2019年7月19日星期五

【中國雲南 4d3n】Day 1 香港 飛往 昆明,昆明 ( 南屏步行街 ) ,臥鋪火車(硬臥) 前往 麗江

Day1:2019年7月19日 星期五
地點:香港國際機場、昆明長水機場、中國雲南昆明市
住宿:夜鋪火車上

今日一大早,就坐巴士去機場。

坐坐下車醒起等行李唔知要等幾耐,同 fd 講一陣唔好寄行李,
因為驚一陣等行李太耐,趕唔到高鐵 .... 。


我地坐既KA760去昆明。


入左gate,因為裝修緊,所以好多餐廳都無開。

最後去左太興買早餐,個價錢算係咁多間入面比較正常。

食食下諗起,咦?

我地 14:05 先到昆明,
但我之前買左 16:02 既高鐵飛。。。出事喇。。

點解?因為14:05就算land,比你咁好彩14:20落到機,
都要入境、由機場去地鐵站,
安檢、轉線、由地鐵站去火車站、再安檢、提前5分鐘到閘口、再上車,
都幾肯定係趕唔切。

p.s. 上網有人提過,由機場上地鐵一刻,
到 昆明火車站 既地鐵站要 45分鐘。。。
計一計都知無乜可能了吧。。

-

點解我會買個咁既時間??!!

因為上星期去高鐵站想買高鐵飛,
上網見到d飛已經差唔多無晒,
尤其回程全部都無,得番無座票。

當時放工就即刻去高鐵站,個日高鐵站好多人,
由18:30排到19:30先到我。

( 重點係,其實上網可以買到,隔離 上網買完 拎飛 條隊無乜人!!!
但我無登記要 實名認證既account啊啊啊啊啊啊啊 )

當時排隊,
個腦只係諗緊回程得番 無座票,
會唔會排排下,連 回程無座票 都買唔到。
搞到個時完全無諗 去程班次 既時間。

一到我買,買去程個下,佢個mon show左一堆list出黎,
我個腦只係諗提前1hr到高鐵站就OK,
當時諗:咁2點落機,坐1個鐘地鐵,去到高鐵站3點,
咁都仲有1個鐘,可以食個米線先上高鐵。

個時完全無諗過 落機去地鐵站 過程既所需時間,
又無諗過飛機delay.......... 就好急咁up左去程班次,
諗住快d到買回程個張車票。


係到左機場,諗起呢個間題既時候,
其實打開個網,見15:30仲有無座票。

但都係個句,我無12306既account,呢度又唔係高鐵站,無得改票,
結果 ... 就 .... 唯有博佢會 .... 早到 .. 唉 .. .

同時因為想check以往 KA760 有無d咩delay紀錄,
就係google search KA760 flight status,
比個網fake左,寫住:


睇完呆左,心諗:下?唔係飛長水(KMG)咩?呢個咩機場黎?

跟住就search地圖,無呢樣野,
再search見到個「巫家壩機場中心」,哇,係正火車站隔離?
咁正?10分鐘去?!但 巫家壩機場 係 KUM 唔係 KMG喎 ........

跟住個fd search呢個 巫家壩機場,wiki寫已拆。

我呆左,再望下張機票,寫住 KMG,
再search KMG 係咩... 係 昆明長水機場 囉!!

即係呢個網係fake人既 .....
好,仲以為自己記錯機場,開心左幾分鐘 ...............

結果都係要1個鐘由機場去火車站 ...XDDDD


上機喇,準時。


結果係地面等左勁耐,起飛由原定 11:30,個時新就黎起飛,
結果到12:00都未起飛。


於是我都覺得完全無可能可以到 ... =.=
預計到達到時由 「14:05」變成「14:30」,
得 一個半鐘,點去!!


