2018年7月2日星期一

【瑞士 9d8n】Day7 瑞士北部 萊茵瀑布 (Rheinfall)、沙夫豪森 (Schaffhausen)、萊茵河畔施泰因 (Stein am Rhein)

Day 7:2018年7月2日 星期一
地點:瑞士北部 萊茵瀑布 (Rheinfall)、沙夫豪森 (Schaffhausen)、
                      萊茵河畔施泰因 (Stein am Rhein)
住宿:Hotel NH Zurich Airport, Zurich

今日算係自然醒咁起身,然後Checkout,
直接係Tasch坐返Zurich,只需要係Visp 同 Zurich HB 轉車,全程大約3個鐘。


少女峰頂站曬傷既我地,今日起身,
望望同行開始甩皮了。

而我,嘴邊都係曬黑的,本身幾驚要半年先會退色……
(「好彩」今次係一次超甘既曬傷,一次過甩晒黑色皮)

離開極近火車站既小木屋酒店。


回頭望就是火車站。


行入去電車站望望先。


呢度係電車站入口。

但當然我地出番山,係坐火車,所以去番火車月台。


又見番熟悉既地圖板。


對頭車。


經過兩座橋。


食零食。

我有試過懷疑係呢包野太熱氣,
搞到我第二日嘴腫,不過應該真係曬傷先搞到嘴腫既…?


好快,再次經過Bern。


到了Zurich,見COOP即入,買左2隻雞脾1盒意粉,合共 11 CHF。


經過3個鐘車程,終於黎到最近酒店既車站 Opfikon。


Check - in!


是日窗景。


好快settle完就去番火車站,出發去瑞士北部。

因為今日太遲起身 (10點),於是遲左黎到Zurich (3點幾),
於是亦都好遲先到瑞士北部 (4點幾) ... 


為左睇火車經過瀑布,於是係Winterthur轉車,
再向Schaffhausen方向進發。

係Winterthur轉車時,
本身黎左架電車,入到去,無啦啦熄晒燈,
於是,我地就即刻落車,然後架車就熄住燈咁走左。

之後有架火車到,check一check班次,係呢架啊,
但月台個牌有句德文,意思係「不要上車」,
可能係上一架電車走之後唔記得TUNE番掛 .. ?

總之就上左,亦順利移動。

萊茵瀑布 (Rheinfall) 有好多個站可以落。


PT 1. 最近瀑布既站。一落車,可以比錢入城堡再慢慢落到瀑布最底。
PT 2. 另一邊既瀑布,睇既瀑布大小較細。

PT 1 同 PT 2 可以坐船互通,每次 7 CHF,Swiss Travel Pass 唔包。
如果想去河中間既瞭望石,要25CHF,Swiss Travel Pass 唔包。

而我地無係PT1落車,
而係等火車穿過萊茵河Rheinfall,下個站PT 3落車,
再坐巴士返 PT 2,玩完再係PT2 上火車去Schaffhausen。

(p.s. 點知火車橋唔係正面對住Rheinfall!!!所以其實唔洗咁做!!!)

至於PT3,係我地今次落車既地方。

我地個路線唔係經過仔細考量,而係即時亂黎的,
所以大家最好搵下適合自己既路線。


火車穿過PT1 黎到 PT3 後停車,我地就落車。

 P.S.1 :
PT 1 同 PT 2 是2條唔同路軌,所以此程經了PT1 就不經PT 2,
PT3 是PT 1 同 PT 2 路軌既集合點,唔想坐巴士可以等火車去PT 2,
但班次較疏。

P.S. 2:
如果係Schaffhausen去Rheinfall,就唔洗理點轉車,
去邊都係1程過就可以。


而我地之後就坐巴士去PT2。 (見有巴士就上。)


好快就到了PT2,沿住樓梯同斜路落去。


好快就見到瀑布啦!!

一開始望,咁少水既,歐洲最大瀑存黎架啦?
(p.s. 歐洲最大流水量瀑布)


跟住望一望,原來我地個邊係流水量細d果一邊。


於是行前d去睇另一邊。


另一邊真係好似黑雨時決堤咁噴出來。


噴啊噴啊噴啊,d水花彈起晒。


勁想可以近距離去睇 T口T ... 頭先應該落左車先 ....


好正,仲要有彩虹。


比我坐船近d去睇啊 T口T


d船好得意,衝過去又比個瀑布彈番轉頭。


望向碼頭方向。


望望對面城堡。

之後係度留左應該有粒零鐘,
同行係瀑布邊睇魚逆水而行,跳上瀑布上層。
然後我又去左去睇,望望下係度諗:係咪真係跳到上去上面架?

另外仲有隻雀係度想食魚,好有趣。


有d遺憾無坐船睇瀑布 ,不過唔緊要 .v.
野心大d,第日去睇尼亞拉瓜大瀑布~ .v. !

睇完之後,就慢慢上火車站。


以為知道有LIFT好醒,點知原來有2層LIFT!
我地行多左!!


於是由半山搭Lift上上面。


原來不經不覺,已經六點三啦。


上火車,7分鐘就到Schaffhausen。


到了,落車。


影一影雙層火車先,好似呢次旅行都好少影添。


到了之後,去COOP 買野飲。 (必需吧!!)


