2019年7月21日星期日

【中國雲南 4d3n】Day 3 麗江 ( 玉龍雪山 [藍月谷、白水河] 、束河古鎮 ),動車 返回 昆明

Day3:2019年7月21日 星期日
地點:中國雲南麗江、玉龍雪山 (藍月谷、白水河)
住宿:宜必思 (ibis) 南屏街店 (昆明市)

朝早8點左右起身,梳洗好,打算checkout出門,
然後放行李係前台。

host同我地講,d袋留番係房就OK。 ^^


琴日早餐間米線太好味,而且順路,
所以今日再去食完先出發。


嗚呀。


跟住出到古城門口,
截左一架的士,諗住包車,大約150rmb。(?)

我地打算2點返到黎,司機大哥話有d趕,
有d怕到時塞車會幫唔到我地趕高鐵,
所以就叫我地回程自己搵車好了。

我地問,回程易唔易有車?
司機大哥話,停車場會有好多車接,
但人多既時候可能會難d搵到。

於是就$80rmb單程,好似一般taxi咁計。



呢張就係景區門票,要$100rmb。(不計索道費)

今日大索道無開 + 天氣唔好,
所以人好少,司機大哥有d驚訝,
因為今次係隊都唔洗排,直接就過左景區售票處,
仲要繼續向前行,先會到景區大門。


售票之前有提我地是日大索道封閉,
我地話OK,跟住今次門票會有個停開既印。

架車一路行行行,經過既景都超靚,
可惜沿途雪山係匿埋左 ...

坐多大約15分鐘,就到左景區大門喇。


係呢度落車,然後$20買專車票,
出發去白水河。


景區環保車,第1站係"雲杉坪",
因為雪山都遮住左,所以唔打算上雲杉坪了。

專車第2站係"水月閣",即係"白水河景區",
於是我地就係第2站落車喇。


一落車,見到好多雲既山。

諗起當年去日本北陸既上高地 ...


不過d水真係超藍好靚,九寨溝feel。

但呢度好多假石、假瀑布 ...


望一望地圖,決定兜個大圈。


好正既水同樹枝。


回望「雪山」,見到有光。


假假地既瀑布。


環湖一圈。

對面係木棧道,而呢度係比較raw,
景觀都無咁好,所以少人。


望番對面,越黎越多人。


d水好清。


好似假石既瀑布。


呢個位有wa一聲,因為真係超級藍。


好厚雲。


沿住木棧道行上藍月谷既白水台。


呢段路有幾pair影緊婚紗相。


玉龍雪山探頭。


繼續行。


繼續探頭。


WOW,雖然唔係完全無雲,
但係咁既天氣,望到山頂既輪廓已經好開心。


山頂得番超薄既霜,就咁望唔覺得呢個角度有雪山睇。
可能因為7月中,溶得7788了 > <


嗚呀,雖然無雪但都靚。


黎到人造既白水台。


比想像中大,但人造既感覺就無天然既咁覺得神奇喇~


到此一遊XD


望望個天,一時有太陽、一時陰陰沉沉。


繼續周圍行。


之後大約12點幾,就決定閃喇。

唯有第日有機會,大索道有開,先上去雪山喇。


高處睇都好唔錯呢。


本身打算係呢度等拼車,等左超耐都未有人,
就決定包另1架細d既taxi走了。


1架車同樣 $80rmb,
本身打算返麗江,不過司機大哥推介我地去束河古鎮。


見有d時間,就去行下喇。


呢度比起麗江平靜點,都幾好行。
主街都係有河流穿過,同樣有花有草,都唔錯。


呢度同樣有四方街,亦係束河古鎮既正中心。


係度搵左間餐廳食野。


等左半個鐘有多先有得食,一直驚唔夠時間,XD


幾好味既魚湯過橋米線,可惜時間唔夠,
食唔晒就去搵停車場了飛的返麗江了 T^T


呢個時候大約3點,我地打算3點半至4點左右返到麗江。


慢慢行去搵南門出口。


係大門就見到有taxi,
飛的到麗江北門既大水車原來好快,10分鐘就到。


不過落大雨,我地係大水車廣場對面既地下商場,
hea左15-20分鐘先上番地面。


但依然係好大雨呀。

本身仲想行下麗江古城,結果都係淋住雨行返住宿個度算XDDD


返到去,執好野之後就同host講再見,
之後4點幾就閃喇。


我地早左個幾鐘到 XD 不過好過遲laaaa
今次遲就真係諗唔到點走了 =_= ...


入到火車站,今次坐高鐵。

入到黎,見到上一班車仲檢緊票,未開出 ...


不過我早1星期買,都得番無座票,
所以唔肯定今次4個鐘車程有無得坐。


好彩結果係有ga。


全程都有得坐,是不是有誰miss左班高鐵了。。。


大約4個鐘車程,麗江出發,經過大理洱海,最後到昆明火車站。


好攰,落完雨成地濕晒,
我又著左拖鞋所以好sin腳。

於是到左東風廣場站,就去成ibis checkin先,
跟住換鞋落去南屏街,又食番呢間橋香園。

今次杯野飲同上次又唔同左XD


個fd叫左鮮花餅過橋米線,幾好食。

我就叫左個雲三鮮過橋米線。


最後返ibis拉拉筋然後訓覺,
聽日打算昆明錢王老街hea,可以晏少少先起身!

 - Day 3 完 -

沒有留言:

發佈留言