無咩心情,所以簡單食左少少飛機餐  XDDD


不過 有雪糕,所以開心番dd,仲要係曲奇味 XDDD


嗚呀,我係去旅行啊,點解要咁慘 Q口Q


仲要係HKG兜圈 XDD 可能因為天氣問題?


我同個fd講,會唔會變昆明4日遊 ........ XDDD


落機,影完呢2張相,就開始失足狂奔。

黎到呢度,由14:30 land,到可以落機,
到入埋境,係15:00pm ..............

其實比想像中係快左好多了 .........


跟住跑跑跑跑跑跑跑跑,跑到地鐵站,過安檢、買地鐵飛,
一落電梯,見即將到達!!! 哇!!! 15分鐘1班既車,即將到達!!!!!!!


跟住轉線,OMG........要等5分鐘...........
btw 一陣仲有1條線要轉 ............


好我等 .......... 跟住全程都無再影相,
總之簡單黎講,就係下一條線既下一班車,要等3分鐘。

跟住,15:45落 「昆明火車站」既地鐵站。

A出口係去火車站既出口,我地一出地鐵站,
係15:54,一望就見到昆明站!!

但!SORRY!!個入口係另一邊!!!


望住個路牌寫住:
你還有800m到火車站門口 (其實即係安檢大門)


OMG!!!!!!!!!!!!! 得番3分鐘!!!!!!!!!  
( 因為15:57分前要到檢票口!!!!!!!!!!1 )

仲要:
1. 頭先出地鐵、到上地鐵站地面,跑完都未回氣、
2. 地鐵站跑上黎,有大半上樓梯位係無電梯、已經無氣
3. 昆明海拔 1800m - 2000m 呀!!跑到無氣喇、亦都回唔切氣啊啊啊!!

於是我都半放棄地跑 .........跑 .........跑 .........
仲要搵路 .........................
因為佢係民居中間,唔係一片大空地 .............


經過驗票、安檢、etc、etc、etc、
因為驗票個時,時間未到4:02,仲可以入,
終於黎到閘口 ........

SORRY!!! 閘已關!!!!
架高鐵係你面前、仲要未開車!!

但!!你已經唔上得!!
呢個時候 ....... 係 4:01.......................

呀!!!!!!!!!!!!!!!

跟住企係度,望住架車、
問前面個人可唔可以比我地過,
當然係理都唔理你 .............

呀!!!!!!!!!!!!!!!
呀!!!!!!!!!!!!!!!
呀!!!!!!!!!!!!!!!

係度呆左10分鐘之後,諗諗諗諗諗諗諗諗,
算,決定………去改票。

佢話,今日動車(高鐵動車組)票無晒了。

我地問,咁可以點去?
佢話:得火車。

我地諗左陣諗左陣諗左陣諗左陣,
ok、都無辦法 ... deal........今晚21:00開車,聽朝6:00到。

係硬臥。

OKOK!!! 其實有得去到已經好好 ........ Q口Q

佢話:*("&(!$.... 160rmb... "(*&$!$。 (前後講太快又細聲聽唔到)

本身以為我地要比,
結果係因為 D車 (高鐵動車組) 係 $220rmb,
而硬臥係 156.1rmb ,
所以,佢係退番162rmb比我地 ...... 

Q口Q !! 有錢退!!! 咁一陣要食餐好!!!!!!!!!

