未去,但遲d想去bacelona,
佢話seville治安相對好d,聽過bacelona治安唔太好,
比較多人搶劫/偷野咁。

然後話,
因為西班牙呢度其實大部份時間都係好好天,
個人都會被感染到個種朝氣,
黎左西班牙既呢段時間,
佢話個人心情,比起以前好左好多。

---

睇黎呢一帶既都係等緊架nighbus, 無幾耐之後,
印有 rede expressos + alsa 既night bus 到左,我地就上車喇。


見到呢個爆mon,本身諗住可以放鬆一下既我,
又一下子警惕起來....... hahaha


頭先傾計既朋友就坐係我地附近,
都幾有緣,哈哈。


本身打算玩下mon d game,
點知玩玩下就hang hang地咁,就唔玩lu... -_-


呢度係另1個大站,
係舊城區對出既河對面,呢個位多d人上車。

---

之後訓左,到下一次打開眼,就係經過葡萄牙既faro。
一個海邊既小鎮。


架車邊行時,經過海邊。

夜晚睇都幾靚,
日頭+如果有陽光,呢度應該會好靚。

alsa技術好高,
係faro d 巷度極限轉彎 HAHA

---

再下一次訓醒,alsa就停左係一個休息站。


停留時間好短,10分鐘左右,
有d人就無落車,而我就落車去行下。

大家可以去下洗手間,
另外有d食店,可以買下野。


呢度係聖誕倒數。


呢個勁得意,哈哈。

---

車身兩邊係咁樣:



---

到左6點左右,到左 葡萄牙里斯本。

落車之後,頭先遇到既個個女仔、
同佢既朋友決定叫 Bolt
 (葡萄牙既call車,佢地話好平,2-3歐應該入到市區。)


呢度其實係地鐵站附近,但呢個時候地鐵未開。

我地又覺得叫Bolt然後咁快入到市區,其實都無咩可以做。
而我地住自由大道個邊,都唔算太遠,
umm....我地....就決定行入市區。。。

呢度治安估計好少少。。
都係個句,好彩無咩事,順順利利到左酒店。

仲有一樣算係lucky既係,可以early checkin!!
於是我地好快搞掂左checkin手續,上房放好d野,梳洗。

呢間酒店錯,舒服、乾淨,而且都夠大。
呢度既staff都超好人,好滿意。HAHA

見琴晚訓得唔錯,
今日一於 ......... 直去Porto喇!!!

又一個中長距離移動 OMG ... XD

-  Day 6 Part 3 完 -

沒有留言:

發佈留言