2018年5月21日星期一

【中國廣西 4d3n】Day1 深圳北 往 桂林北、桂林市 (東西巷 及 逍遙樓、船遊一江四湖 、魯家村)

Day 1:2018年5月21日 星期一
地點:東西巷 及 逍遙樓、船遊 一江四湖、魯家村
            一江:灕江 (途經 象鼻山、伏波山、疊彩山)
            四湖:榕湖、桂湖、杉湖、木龍湖
住宿:維也納酒店桂林機場路店

因為坐高鐵,
如常坐火車到落馬洲站後,過關。

過關時有段小插曲,深圳個邊既關口人員話我個樣同張證唔似 XD
因為本身證件相係好樣衰、個時影相又要夾起頭髮,
而今日出發時,有執靚d個樣先出門,而且呢幾個月又瘦左,
自己睇番都幾唔同。

入左詢問室幾分鐘,有兩個人對一對你個樣,
又用香港身份證對一對,又問登記時既屋企電話幾多號,
之後再過多陣叫我得閒去登記番個指紋 / 見我張證都就過期就快d換過張證,
我話我趕住去高鐵站,遲d先,跟住就放左我走了。

福田口岸係集合既地方,達陣時間係9:53am。

之後,係深圳地鐵福田口岸站,
坐地鐵4號線直接黎到深圳北站,大約20分鐘。

安檢之後,就入站,食少少野。


高鐵站每個餐平均都50-60$,比起都7年前去湖南張家界時,
真係貴左好多啊。

呢個比較平民價,一個墨西哥卷類既野,$16。
但,又要講句「都唔好食既」。

d雞好假,好唔雞,好似去齋館食齋雞咁,
我都知聽日(22號)係佛誕,但唔洗咁掛…


所以食唔晒就掉了。

提前15分鐘開始檢票,然後就可以去月台上車了。


無幾耐就開車。

天氣好好,當時CHECK過天文台話桂林個邊落雨,
係度諗明明只係短短3個鐘高鐵車程,距離500km左右,
一陣一路坐一路由天晴變天陰一定好SAD。


但原來有d地方,你唔去到,都唔知個邊天氣係點。
係以前既旅行都有過類似,例如話緬甸落大雨,但個次除左仰光都係天晴。

黎到賀州附近,個天都仲係好靚,而且d喀斯特地貌都出現了。


落車一刻,天氣仲係好好!

所以即使真係超熱,但其實心情好好。


跟住路牌黎到出口。

之後就上旅遊巴黎到東西巷啦,東西巷門口就係逍遙樓。

呢度有一個鐘左右可以遊下,其實東西巷就好細,
不過飲下野食下野就好快過左一個鐘。


日頭無乜人,因為通常都係日頭睇完景,
夜晚先會返市區架嘛。


東西巷係F形既街道,即係1直街、2橫街。


所以無乜可能會迷路。


都有d攤檔係開左,賣下手工野。


因為天氣真係好靚,所以好曬又熱,就去買左杯凍紅茶飲。

個價錢同香港有得揮啊,依家大陸d野已經唔再平了,
而且有平既話,質素都唔會好得去邊了。

由於大陸好多野都好甜,
怕佢好多糖所以叫小甜,但結果都係有d甜,但都好有茶味。


本身見到佢落左好多冰,但因為茶係熱,
所以冰溶晒,早知叫多冰,咁先消暑嘛。


一路飲一路再行。


對面d餐牌,第1道菜是咪刀拍青瓜d fd黎。

個價唔平啊!


於是去左小食檔仔叫左個魷魚串串,$10/5串,
呢個就度度都有,深圳東門都有。


唔知集齊左幾多periodic table既elements呢?