不過只有1次改簽機會,如果今晚都上唔到車,
就要重新買過票架喇。

依家係16:30,一陣21:00上車,
我地打算最遲 20:00 返黎呢度。

-

所以,我地係呢度兜左陣,
17:00就出發,坐地鐵去「東風廣場」站。
然後打算20:00 前返到呢度坐。

期間,我sd左email比麗江住宿 (德拉姆客棧),
話我地miss左高鐵,唔能夠如期今晚到。
改今晚火車,所以會聽朝先到,希望唔好比左間房比人 XDDD

佢地都好快覆左 OK,
仲提我地聽朝可以坐 公車18路,白龍廣場 落車。


出發。

地鐵5分鐘車程,就到左東風廣場,
因為之前search呢度係市中心,見呢度有條南屏街,
就打算過去行下。


不過行街之前,我地打算去搵下我地最後一晚返黎既酒店位置先,
因為到時係夜晚,應該比較難搵。

於是就黎到 青年路既 ibis!
位置好方便,不過好彩今日有搵,因為佢既入口係側邊唔係正面。

同埋酒店大堂係6 樓XDD
下面幾層係餐廳。所以去大堂既新,要首先搭lift上去。

所以早左黎,係日頭確認左位置先都係件好事。


本身今晚會到麗江,但既然今晚坐臥鋪,
變相就多左半日係昆明hea。


於是係南屏街,入左一間橋香園既雲南米線店,
原來係雲南連鎖米線店黎 o_o ... 

呢個好似係雞湯,幾好味,
但太熱了,本身想加落米線度,湯底會香d。


叫左個過橋米線,d料都幾多,
但感覺湯唔夠熱,雖然都係熱既 XDD

同埋個湯唔太夠味 ,望落有d油、但味道又太清。

首先放肉入湯、再放菜、最後放麵,
就可以食喇。


仲叫左杯野飲,係水果茶,
水果超多、真係幾正,但甜左d。

食完只係5點幾,係附近行下。


呢個係雲南18怪 (關於雲南既事 e.g. 天氣、路、etc) 既石碑,
幾得意。

行行行行行行,其實食完野之後都無咩野行,
所以未到7點就打算去火車站了 XDDDDDDDD


去到火車站,係度坐坐坐坐坐坐坐坐坐坐,
坐到 20:50,準備上車。


超級極度多人排隊。

可以想像到麗江有幾逼了。

唔敢再係大陸既假期去大陸旅行了XDDD 
(雖然上次清明都係咁講 XDDD)


嗚呀,居然係雙層既臥鋪火車,
睇黎真係會超級極度多人。


gogogo。


gogogo。


gogogo。


一入去,首先見到洗面、洗手既地方,
車箱兩邊係廁所 (跟據fd講,到朝早都仲係叫幾乾淨,但我無去)。


廁所同臥鋪之間有空間,所以應該無邊個臥鋪位係正廁所隔離。


有得斟熱水。


上層樓梯。


我係下層。


呢間係我個間。


居然得2層床!以為硬臥一定係三層!


呢個係腳踏位。
因為硬臥,所以只有隔板、但無門。

有d硬臥係隔板都無,所以呢架臥鋪火車算係比較好既。


硬臥,仲要最高個格,
真係超級慘 ... 坐唔直,想整理好d衫先訓都難。


因為我d皮膚好易敏感,所以基本上都鋪左好多衫同布先訓 Q口Q


2層真好。
比我下次簡,有軟臥既話,我諗我會簡軟臥。

今次第1次坐,買個時佢直接就改左我地係硬臥,
我又對佢地有咩分別無咩認識 ,
(之前就算睇過都唔記候,因為未試過既野通常唔太記到),
所以係買完有時間先開始search同記到 XDD

今次好彩係2層既硬臥,
但如果3層,我應該唔太訓得著 Q口Q 


放好d野,去附近既隔區睇下fd,因為佢同我唔同床位隔位。

結果佢個邊係三層既床 ... 

火車一開,由於中途不停站直到麗江,
所以呢個時候下格無人,就可以確定下格一直都會無人,
於是就叫佢黎左我下格訓。


火車準時 21:00開出,期間因為司機休息,
係某幾個位會停好耐 (通常一停我就唔知點解會醒左 XD)

所以我感覺長期架車都係無郁,
次次打開gps先發覺越黎越近 XDDD

就咁樣,應該斷斷續續訓左3-4個鐘之下,
係翌日06:00,準時到達 麗江火車站。

- Day 1 完 -  

沒有留言:

發佈留言