2018年7月1日星期日

【瑞士 9d8n】Day6 Part 1 策馬特地區 馬特洪峰五湖健行 (Matterhorn 5-Seenweg)

Day 6:2018年7月1日 星期日
地點:馬特洪峰五湖健行 (Matterhorn 5-Seenweg) 
住宿:Alpine Budget Rooms by Täscherhof, Täsch

五湖健行資訊
纜車路線:策馬特 (Zermatt) < - > Sunnegga - > Blauherd
票價:23.5CHF /人 ( w/ Swiss travel Pass)
徒步路線:Blauherd -> Stellisee - Grindjisee - Grünsee - Moosjisee - Leisee -> Sunnegga


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

本來打算一大早就起身,7點9出門,頭班車上山。

結果當然唔符合我地性格,
所以都係去到7點幾先起身,結果係8點幾先出門口。

因為少女峰站曬傷既關係,今日同樣係全面防曬。


一分鐘就到左Tasch月台,亦好快就有車上。


好快就到左Zermatt,落車第一時間去COOP買乾糧。


d雞好平,但當然唔會食生雞。

但Zermatt既COOP都係無熱食燒雞脾啊!!


於是買左一排麵包 (1.8CHF!!!!!)、8包紙包飲品、1支果汁。


係時候出發去琴日已經探左路既纜車站!

一睇Matterhorn個狀態,係非常好!!!

果然山區天氣不穩定,前一晚幾大雲都好,
第二朝都可以係晴空萬里啊。


同行表示:
9:12am有火車係總站開出喎!依家9:10am,等唔等呀?

我話:等呀等呀!

但等左陣都未有,我話:
果個時間係咪arrival time唔係departure time黎架?
如果第2格時間先係,應該departure time係10點喎?

同行表示:
下 .. 但等我地落山先影就無光架啦喎 ...

說時遲那時快,呢個時候就有Gornergrat Bahn既火車經過……


只見同行一句「Fake Me!!??!? 0口0!!!」
跟住就係一連串快門聲。

然後我都即刻影影影。

當火車過左之後,我就以呢個無辜樣表示,我咩都唔知架 >3^ ~ 。


影完,睇完,回過神來,
就入左我地身後既 Zermatt ZBAG-zsb 往 Sunnegga ZBAG-zsb既車站。

依呢個地圖,向票務人員指一指我地既路線,
然後抄隔離個外國人講我地去 5 lakes hiking。

於是就出左張飛比我地了。

路線係:Zermatt 來回 Sunnegga, Sunnegga 單程去 Blauherd。
票價:47CHF / 2人,即係每人 23.5 CHF。

以瑞士物價黎講,真係抵到爛啊。

至於點解咁買呢,因為我地全程會係:
Zermatt 上車 -> Sunnegga -> Blauherd 落車,
跟住開始徒步下坡,途經5個湖,然後返到Sunnegga,
最後係 Sunnegga 上車 -> Zermatt 落車,完成成個五湖健行路線。


拎飛之後,出發啦!!
係呢隻纜車呀,終於可以試下啦,真係超斜!!


好型呀!!一路向上,一路就覺得呢個斜度真係不得了。
大約10分鐘車程就上到終站 Sunnegga。


落車之後,唔急住坐吊車去 Blauherd。

見佢個天咁靚,又可以睇到Matterhorn既全貌,
唔係唔打張卡先掛 > < !

於是就拎左支果汁出來打卡……

咩話?好啦好啦,我知,要用三角朱古力打卡啊嘛,
好啦好啦,有帶上黎架!

(待貼)

嘰!


之後又見到Grindelwald時見到既滑板車。


望一望一陣要坐既吊車。


再回望一下個天清到一個點既Matterhorn。

我想講,當上山見到咁清既Matterhorn全貌。

可以正式宣佈:
是次瑞士所有需要天氣運既地方已經完美完成了!!

