2018年4月2日星期一

【突尼西亞 8d7n】Day5 Part 2 瑪特瑪他 [Matmata] (洞穴房屋、StarWar取景地之一)

Day 5:2018年4月2日 星期一
地點:瑪特瑪他 [Matmata] 

之後既車程都係一d沙漠景,望住景外萬年如一既景,我居然訓左。
我居然訓左。我居然訓左。我居然訓左。我居然訓左。
我居然訓左呀!!!
我居然係沙漠景期間訓左呀!!!

一醒,就見到已經唔知點解係一片好得意、沙山中間又有矮小綠草既山上面。
點樣上到黎既呢?中間既景點變既呢??

唔知呀!!好sad呀!!我訓左呀!!!


比呢度吸引左,其實應該要落車hea坐欣賞下。


勁正,一有平原就會有樹。


其實向呢個瑪特瑪它進發緊,應該唔叫進發,因為呢度已經係。

柏柏爾人就係住係沙漠入面既少數民族,
有人會話佢地係遊牧民族,但有一說係佢地其實係有定居。

佢地居住既地方就係沙漠既洞穴房屋,
係呢度望出去,見到有時會有凹入去既洞,有機會洞入面就有洞穴房屋架啦。

當然,通常民居唔會咁近公路,唔通想比你地入去偷野咩,
於是露得天既都係酒店,除非離開公路慢慢入去搵,
唔係,係車度都好少會見到真正民居。


有屋形既,係真係屋,唔係洞穴房屋。

同土耳其卡帕多奇亞(奇石林)唔同,
果邊係凸起既山中間既洞穴裡面有洞穴屋,
而呢度既洞穴屋,係一個個好似地洞既形狀咁。


繼續行。


兜下兜下。


真係好得意既植被分佈 XD


唔知點解好鐘意呢個地帶,係咁影相。


明明仲係好眼訓,但就唔捨得繼續訓。

不過原來坐坐下,好快就到了 Star War取景地既洞穴房屋。
依家已經變成一間酒店,係可以預約係度住的。

不過真係真fans先好住,因為d昆蟲都唔少,而且總覺得有d味道。
依家4月份,春天、溫度適中,唔知關唔關呢樣事。


入口reception處,
有starwar劇照、或者唔同既postcard相。


經過一條入口既通道,兩邊都有小房介紹starwar。


行到走廊盡頭。


我地一行人入面,有個o靚仔勁鐘意starwar,
之前已經著住starwar既tee,今次係呢度佢要最早到、最遲走,
仲要扮劇照影相,好搞笑。


我地係呢度參觀時,咁岩有外國團係洞穴上面望落黎,
搞到我地好似動物園既動物比人參觀咁 XD

雖然無睇starwar,但幾鐘意洞穴房屋個種設計。

另外就係,其實有個地方叫 泰塔溫 (Tataouine),
係我買一本講美洲 + 非洲 + 兩極既書時,
佢封面唔用greenland唔用大峽谷唔用南極,居然用 泰塔溫 (Tataouine)。

唔同洞穴房屋,佢係用沙泥搭建,有d似公寓,
樓梯無欄杆咁上第2第3層,好得意!!亦都一樣係starwar既取景地。

不過個地範圍面積大d,亦再近南部一d,果度都好想去,
因為d屋仔真係好得意,哈哈。


呢度都一樣,有樓梯可以爬上去,可以入去。


都係一堆 starwar。


係啦,就係有d人係上面,
頭先外國團已經走左,呢d已經係我地團友黎。


於是我都上埋去。

因為呢度有幾個洞穴住,所以去左真係酒店住個邊先。


之後就去starwar取景果個洞穴頂望番落去。


行埋去另一邊睇。


好多大大小小既洞穴,因為好正,所以都玩得好開心。

睇完洞穴之後,又上番車,之後係第二個洞穴房屋食午餐 ~


呢個洞穴房屋好似幾大,有兩條路,每條都長長的。




黎到食堂。


有Bar。

不過我地係去Restaurant。


日日都會見到、日日都會飲既湯,有米粒既羅宋湯。


又係之前有提過既炸蛋。


仲有個將米同麵粉磨成粒,再加雞、菜,加茄汁煮成,
英文叫做 Push Push (讀音),中文係 咕支咕支 (大概 .. )

味道就,正常既,就茄汁味。


呢個係甜品,以為係中式軟淋淋、有咬口,鹹鹹地入面有豆沙既糕點。

點知原來係極極極極極極極極極甜、同係硬既。

咬左極細粒,但都甜到勁飲水。


食完野出左黎影相,去左中間果個位玩爬石。

原來係佢地既糧倉黎。XD


見到呢個景,就知食完野,就上番車,離開瑪特瑪它 [matmata] 了。


落山。

跟住周圍既景,由沙變番草,同房屋類既民居開始出現番。

- Day 5 Part 2完 -

沒有留言:

發佈留言