2016年7月7日星期四

【荷比盧德13d12n】Day2 比利時 (布魯塞爾)

 日期:2016年6月24日

更多資訊,參閱:
http://yuetdaily.blogspot.hk/2016/07/13d12n_9.html

Day 2 (布魯塞爾大廣場、尿尿小童、尿尿小妹):

終於到左AMS,第一件事………落比利時既布魯塞爾(Brussel)。
依家諗番,呢日其實可以去左rotterdam附近既小孩提防先,
因為係Brussel真係好多時間。。。

其實一開始完全唔識交通既野,就算即時google定睇網站又好,都覺得係會有伏。
幾時都係去到就慢慢會知……

於是乎,到左車站網講既3號月台,然後再問左個工作人員,佢話:今日無呢班車喎!!
心諗:……
我地話,咁要坐去邊呀?
佢話:要去rotterdam轉車架~~去X號月台啦(唔記得左)。

好快就有車,好彩只係隔離月台。



好鐘意火車既上落位。

入到火車,坐坐下就到左rotterdam了。

講起,車上有check飛員,佢話,你地去brussel一陣要去4號月台喎。我地話ok。
跟住落車驚記錯,去左再問,佢話:oh!! you ask again!! i just told you!!
我地話:我驚記錯姐XDDD

跟住就去買野食,去4號月台等車。



係rotterdam食野期間,有架thalys(ams去paris既高速列車)入左4號月台。
同我地架車既入站時間好近,跟住有個人員走上黎,逐個問:to brussel?
跟住舉起7隻手指,叫我地去7號月台。

最初其實唔知信唔信好,望望4號月台個火車牌,下面有行字,
係我地個站隔離再寫住 XXX 7, XXX 應該係當地既文字,解platform。

於是就去左7號月台,同時,架車剛剛好入站…… to brussel centraal,於是果斷上車了。


我唔會話你知,我係買左先知 add個醬,都要+$0.6歐,而本身薯係$2.5歐…
隔離有間超市,買支茄汁就……可以倒晒成支落去。



兩個鐘左右到brussel noords,我地住既地方。一落站,就見到細妹係度等緊我同家姐了 ~
於是一齊行去住既地方~~


呢間真係好正,舒服呀呀呀!係三張床既,係隔離,影唔晒。
放好d野之後,就真正向brussel centraal進發 ~


對唔住,我真係第1次去歐洲,我一出站時,個人係:「woooo--aaaaa!!!!!?????!!」
周圍都係歐式屋仔.................哇.........

行行下,冷靜落黎之後講左句勁大對比既野:「呢度又幾似中環d內街喎哈哈」:0)


聽講有個artist好鐘意係唔同地方織野,係度見到,然後ams都見到。
諗起好似話黎緊有個織左成個繩網遊樂場既野,會係香港定台灣推出比人去玩?


有頂既長廊。呢度買左dd朱古力同dd雪糕。


然!後!食!我!話!黎!到!比!利!時!一!定!要!食!既!野!!!
(我本身係超鐘意waffle……)

叫左呢個,有d甜。不過都好味。
呢度好多野都會加樁子醬,因為比起香港,真係OK平……


食完,就去brussel既大廣場。
呢個時間個太陽未落山,但其實已經8點幾…



係夜晚8點半……
係度hea,有2個人走過黎,問:
can you help us to take a photo and send to my email?
i just have a phone but I dun hv a good camera...

其實本身係無問題,但睇得太多騙案驚驚地,於是扮唔識聽繼續影下相hea行下……

hea完就去醫肚啦,因為對上一餐,唔計個雪糕,就係rotterdam個薯圈呀!!
好食呀喂個青口。



比利時真係好多薯條…一開始好開心,食食下就… x_______x
呢餐27歐左右。

我感覺上,唔知係咪真,比利時有樣野 而 其他歐洲地方好似係比較少feel到既。
佢地應該唔鐘意人share餐 。
(即係每人最低消費1個餐+1杯野飲,但無字寫明[其實可能係我唔識睇XD]),

如果3個人,但叫2個餐,叫1杯野飲,就會話:「oh? really?」
跟住黑面 / 笑住話:"special~"
妹話有次有個waiter訓話,話唔係必需,但通常d人都會咁。

不過有時佢地d野勁大份,望住d外國人,3個人,每人食1個pizzahut份量大細既pizza…
我諗我地3個share食1個都應該食唔晒……

SORRY outfo,其實係想講,頭先8半係廣場,跟住去左食dinner,但食完個天仲係光的。


於是,就去左brussel既尿尿小童。
其實真係無乜特別XD 但好近,去睇下囉.. XD

噴水池黎既其實係。


睇埋尿尿小妹。



再去supermarket買d野,出到黎終於開始有真係就黎日落既feel,好似都"下晝"10點幾了。


最後就brussel centraal(central)返brussel noords(north)。
返到去,好似都11點幾,個天未黑齊。

沒有留言:

發佈留言