2018年5月24日星期四

【中國廣西 4d3n】Day4 桂林市郊 (南溪山公園、靖江王陵博物館) 、桂林北 往 深圳北 經 褔田口岸 回港

Day 4:2018年5月24日 星期四
地點:南溪山公園、靖江王陵博物館


呢日可以九半後先出發,不過我都係太遲起身,
好似只係食左15秒早餐,食左乜都唔記得了 OMG …


一上車,就要返去桂林了。

沿途都好靚啊,一層層層。

今日行程都係桂林既市郊,
無食早餐既我好彩可以一到桂林就食午餐。

其實只係個半鐘車程左右,到步入埋餐廳都只係十一點半XD
好啦,係一間叫牛太郎既燒肉。

一般般。

我鐘意一人一碗小店既米粉咁既野XD
唔鐘意一張枱一班人share食 > <
每次咁樣都唔會真係去夾野食 > <


半個鐘之後,黎到南溪山公園。
佢話地標係呢兩舊山好似單峰駱駝。

但係其實呢d石周圍都係,
佢整個公園框住兩舊石再收門票又有咩意思呢?

好唔鐘意大陸d景點成日將d唔起眼既野都整成景點,
當專登坐車黎到呢度,就係得2舊石,真係有意思咩 > <
周圍就無其他石了,真係代表到桂林山水嗎?

其實沿途都已經好靚,如果坐車經過呢兩舊應該都唔覺佢過左。
所以,唔好咩都框起晒好無啊!!


公園既其他角度、其他部分。


其實就無乜特別了。


當地人(桂林市居民)應該有免費入場既權利,
有d公公婆婆係度坐住hea。 

本身呢度係比個零鐘我地行,但因為無乜野睇,
團友話好熱唔想曬要上番車XD 所以15分鐘左右就走lu。

XD.... 
好難得係15分鐘都覺得長,平時悶既野我都會搵d方法欣賞下,
但呢度,umm... 我都覺得無野好睇。

之後就係去靖江王陵博物館,因為係王陵,
所以我無乜點影相,只係影左個門口既牌就無帶任何野落車了。

但係呢度聽到好多有關風水既野,唔知應該點紀錄好。

因為無影相,所以以下既部份都係網上圖片。

|||||----------------------|||||----------------------|||||

我都係聽個導賞員講,唔知有無記錯同聽錯。

靖江王陵位置係座北向南。
位於堯山 (又稱土山) 前面,風水學上來講係後有靠山,
亦都係代表呢個王爺既「龍椅 (?)」,
整個王陵就放係椅子既中間。

(網上圖片)
中間係君主妃嬪行,兩邊分別係「文官」同「武官」入。

前院兩旁有11對石像,有動物、有男女。

前院有三條橋,我地都係行中間個條,
地下有石仔,放置位置呈蛇仔形,每粒石都用小篆寫住兩隻字,
但我記唔到,因為行過幾秒,只係記得其中一粒有「磯」字。

(網上圖片)
會見到個門口係偏向一邊,原因係呢度面向既景:

(網上圖片,來源:按此)
會望到由門口向出邊望,如果企側d,
前面4座山,每邊2座,中間會有個出口位,
而中間係一條通往外面既路。

如果門口建得太正中,咁就會比左邊既個座山擋住出路,
於風水學上來講,都係唔好的。

///

另外講d唔關風水事既野,睇大門。

古時成日講「門當」「戶對」,
邊度係門、邊度係戶呢?

呢個唔止係王陵,就算係北京四合院都係咁的。

(網上圖片, 不是靖江王陵 的圖)
「門」是門口下面左右兩座石,
「戶」是指門上個4支突出來的樑。
兩者都代表著當時府內人物的地位。

如果想迎娶入面既人,來迎娶既人,
自己既府既「門」同「戶」數量都要一樣。

///

然後講埋門口閉上時,點樣分辨入面位緊既咩人呢。

(網上圖片)
如果黃色既一dotdot, 9x9 = 皇帝。

因為9係古代最大既數字,例子係:
e.g. 最高既位置係九重天,最低既位置係九泉之下,
皇上係九五至尊 (p.s. 陽數[單數]9為大,5為正中),等等

(當時我諗起咁18層地獄係咪即係上至下都係地獄 ... -3-)

