2016年7月7日星期四

【荷比盧德13d12n】Day5 下雨HEA在 比利時 (布魯塞爾)

日期:2016年6月27日

更多資訊,參閱:
http://yuetdaily.blogspot.hk/2016/07/13d12n_9.html


Day 5(布魯塞爾)

呢日係落雨,亂行同食,七點就返到住個度,hea住食野同睇波。
其實係比利時既幾日,都ok大風,都凍凍地。
(其實係帶得太多夏天衫…呢度無太陽就有時18度加大風,又有時24、27度)

呢日係旅行入面天氣最差既一日,
其實本身諗過去法國里爾lille,不過因為其實最初係無野做先諗住去,
但其實無話好大興趣或者有乜想睇,又好似無乜必要去咁,就費時為去而去。

最緊要係,星期一 lille公休日,即係好大機會9成店唔開,好似琴日係盧森堡咁……
於是去番係呢度,因為呢幾日食得唔夠飽,所以要食多d,同埋想早d返去休息。


無錯,係waffle。呢個唔係布魯塞爾waffle,佢係列日市waffle。
其實係呢度,我地仲有食意粉同奄列。


好啦,見雨細少少,只係少少,又周圍行下。
去左朱古力店買朱古力,買買買買買。

跟住,嗯,又係waffle,哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。


問家姐想要咩味,以為一齊食,佢簡左2隻話唔知邊隻好,於是我就要晒2隻味。

點知原來佢唔食 囧囧
2隻都係莓,酸…… 好啦,於是佢食d,我又食食食食。

原本1球雪糕$4歐,加多球,$6歐。


經過呢度,居然有冰糖葫蘆,hahaha。
仲有以前澳洲姐買既冰糖蘋果,仲有香港年宵成日有既冰糖士多啤梨。


依度,買左d衫、背心,幾平,平過食waffle啊啊啊。

其實又幾好行,
如果我個30kg luagges可以比自己用應該會買買買多d……
但要拎阿妹exchange既野返香港 ><


行行下,我又話肚餓。於是入左間野。


叫左個ribs。$14.5歐。


keke,跟住我又叫左個waffle。


然後,去左supermarket,想買d意粉今晚煮,因為$1歐就有一包。
但唔肯定有無鍋個d,於是就…放番好。

然後買左以為係coco既野,點知返到去,先發覺係energy bar XDDDDDDDDD
除此之外,返到住個度,打開個櫃就見到有鍋!!

不過知道左事實之後,無人想再出返去買野……
因為發現既時候,已經係9點幾10點XD 無人想再出去XDD

沒有留言:

發佈留言