OH NO!!! <3 不知要說甚麼好,萬分感謝!! <3333

完美完成,嗚嗚!!
幾咁耐得係日日好天 T口T 今次遊記真係唔知寫左幾多次 T口T

明明都未開始行,我已經覺得自己成功左、行完既感覺,
我真係覺得自己已經SHOT左了 XD


但真係,超、級、難、得、六、月、尾、七、月、頭、
黎、既、每、一、日、可、以、日、日、咁、好、天……

仲要當我知道明明黎之前一日仲係烏雲,
成日都有舊雲阻住Jungfrau、Matterhorn,一片白濛濛,
甚至寫遊記既呢一刻知道我地離開之後一兩日開始落大雨……

嗚,我覺得,嗚嗚,真係……
今次真係好撞彩咁撞到好天氣 T口T!!


欣賞完Matterhorn,決定開始坐吊車上去Blauherd。

坐上去既時候,見到呢個Leisee,心諗,唔係掛??


比想像中混濁咁既??

(不過之後知點解了 XD)

吊車無幾耐就到左終站,再望Matterhorn時,
Matterhorn已經同自己高度更加接近了 ~~~
不過其實只計海拔高度,都仲有2000m既距離 XD


係車站附近逛逛,唔急住開始行。


望一望d路牌。

因為今日全日都係五湖健行,9.7km其實一直行,
官方話全程只需要2.5 - 3hr,我預我地慢行用5hr都仲有大把時間,
於是乎,就坐低野下餐。


打開今日既百寶袋,開始咬包飲果汁,
同埋拎支三角朱古力出黎影下。

(待貼)

嘰!好興奮!

呢度最主要都係睇Matterhorn,係呢一帶最突出既山峰。

佢唔似 Grindelwald First咁變態真係一排排大雪山、
山下有一大片綠草小村莊,
但Matterhorn比人既感覺係宏偉既、廣闊既。

雖然我無好似Grindelwald咁評價個風景係好痴線、好顛,
但呢度都係一個寫意既地方。

呢種廣闊感,係有d路線 / 位置上,
令我諗住上年騎馬由禾木去小黑湖途經既風光。

真係有dd、dd、dd、dd似呢,
同樣係斜坡、草原、亂石、雪山、大小不一既湖同河流。
不過呢度既雪山係再近 d,同埋有座標誌性既Matterhorn。

不過其實當時金秋初期、依家係花開初夏,
季節已經唔同,所以比較唔到哦!


講完廢話,又繼續講下野餐完開始起行既情況。

我地大約10點幾11點開始行。


不過講呢幾張圖,
如果話我知係徒步喀納斯其實我會有少少信 XD


唔識分!可能大家都係海拔 ~2000m,
又位於雪山附近,又係附近有湖。


個天真係好靚 >w<,曬傷也心甘情願 (但希望快d康復 T _ T)。


望住呢個景黎行,又點會覺得攰啊!!


好寫意啊!!!

不過講起,山區d昆蟲都養得幾多同幾大隻,
可能因為冰川水溶完有水漬、水TUM,
雖然唔會咬人,但見到一炸係度飛飛下都幾煩 XD


望一望就知,之後會行既路還有好長。


彎彎曲曲,上上落落。


因為向Stellisee行時,會背向Matterhorn,所以不時回頭望望。

而過左Stellisee之後既路程,就會一直面向Matterhorn。


行左唔係好耐,就見到第一個湖啦!

就咁睇好似好細,但望望人既大細,就知個湖其實好大,
只係因為山同草原更大 ~~~


於是我地加快腳步去了。

順帶一提,呢個 Stellisee 係5湖之中最大、睇Matterhorn最靚了,
所以呢度我地停留左差唔多成個朝早。


慢慢向前、慢慢繼續向前,
向 五湖健行 第一湖 : Stellisee 進發!


見Matterhorn同湖面都接近完美狀態,於是加快腳步黎到湖既尾端。


一路等緊同行過黎坐係度扮下野。


因為同行係慢步攝影派,於是我就影下相先。

遠一幅。


近一幅。

但我唔識影。


打個卡。


同行來了,同行表示:要唔要三角朱古力呀?

係喎,都係用三角朱古力正常d。

不過咁岩用左個皺既一面影XD 仲有相機有景深。

當我仲諗緊點樣無景深而r爆頭時,同行一言驚醒:
你用手機影吧啦。

於是,我就拎番手機黎影三角朱古力與山。

(待貼)

超額完美完成 ~

因為所有目標達成,於是開始勁hea,決定係度hea起碼一兩個鐘先走。


於於我就係附近搵左舊大少少既石坐低,野住餐睇湖。

點解唔簡近湖?因為湖水雖然唔係完全靜止,但都有死水位,
於是其實近死水位既石都有飛野架!


