2018年7月4日星期三

【瑞士 9d8n】Day8-9 蘇黎世機場、多哈國際機場、香港國際機場

Day 8:2018年7月3日 星期二
Day 9:2018年7月4日 星期三
地點:蘇黎世機場ZRH、多哈國際機場DOH、香港國際機場HKG

酒店拎完行裝,就要同美好既瑞士說再見。


我會記得你係永遠既藍天。 <3


好靚 <3


Zurich Airport勁多Checkin大樓。


除左Checkin大樓,仲有唔同ROW。


好彩指示都好清晰。


乜都帶所以12kg XD


乜都帶所以11.4kg XD 

今次風筒都帶埋啊 !!!!!!!


安檢完。


周圍行下。


瑞航 ~


一齊睇瑞士對瑞典。


買左支Infuse Water ,冰凍下個嘴唇,舒服!! ! 
4CHF,但OK好味,可以試下自製。

跟住我話:咦?瑞士唔洗出境架?點解未印出境印既?

原來Gate E 係 EU以外目的地既專用機,
所有Gate E既人都要再過出境counter。


出完境,先真正到候機室。


上機了。


臨上機前拎左3本雜誌睇。


繼續A350,靚靚新機。


超正,個CAM影住佢起飛、經過d咩,好正哦。

本來3個位都有人,但結果有個MON用唔到,
個外國人想轉位,於是就2人坐3人位 ~ 


收到Menu了,同行影星空。


無幾耐就有飛機餐,晚餐。


右上角個盒XDDDDDDD 


5個半鐘後落機,轉機時間2小時。


好快有得boarding,不過今次轉機要再安檢。


boarding了。



之後個程機訓得唔錯,有兩餐飛機餐。


因為太眼訓,有一餐黎既時候望左一眼訓繼續訓,
訓醒個飛機餐已經被收了XDDDD

 

不過好開心因為訓到,但亦都證明我真的很攰了 ~ 
所以先訓得著。

好快,就到香港。

HOME SWEET HOME ~


好靚呀今次係香港上空飛。


即刻問屋企人幫我BOOK門診 XDDDDDDDDDDD
我要睇醫生睇個嘴唇 XDDDDDDD

話說上機時腫了,是無色透明的,
落機時d水泡已變黃色...

現在情況:甩埋d結焦應該 OK 了掛!

- Day 8、9 完-

- 瑞士 9d8n 遊記 完 -

沒有留言:

發佈留言