2016年10月28日星期五

【緬甸 11d10n】Day10-11 仰光 [Yangon] 之 全體集合

Day10,2016年10月23日 (星期日)

夜車係公路同高速公路都行得好順,仲好快,
明明應該係平路黎?唔知點解好似一路落斜咁,有d過山車feel一路向下行。
之後,去到奈比多附近落左場雨。

全程都幾好訓,相信係訓得唔錯,
因為仰光果一日唔需要再補眠就可以去玩。 

前一晚8點開車時,10個fds已經由香港飛去仰光了,
加埋本身就係仰光既1個fd,仰光係呢個時候就有11人,
即係當我地呢日加入埋,仰光呢一班人計埋就有13個了。

第2朝6點,我地就到左機場附近既仰光巴士站。
望一望個天,天氣真係麻麻地。
落車既時候又一班人猴住你,出15,000ks,唔so佢。
跟住佢開12,000ks入市區,唔so佢,
跟住就話10,000ks,唔so佢。
繼續唔so佢,佢就問我地想要幾錢。
 
跟住我地望一望地圖,呢度既巴士站,
行2-3公里,即係20分鐘左右,就會到仰光環狀線既其中一個火車站。
我地話:"we are going to the train station。"
個人就話「walk?so far!」我地唔理了,因為出面d交通就塞塞塞,
行/坐車去火車站,時間都可能都差唔多。
因為呢度近機場,一路走來,就見到好多飛機好近咁飛過。
一架架螺旋槳飛機… 有d慶幸今次唔洗坐,哈哈。
因為呢,本身話要坐2程,但我真係 ~~~ 好唔想坐 OMGGGG

之前係inle lake,都見到好多日本車。mandalay有中國火車 ,
但仰光真係超級多日本車。連札榥市內去新千歲機場直通巴都有。 :P



其實覺得行左無耐,就係一個唔起眼既地方,轉一轉彎,就係火車站了。


嗚呀~~~草~~火車軌~~售票處~~火車路線圖~~~仰光我來了。
半圈只係幾百ks,我地話要坐順時針,唔要逆時針(即使會快d到),
因為順時針坐去班fds個邊,火車先會經central個站XD
買好飛之後問佢幾時上車, 佢指住後面泊住個架話:this one。
我地即刻衝上車。人唔多,都算幾多位坐。XD




我地上左綠白色既JR,係日本以前既火車比左緬甸仰光做環狀列車,
車上面所有野都keep住無整走。所以有好多日文 XD。
除此之外,有 JAPAN x MAYANMAR 既FLAG貼紙係 JR上面。




















二話不說,走左上駕駛室張凳度坐下XD。
好唔玩野了,周圍睇下先。

架車開了,我地就乖乖地坐低睇風景。
而行到半路,開始落雨了。

火車由郊區,一路入市區,d樓都開始唔同左,
經過左咁多日覺得好鄉村、好多泥既地方,終於去到覺得似番個城市既地方。

但係仰光特別多垃圾,周圍都係,超多。
除此之外,唔知係咪因為落雨,總覺得地下好污糟。
又唔知係咪落雨,本身係market既站好似都唔係好多人咁。




係火車上面好似都有個半鐘了,但感覺好快咁,要落車了。
落車之後要上橋,再行20分鐘先到。因為落雨,要就住行都幾麻煩。
途中經過消防局,見到日本鐮倉消防車 XDD

行到望某d位,有d似香港d舊區、果欄個d。


 
縮細呢張先。



不過都係個句,仰光污糟d 好似係。
再行到無幾耐,轉個彎,就到左Pickled Tea Hostel,亦即係班fds住個度了。

哈哈。

Meet 了班fds後,我沖涼洗頭換衫先出門。
於是無帶電話、相機出門,所以無相。

去左食椰汁麵同魚湯米,仲有奶茶,
呢度椰汁麵好正,奶茶超正啊!!!
對面有小僧一批批咁食野。

呢一日落大雨,於是d膠紙既痴力無晒甩左。
其實係行去食野時已經想買,但又未經鞋店。
點知食完野再行時已經爛左,一班人行既情況下唔再痴了,
唯有買過對,亂買買左7000ks,嗚。