坐係舊石上面,打開個包,打開支果汁。

食飲食飲,玩下電話。
而同行就周圍影下相。

隨住同行越行越遠去影相,上網既signal都越黎越細………
啊!!個wifi蛋係同行度!!
跟住就過去拎個wifi蛋返黎,繼續野餐、睇風景、玩電話。

望下左,又望下右。


見到開始有風,湖面開始有紋。

倒影都開始唔清楚了。


因為主體都係Matterhorn,所以每分鐘都要望佢幾次。

因為呢兩日睇既Matterhorn都超清,
所以黑心既我想睇下佢有雲時係咩樣。
係咪犯賤呢??XD

不過最靚最鐘意,都係完美狀態 (廢話)。


一如既往,到左中午,雪山頂就會開始蒸發。


於是就決定啟程了!


我地要兜個大彎過對面。


兜大彎就會變成正面望向Matterhorn架啦。


間唔中都會有路牌指路。


一轉彎其實已經見到第2、3個湖。

我地首先會經右邊既、之後再經左手邊既。


見到水泵。


頭先個湖既水,以瀑布形式流落下游。


越黎越接近個湖,呢個湖附近有好密既樹。


行近d,見到有外國人係度BBQ呀!!好爽呀!!
可以JOIN嗎?


想搵個位影,結果都係比樹阻住左Matterhorn。

跟住見到藍色衫係度影緊相,就知果個位應該OK。

抄抄佢先。


得喎!真係岩岩好係樹之間出現。


搵個再靚d既角度。


唔理個湖,望望蒸發情況先。


第2個湖 (Grindjisee) 比較細,好快就穿過左,去第3個湖進發。

又係見到路牌了,不過我地當然係用一貫用開既App:Maps.me啦。


呢段路突然多左好多人,
不過之後兵分好多路,所以行左陣又得番我地。


又再見到路牌。


再轉個彎。


經過河流。


欺山莫欺水哦,呢度上游係 發電站,
佢有個牌寫住小心,隨時會放水,
所以唔好見細水長流就留係度玩水 ~ 


呢度d蝌蚪都超大粒。


再望望Matterhorn,蒸發得好搞笑。

之後繼續行,因為沿途都有d河流仔。


而支野飲暖左,放係雪山水浸浸先,
不過因為唔係放得耐,所以其實無乜凍左 XD。


第3個湖要少少涉水,好彩同行之前買左對行山鞋,
今次著住,係成寸厚既防水層 ~ 可以放心行水。


跟住一直行。


到了第3個湖, Grünsee 

有d人會SKIP左呢個湖,因為呢個湖相對無咁順路,
而且呢個湖係睇唔到Matterhorn全貌的 ~ 

但呢個湖比起頭先第2個湖大,而且面向森林,
都好寫意啊。


行過。


繼續蒸發。

同行問:你睇厭Matterhorn未呀?XD

我:未!!! (雖然已經唔係好望住個Matterhorn)


d水依然好清,唔少人係度休息、玩水,
仲有留意右邊,又係BBQ!!!

我要JOIN!!好想食燒雞翼!!


向後回望頭先既路。


又向前望望,向第4個湖進發。


開始落山。


係mountain bike啊。


遠遠咁望到終點Sunnegga,不過其實仲有2個湖未去。


又係路牌 ~ 


呢個位,就真係真係諗起上年騎馬了。


又係懸崖、窄道、樹林、石、雪山,廣闊既景。
唯一唔同係季節、樹既顏色,周圍既旅人。

( btw 瑞士真係好多香港人 XD,
而日本、韓國、大陸都唔少。)