即使飲飲食食都好快就行完,於是就上逍遙樓。

因為唔可以飲住野上,而飲野勁慢既我,要放棄左杯野先上去,
所以我就叫友人上去完,我飲多陣就上去。


結果都係飲唔晒淨番少少,唔理了,掉左 > <,跟住跑上樓。

呢條係解放橋,跨漓江既一條橋。


不過個景都無乜特別,係城景咁,d山都唔太特別,
所以好快就落番地面,然後岩岩好一個鐘了。

上番車,幾分鐘後到了解放橋附近既碼頭上船,開始船遊一江四湖。

(網絡圖片)

首先整張地圖解說下,一江四湖係圍住桂林市既一條環城水道

今次係解放橋碼頭上船,會兜一兜去桃花江江口既象鼻山
然後沿灕江穿過解放橋、伏波山,轉入木龍湖
木龍湖升船機將架船升上上游,然後經過疊彩山、幾條小橋去到桂湖、榕湖
最後係杉湖日月雙塔既日月灣碼頭上船。

簡單黎講,就係逆時針遊一圈。

(網絡圖片)

呢一張地圖都好正,貼埋先。

好,睇完地圖,黎番我地上船既碼頭。


有人係度游水。


我地上船既地方。


上船了,只有一層。


大家都開晒遮,因為真係好曬,而我當然……睇景。


兩江係指漓江同桃花江,因為我地唔行桃花江,
所以我地行一江四湖。


出發了,向象鼻山進發。

但!!因為係下晝,所以逆光呀!!


因為逆光,所以影向象鼻山方向時,個天好白。


呢個就係象鼻山了。


係小學教科書有講既象鼻山呀,個洞好人工,哈哈。

有d人會係象山公園景區,上山玩。


因為象鼻山係桃花江口,而我地唔去桃花江的,
所以會兜返轉頭,向北去木龍湖。


向番後望。


呢個就係頭先個象鼻山,再見了。

之後經過伏波上,如果去伏波山景區,都係有得上山架。


船經過木龍湖口。


黎到升船機,等多架船黎之後,一齊升上上游。


黎到彩疊山,同樣逆光中。


呢個木龍湖有d建築仔可以望下。


藍天心情好。


依度開始會經過好多條橋,呢度係其中一條橋底既畫。


另一條橋底就有浮雕。


之後都無乜特別影,邊遊船邊睇下,
最後黎到日月雙塔既杉湖。


到日月灣碼頭之後,就上船了,
整體景觀就一般啦,主要係睇下桂林市區出名既名山。

有人會夜遊兩江四湖,夜遊就山石睇少d,建築睇多d咁,
睇你鐘意日頭既山水 定係 夜景建築啦 ~

遊船大約70分鐘,上船之後又上番旅遊巴,向魯家村進發,
大約坐30分鐘就到魯家村,旅遊巴會停係門口,附近就有個巴士站。


一個無乜保養既村口地圖,呢度落車後有九個字左右行,
之後就係呢度食晚餐。

因為條村好細,十分鐘唔洗就其實已經可以行完一個圈。


經過S形風雨橋,就黎就魯家村,
雖然係村,但都睇得出係幾現代的村落。


到了魯家村。


日光日白無乜人,不過其實都係一條普普通通既村仔。


呢度出名豆腐,就叫左個煎豆腐。


專登去風雨橋個邊食住睇黃昏既山水。

簡單食完就入返魯家村,再兜多個圈就去食晚餐既地方。


旅行團當然食圍餐,無咩好評論,都係農家野,
有好多豆腐野食,豆漿、豆花、豆腐、豆腐魚、豆腐湯等等。


食完坐多半個鐘,去到桂林既臨桂區個邊既維也納皇家(機場)酒店,
叫得機場酒店,就當然好近桂林既兩江機場。

點解住呢度呢,當然係因為錢既問題!!!!(亂UP)

佢地話因為呢度距離 桂林市象山區 以 西北 一個鐘左右車程,
而龍勝縣都係桂林既西北,所以呢度去龍勝縣可以少一個鐘車程,
咁聽日去龍脊梯田就唔洗坐太耐車就已經可以到了。

由於唔係市中心,所以附近都無咩好行,
8點幾返到酒店之後,沖完涼睇下電視睇到11點幾早d訓,
聽朝7點就要起身食早餐,8半就要出發啦。

最後要講一講,有套電視係臨桂電視台播,幾好睇,
叫「另一個你」,2晚睇左23-28集!!!
但上網搵唔到哦哦哦,可能因為係地區電視台,所以唔出名吧。。。

唔知返到香港,仲有無得睇呢 XDDD
應該無了,有晚住陽朔都睇唔到。

- Day1 完 -

沒有留言:

發佈留言