行去hostel時有經鞋店,個陣有2500ks一對草鞋,
同行有問過要唔要買,但個陣雨無咁大覺得唔洗,點知就。。。

係度過馬路,大家都展現睇黎係前一日學識既技能 - iron man大法,
伸身擋車,順利地過馬路。

經過d炸昆蟲店,經歷過蘇西上既四位當然學到野,
即係拉埋大家一齊猜輸左食,而當日學識既技能至今仍非常受用,
結果當然係大家都唔洗食,哈哈。

第一站,因為好多人都唔兌定錢,依賴本身就係緬甸既A朋友XDD
所以就去A朋友既基地兌定錢,
到時有淨既緬幣先比番佢,用左幾多就係香港比番港紙佢。
當然,其實兌錢係次要(誤),主要係參觀基地 (點頭)。

搞掂完之後,我地決定坐巴士去大金寺。
經過市政廳,A朋友話係本地人先入得,仲要去親都係無好野,通常係去交錢。
而外國人係唔入得去的。

上巴士,巴士上既人應該比我地一大班人嚇一嚇了,
不過有個local同左 朋友T&N做左朋友,仲狂自拍,勁。
落車仲要同我地SAY BYE ... XDDDD

過左陣到我地落車了,去大金寺前行左昂山市場先,
亦即係翁山市場,即係玉石市場。

其實都無乜野好行,大家分開行,我同朋友K兜左兜之後,
我地就上左橋,去左睇火車了 XDDD
睇完返市場入口都差唔多集合了。
其實一直都落落落雨,嗚。

去大金寺,落住毛毛雨,地下積水幾清可以洗腳底(好似係)。
大金寺的確係去緬甸咁耐以來見到最大的寺,
連入口既樓梯都闊、長、同金d的。

係呢度由白天留到入黑,由無燈變到有燈。
可能因為天氣唔好,無日照金寺反金光。令到我覺得夜晚係靚d的。
同行話夜晚金寺頂的寶石會變色,佢見過。
可惜天氣唔好、無月光,睇唔到了。
係度影影影,行左好多個圈之後都差唔多時間走了。

雖然今日天氣唔好,但係對於之前曬左9日黎講,
呢日係好舒服、幾爽的 XD。

離開大金寺之後,分3架taxi去食野,每架1,500ks。
但原來間店係有分店,有2架去左A店,而我個架係去左B店,
好彩4個入面,同行有帶電話,
落車唔見有人即刻wtsapp問第1架車既人去左邊,
亦好彩2間店相隔唔遠,行就行到過去,不過就幾偏僻下。
入到去大家都已經坐定定晒等食,食curry chicken,依然有無限添飯。

食定飯之後就去超市買野,朋友F話想試奇怪野,
我就指左支洗潔精色既野飲,佢居然唔試!!!!

然後就係,超市超下個層,居然有大眾?!去望望有乜書先。。。
嗯,係一堆我睇唔明我唔會識睇既書。

大家買完野再返hostel!
有人出去,話再去大金寺影相,而我決定沖涼!!!
第一次夜車後直落到夜晚,要做出隨時訓教既準備!!

不過其實未話好眼訓,大家話想出去食宵夜,
但我唔想出完去返黎又要洗多次頭沖多次涼,就舒服在hostel hea。

然後就同同房們吹水吹水吹水,咳咳咳咳咳咳。
傾到咁上下,食宵夜既大家返來了,原來間串燒收左。

有一班就係房度玩card game,有一班就訓教訓教訓教。
而我就當然Zzzzzz了。呢間張床幾舒服啊。

半夜醒左醒,一打開眼勁黑 乜都望唔到咁,
好彩床頭有差緊電的一粒燈閃閃,
唔係完全無光既話,我會以為自己盲左哈哈。

講完無聊野了,呢日就完左了。

Day11,2016年10月24日 (星期)

呢一日有一班人去左坐仰光環狀列車,我個陣是醒左的,不過就繼續訓教。
但可能訓飽了,再恰多陣就起身刷牙、梳洗。

因為今日係最後一日了,無咩特別野要做,—班人去食個餐就去機場了。
椰汁麵!魚湯米!仲有我超愛呢度既奶茶呀!!!!!!超香飲左兩杯!!!
其實想飲多d,無限飲!!!!

呢間既魚湯米好食過琴日的,但椰汁麵就琴日個間好食d。
奶茶係兩間都正!!!!

今日天氣好d,好想睇夜晚大金寺粒變色寶石。。。





仰光班機full好多。

返到香港,即刻返屋企食餐住家飯。
人、間、美、食!!!!!

最後一日,仰光 BYE 了,亦跟 緬甸 SAY BYE 了。

-  仰光 完 -

- 緬甸 全篇完 - 


沒有留言:

發佈留言