2018年10月1日星期一

【日本 中部北陸 5d4n】Day 4 Part 2 白真弓 森之食彩館 午餐

Day4:2018年10月1日 星期一
地點:白真弓 森之食彩館 

因為唔知應該點介紹呢個地方,
所以首先貼呢條 Link。
http://shirakawa-go.org/shirayumi/facilites/
位置比較偏,相信基本上都係接待旅行團。

係一個同相撲歷史有關既一間餐館。


午餐係set lunch。
中規中矩既桃板燒,份量較少。

幾塊薄肉。


一碗白飯。


魚乾仔。


小菜。


另外唔關餐廳事的,我地本身 order 左 d 刺身係今日 Lunch 食。


有7塊中拖羅、2隻大大隻既鮮帶子、同2隻大蝦。


價錢就偏貴,因為跟團嘛,
如果自由行就應該一半價錢可以食到。

不過因為真係好好好好好好食,
之前去日本,只係去過沖繩同關西,都好少專登去搵刺身食。
就算沖繩個時有去泊港漁市場,都無買到海鮮 XD

今次一食,d口感同以往食過既完全唔同,
平時我一句「我唔食生野架哈哈」,
真係食完仲想再食,仲覺得最好可以比我食晒成盤 ……
可能第日再去日本,我都會專登去搵刺身食喇。

所以Ok喇,貴一次,唔理喇。


食完就周圍行下。


有d相撲有關既野。


相傳係白真弓相撲手既手Size。


呢度夏天係一個山坡。


冬天係一個滑雪場。


好似都幾斜下。

雖然好猛太陽,但呢個位同時都幾大風,
所以係度唔係行左一耐就入番室內。

食完 Lunch 又係呢度行完,
就上車喇,向 高山三町 進發!

- Day 4 Part 2 完 -

沒有留言:

發佈留言