而靖江王陵係9x7,代表王爺。

///

期間導賞員講完風水,就會講下面相,
指住一個人話佢「錢賺得快,但洗得快」。

雖然呢樣野指住邊個都中,
但佢指既咁岩就係呢個無購物 既 純玩團入面,
買野買到個GIP唔夠裝既人 XD 

連領隊導遊都叫佢唔好咁早買,
陽朔西街個日有晒咁多日步行街可以買到既野,
每次d景點會有人賣野佢就會提一提佢邊d最好唔好買XD 
雖然結果佢都係會買XD

到上車時,佢會直情話:
「錢賺番黎就係要洗架啦,唔洗理係咪呃,我洗得開心咪得!」

所以當導賞員咁樣一講,全部人都笑到收唔到聲 XDDDDD

////

最後臨走前,就講一講點樣分屋企既財位。

首先準頭 (4 * n )個水仙頭,n可以係任何數,n = 1都得,
自己界開,稱為「破壁」。

然後平均放係4個一樣大細、一樣水份既盆上面,
然後將4個盆係屋企大廳既四角。

等到佢地慢慢生長、開花,當見到邊個位置既水仙花開得最燦爛,
果個位置就係屋企既財位。

知道之後,就係財位位置,放:
向住大廳門口 OR 窗口外既 貔貅 (好啦其實佢講左咁耐重點係呢樣)
如果無貔貅,就放魚缸(要有流動既水 e.g. 養魚) 

p.s. 貔貅係吸財既,聽講賭場寫明唔準帶入去,
而賭場成個風水佈局就係封晒錢財流出。

之後就比我地係王陵度逛逛。

大約就係咁,就完左呢次王陵參觀,
門口隔離有個貔貅店,可以自己諗去唔去,不過其實唔去就得...

|||||----------------------|||||----------------------|||||

就咁樣,我地就睇完,上番車。

因為今日兩個景點,
都好快行完(可能因為太曬,大家都唔想逛太耐),
比預期落地時間少左,所以好早就到左桂林北高鐵站。

而早,就真係早左好多,導遊都話本身預早九個字,
但結果我地係早左兩個鐘到……

好彩電話有data,慢慢係度hea,買d野食野飲,
等係高鐵上面食。

而我個8樽玻璃樽XDDDD 真係好重,
所以個心都係好想快d返香港XDDDDD


過橋。


到月台了。


連結。

 (不是進行中 ... 一早連好... )


5:55pm,在高鐵上了。


車開了。

謝謝友人幫手沖熱水 ~ 

團友都話友人好乖XD 
因為佢幫埋一個婆婆團友買同沖麵 XD

( 極度被動 + 太冷漠的我被比下去了.... =3= xd )


日落時分。


列車經過,個時睇緊高鐵d廣告。

友人:「哇... 出面好靚... 」

跟住我望向窗,
哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
靚到喊喊。

跟住係咁搵相機,一路搵,一路口upup:
「唔好入隧道!! 唔好入隧道!! 唔好入隧道!! 唔好入隧道啊!!!!!」

結果好彩影完之後1秒先入隧道,
但影唔到最正既景,而且又未對好焦同爆了光 XD

但!!!! 影到下已經好好!!!!!

過了呢個景,入左隧道,再出隧道,
就已經少左好多呢種山既景了。

慢慢地,到了深圳北,解散,
拎住本身領隊預備左既地鐵車coin坐20mins地鐵,
由深圳北坐到福田口岸,過關、返港。

黎到落馬洲站,見到有火車,
諗住佢就關門就慢慢行,等下一架。

落到月台,見無人,先諗:「但頭先架車好多人喎」

再望望顯示板,下一班車,10分鐘之後。

OK,Thanks。

自願走車。

可以啊!!


大約十點幾十一點返到屋企,
放低8樽玻璃樽個一下很HAPPY!!

之後執野、放晒d野落洗衣機,
梳洗,食晚餐最後訓個靚覺 ~~~~~~

完滿結束。

- Day4 完 -

- 全篇 完 -

沒有留言:

發佈留言