2016年7月7日星期四

【荷比盧德13d12n】Day3 比利時 (根特、布魯日)

日期:2016年6月25日

更多資訊,參閱:
http://yuetdaily.blogspot.hk/2016/07/13d12n_9.html

Day 3 (根特、布魯日) :


一早起身,食左個早餐先,我買左呢個。


呢個其實好得意,但好難一路行一路食咁???


跟住去買飛,3個人,點知要card又要pin,放棄 :0) 之後兜返去入口個counter買飛。


買既期間又肚餓,keke,於是買多個包食。kebab。$3.5歐。



我唔知點形容根特呢個城市,我覺得好靚好鐘意。
佢有路面電車穿過橫街窄巷、佢有運河、佢有橋、有城堡。
可以話係今次去過既歐洲小城入面最鐘意既城 (雖然我其實去得幾個)。
好啦,多圖注意。

到左根特,要由火車坐一陣路面電車入市中心。
鐘意踩單車可以簡踩過去,好多單車路。

不過我乜都鐘意呀哇哈哈。






落車,呢度有馬車。


呢個,係用黎兜住………um。又幾衛生。






























行行下,到左五點左右出發去布魯日。




亂影d巴士時刻表。
之後坐火車去布魯日,大家都話好靚既地方。

都係多圖,注意。




都係有馬車。





踩單車既價錢 (其中一間啦…)。


好有 charlie and the chocolate factory feel。(睇本書時ff個景個種樣)



行多陣,係大廣場食野啦。青口幾好食,不過個雞就勁乾。。呢度好似44歐。
就係呢度,無叫drinks,定只係叫左1杯,於是個waiter話:wow~ special guests~





其實呢個時間好似夜晚9點幾差唔多10點,所以都係快d返返brussel好d了。

沒有留言:

發佈留言