繼續行,呢度地形勁似小黑湖去喀納斯既上山段。 


之後過河。


第4個湖 (Moosjisee)係一個人工湖,
而與其話湖,更應該話係一個水庫。


將流落黎既水,結集落去一個水庫。


湖水呈牛奶藍。


我地沿住河流一直向下行。





第一層既水閘。


無幾耐,就見到第4個湖了。


真係牛奶色呢。


又再望望 Matterhorn。


仲有段路要行。


沿途有花。


越來越大舊雲係雲山蒸發出來。


眼前就係第4個湖,Moosjisee了。


沿住湖邊行過。


再見到路牌,其實路牌都幾多啊。


過左湖之後,就向上坡行。


沿途d花勁多,好阿爾卑斯山 Alps 呀 XD

因為呢度真係啊嘛XD


回望。


近看,呢隻花,唔... 。


再行高d,再回望。


再睇花。


再行高d,再回望 (想點) XD

其實除左第1個湖之外,其他既湖可以算係一種健行check point,
想健行既可以經過下,但唔鐘意行既都唔需要話特別去睇。


呢段路好型 ~ 沿住山邊行。


蒸發出大舊雲,遮住少少Matterhorn,有d興奮XD
因為一直睇都超清,依家有d變化 

(但其實咁諗有d黑心XD 
因為呢個時候上黎就睇唔到完美Matterhorn.. 
所以,早起的鳥兒有蟲吃!!)


沿住好多花既緩緩山坡前進,呢段路好靚!

但由於太陽已經係頭頂,所以都好曬好熱 XD


於是雖然好靚,但好想快d行完。XD


如果呢個時候,
玩Ice bucket challenge所應該都OK唔會覺得好凍。

(當然唔想整濕個身!!! 雖然就算濕都一定好快乾 ... )


係咪好靚呢 > <。


我地就係沿住呢條步道一直行到尾。


係呢度見到呢度獨有既動物係度唔知打架定咩,
後來係纜車站見到介紹呢隻物種。

(感謝同行提供相片)


好有趣。


有人向下面村落進發,可能係去餐廳?
又或者想無電線桿咁影多次Matterhorn?


真係好多花 > W < 真係岩季節來。


最後就向第5個湖,也是最後一個湖進發,
叫做Leisee。

遠遠就見到Leisee Shuttle,
係由Leisee湖,上番Sunnegga既一種工具,
一陣會講下。

之前坐纜車有見到,好似好混濁既湖,
原來係佢 Apls 既 沙灘!!


遠遠睇唔覺係咩。


一路向前行。


就會發現呢度比人當左做一個沙灘遊樂場XD

好搞笑,高山上居然有沙灘 ~ 
沙灘既沙當然唔係沙,係小石仔。


穿過Park既門口。


黎到 "沙灘" 。

對住Matterhorn既沙灘!!


有好多一家大細係度玩,橫水渡。


也有人坐係草地休息。

係度磨左陣之後,就向Leisee Shuttle進發。

本身諗,Leisee Shuttle 係咪要比錢架,
見佢咁矮,唔知要比幾多錢,
點知原來當係Lift咁 Free架!!


於是二話不說,即入。

無冷氣 =3= 


但係部車一路上山,都勁係度震 XD 超得人驚 XD


好彩只係十幾秒就上到山,因為好短。


頭先既Leisee湖,亦稱為Wolli-Park Leisee,
好多人上Sunnegga唔行五湖,只係黎呢度玩下水。


坐完Leisee Shuttle,穿過呢個冰涼隧道,
就返返去我地當時既中途纜車站,Sunnegga。

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

然後我地就睇番今次既GPS record!


算係咁啦! 

(不過真係去過呢個最高速度咩XD)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

黎到餐廳展望台附近。


係度休息下。


驚覺d雲越黎越多!!!


好明顯係 Matterhorn 帶比大家既。


休息完,見咁多雲,就決定回程啦。

原來我地已經係山上留左差唔多6個幾7個鐘,
不過係第1個湖 (Stellisee) 都stay左2個鐘。

實際只計行既時間、連邊行邊影相睇景,係行左3個半鐘左右,
比起官方寫全程需時2.5-3hr只係長左少少。


等纜車上山。


入站,上車。


Matterhorn,地面再見。


勁快就落到地面,原來都17:50,
後來睇番原來18:00就停纜車!!
好彩閃得快 XD 唔係就要行落山,加上蝕1程纜車錢XD

出站見到原來大家都是鐵路,所以好fd底,有日韓台 ~ 。


落山之後,直接去火車站坐火車返 Tasch ,
整理下、梳洗下、休息下。


然後先會再出番 Zermatt。

今晚會係Zermatt食 瑞士芝士火鍋!!!

- Day6 Part 1 完 -

沒有留言:

發佈留言