2018年4月2日星期一

【突尼西亞 8d7n】Day5 Part 1 傑里德大鹽湖 [Chott El Jerid] (日出)、杜茲 (撒哈拉沙漠門戶)

Day 5:2018年4月2日 星期一
地點:傑里德大鹽湖 [Chott El Jerid]、杜茲

今朝四點幾鬧鐘醒了,當然好眼訓,
開一開窗簾,見到雲好厚,知道日出無咩希望。

琴晚見厚雲,有希望過佢落一場雨,
第二朝就天晴,咁鹽湖有水之餘,天空放晴。
當然呢個希望係落空了。

5點有早餐,食完就出發了。


因為吐澤同鹽湖係超近,根本就係隔離,
所以好快就到左兩邊都係鹽湖既地帶。

鹽湖一邊向東,一邊向西,中間係條公路,
所以日出、日落都可以睇。

一路行,一路經過,兩邊都係咁。

鹽湖上建公路係困難既事,當然唔會直接係鹽上面起公路,因為會移動。
於是就會係上面鋪一層玻璃、再填入一層土之類既填充物、再一層玻璃、
慢慢幾層之後,上面再層上柏油路,
雖然係咁,每年當然都會修一修,唔係既話都係會移位。

因為突尼西亞11-1月係雨季,依家係4月了,屬於旱季,
本來黎個時已經知,所以無乜期望。原來已經2星期無落雨了。

不過見咁厚雲又唔落雨,就算無期望都有失望啦 XD。


跟住係呢度落車。


超厚雲,唯一一個窿窿,我可唔可以當我睇到日出…

不過都無用,無水,當然就無倒影。


點解會簡呢度停呢,當然有佢既特別之處,
就係唔知點解呢一邊特別有幾舊道具比人玩。


例如如果有鏡面既鹽湖水,應該會好正既船。


仲有好有潛艇feel既。


有少少粉紅色既鹽。

呢個湖d鹽,千祈唔會走去試,
因為佢唔係FOR食用既鹽,係出產工業用既鹽架。


個鹽湖可能同時吹左d沙黎,有d似濕地??有d沙、有鹽,唔知點形容。


太陽越升越高了。

左邊果個凸起既可以上去影相,好正的 XD


見太陽都出得7788高,雲依然都好厚,
不過算係散得好過今朝一大早時既狀態,

臨走時,搵到個小吳哥式水池,影張理想與現實先。



呢張行到近一近,有少少似小吳哥,
後面小鹽堆會有幻覺以為係山,幾好笑。

但低炒得唔夠低,仲有後面d鹽原係度,
個時無望到自己影成點,無再低d!

無低炒,咁ps下整張 予想圖 先 :0) .........
如果係藍天,應該係OK架! :0)


太陽都上左黎,於是過番對面。


其實對面反而又多水d,雖然都係少,當然了,因為旱季嘛。

不過同我想像唔同,以為係一片平原,原來係無數水tum,
開始係咪諗,如果呢度係雨季,係咪真係一片都係鏡?
定其實係個水tum大d?

因為有睇過其他鹽湖例如南美,真係有人影到好遠既一大片鹽湖,
不過google突尼西亞杰理德大鹽湖,又好似唔多覺?
也有可能有人珍藏相片,無share出黎吧。


個時無影,如果由另一邊影番上到高一高既太陽,
應該靚過係頭先個邊影,因為呢邊有條鹽河 XD

btw,右邊天空開始現藍啊!!!如果睇日落,
d水氣唔積聚,其實係咪好過日出時份,會易d見到藍天呢?

好,天空唔靚,閃退,繼續橫越大鹽「原」,
向杜茲、即係sahara desert既門戶進發。

雖然話就話杜茲係一個停留點,
但佢未到無盡既sahara沙漠區,
所以我真係唔覺得其實我入左沙漠囉 > <
如果可以stay一個下晝就好,平時半個下晝無野做,
但杜茲又唔留耐d  ><。


係杜茲落左車,杜茲本身係個城市,
通常入沙漠兩日一夜既local tour會係呢度出發。

呢度周圍都係沙丘,但植被都較多,要深入沙漠先會萬里黃沙。
但呢度d沙,真係超 ~~~ 滑 ~~~~~~~~

滑到我唔知應該用咩黎形容,我諗我可以用爽身粉黎形容,
將幾億兆支爽身粉倒落黎咁,唔知點解可以咁細滑。

去過唔同既沙灘 (當然唔多),話水清沙幼,就算真係幾幼都無呢種feel。
講埋鳴沙山,雖然我個時都話d沙好幼,但我會用沙黎形容。

呢d根本就係爽身粉feel!!! 係滑到痴線。

有幾張影個範圍得大d,但睇番原來張張都畫晒圖、寫晒名咁,
完全無影到無人名既相 = = 廢時貼了。

- Day 5 Part 1 完 -

沒有留言:

發佈留言