之後離開火車站,向舊城區進發。

今日瑞士北部真係亂遊 (雖然無乜時間) ,
因為無乜話最要景點,但又當係城鎮遊覽咁,
所以都唔知係叫hea定唔hea遊 XD


瑞士北部木骨屋都唔少呢 ~ 可能因為近德國吧?
但我最期待都係一陣既 Stein am Rhein。

有時諗番,應該去左Stein am Rhein先,
因為原來21:30後 Schaffhausen <-> Stein am Rhein因為鐵路整路,
所以得巴士可以來往…

搞到雖然個小鎮的確係好細,唔需要行好耐,
但當時除左天色已暗之外,仲因為怕無車所以無細心去睇。

巴士其實唔係咩大問題,
但我不知巴士係邊度上落車... 驚返唔到歸 XD 唉

去左Migros,買左呢個,好平,2.X CHF。


d冷食梗係有腸味XD 唔製。

不過日落下既Schaffhausen都唔錯,
而且呢度係超多超市,唔止!!
餐廳既食物價都正常過Grindelwald、Interlaken、Zermatt 好多 T口T

Grindelwald、Interlaken、Zermatt 因為有少女峰同馬特洪峰,
所以出名到d餐廳都貴晒 T口T

而呢度9.5CHF係可以食到1餐架!!
唔洗15CHF有個pasta啦 T口T 雖然比起其他EUR地區都係貴左d,
但都已經係平過Grindelwald、Interlaken、Zermatt 太多 T口T


繼續周圍行,今日依然係好好天 ~ 

我仲話,呀~又會日日都咁好天既 ~ 
曬傷左既我唔介意涼涼地呀 ~ (好啦,個天聽日比你如願啦 .. )


經過琉士周圍都會有既天然山水水池,
呢隻雀好識飲 ~~~ 。


見到COOP,入去,又再買雞脾 XDDDDD
我幾時會食到厭 XDD 應該差唔多架啦 XDDDD


靚天下,乜都靚的。


也有人直接飲水。

其實呢度都唔係好大,但就寫意地亂行咁。


黎到河邊。


又係等火車過橋既時間。


再靜靜望望河景。


然後見到有出名雪糕店,好多人排隊哦。
(人群後面個度)

2.5 CHF 一球,呢度黎講真係唔貴啊,
但咁多人就唔排了,應該都係去意大利先食雪糕 ^_^。


於是乎,黎到城鎮當然人望高處。

於是上山上山。


可惜已CLOSE,無得上塔,
不過管理員比我地入去塔內部行下,穿過座塔過對面。


好似開左冷氣咁涼爽 T口T!


出左塔之後,就係「護城河」feel既地方睇鹿。


管理員同我地講,有個玫瑰園,睇落去都係GOOD VIEW,
於是我地就向玫瑰園進發。

的確係唔錯啊,可惜對住太陽,影唔到個靚天空顏色。


回望頭先既城堡塔,
係呢度既地標啊。


再影埋個玫瑰園。


然後行樓梯落山。


黎番舊城區。


呢個時候大約8點半,然後我地去下一個城鎮,
也是我覺得雖然細細地,但最有藝術氣息既 Stein am Rhein。


坐電車進發,30分鐘車程就到了。


黎到大約9點,日已落。

最後一班回程火車係9點半 T口T,而回程巴士係去到再夜d都有。


日未落,但剛好被雲阻住了。



呆望河邊。

靚靚。


河水仲好清。


因為對於佢地黎講,已是夜深,所以街上無乜人了。


呢度d屋好artistic 。 T口T


木骨屋、油畫、字、花草 ~ T口T


因為已經無陽光,影唔到同時天同屋都係光既狀況,
但現場睇雖然已無陽光,但都仲係好有 feel。


你睇邊有一個城鎮間間屋都畫畫架!!T口T


每個轉角都係一個驚喜。


你望下你望下你望下你望下,好靚好靚好靚。


我以為睇緊卡通片 T口T! 點解咁靚??

木骨屋不突止,仲要係畫。

畫都不突止,仲要係中世紀個種油畫???!!


T口T 救命啊好想係度慢慢睇每一幅畫,
根本就係一個室外畫展好唔好?? T口T


好!!靚!!呀!!!!


勁似將我勁鐘意個d MT放大貼左上屋做外牆咁!!


靚到痴線呀!!
可惜無陽光同入夜無乜人氣!!

雖然我地步伐一d都唔急,都係正常步速,
最多唔會停勁耐仔細研究,但都15分鐘就行左主要既路。

好快就向出口進發,
而我係極度唔捨得呢度 T口T,點解火車要整路,
點解唔可以多一班,比多半個鐘我啊嘛 T口T。

好啦,係我唔敢等巴士,係我問題,唔緊要,
有逛過我已經好滿足了 >3<


呢個位置就係出口,要離開室外藝術館了 (誤)。


回頭望,好靚 T口T 。


忍唔住再影多幾幅 T口T ...


原來都只係9點3,行左唔係好耐。


出到去,都要望一望番城內。


藝術小鎮 T口T,於是又停左係度影左陣。


慢慢,我地又行返去河邊。


然後過番條頭先過黎既呢條橋。


然後發覺跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑,
終於趕到上尾班車。

話說,今日係瘋狂咁追車,追左5次,
多得同行既速度同力氣,每1次都追到,但我就攰死左 XD

返到 Schaffhausen ,21:56到。
下一班Schaffhausen 經酒店 既火車 21:57 開,
係另一邊月台。

嗯!!!跑啊!!!!!!!!!!!!

又一次追車。

黑夜搖住車,到站了,今次同去程唔同,係唔洗轉車的,
所以就唔係Opfikon落車,而係隔離另一個火車站Glattbrugg落車,
都係酒店附近。

一出火車站,同以往咁多日既感覺非常唔同。

以往夜晚一定係涼浸浸的,而呢度係暖笠笠架。

然後,行幾分鐘,
經過油站買左支水,最後返到酒店休息。


聽日係最後一日,全日Zurich遊 ~ 

- Day 7 完 - 

沒有留言:

發佈留言