2018年9月28日星期五

【日本 中部北陸 5d4n】Day 1 Part 2 東尋坊、小松 AeonMall

Day1:2018年9月28日 星期五
地點:東尋坊、小松 AeonMall

基本上頭三日沿途都係一大堆田,
好大片、又好整齊。


個天好藍好正。


沿住長長既海岸線行,大約半粒鐘就到左東尋坊喇。

東尋坊停車場隔離有間小店,
會有樓梯 / Lift 落到海邊既岩石。


唔洗門票,自由出入架。


係海啊、係海啊,係海浪聲啊。


可以係石上面行,於是當然就行到最出個邊玩喇。


五角六角柱,個形態無西貢咁明顯 XD
但係都係個幾寫意幾特別既地方。


今日落機都係 Hea Hea 下既行程,
以一個藍天、海岸、日落為開端,好唔錯呢。


雖然只係四五點,但太陽都開始落山喇。


其實都幾大風 XD 吹到頭髮亂晒


本身係想係呢度買d野,但個零鐘玩完岸邊,
都無乜時間係呢d店度睇喇。


三點九玩到五點左右,係度留左個零鐘。


回望番個海岸,d雲越黎越密。

今晚既日落會好靚呢。


呢個就係有升降機既小店既樓層平面圖。


忍唔住又回頭影多張喇。


臨走前先記得要影,Lift / 樓梯就係呢間店喇,
當然都有其他路可以落到海岸喇。


之後就坐車離開喇,雖然今日係第一日,
但由於之後3日都唔會有超市之類既地方,
所以今晚首先會去 Aeon Mall度行下作最後補給。

日本既Aeon Mall 好多都好大,
呢間小松大Aeon Mall都唔例外,聽講係北陸最大既 Aeon Mall。

只係得個半鐘左右行,當然唔夠喇,
但都買左 萬幾 Yen 野 XD 勁多都係零食。


仲有三色團子。

以前覺得好好食,今次食頭兩串都覺得好好食,
但可能今次食得太多、厭左 XD  同埋無記憶中咁煙靭。

今次買左2盒,總共係 6串 ... 


買左支2L既烏龍茶,颱風將至所以 98 Yen 就有一支喇,
本來以為可以飲足 5日,但原來第2日就已經飲晒喇! 囧 ...

不過最有記憶都係呢度買左個納豆手卷,
話說今次係第3次去日本,但之前2次都未試過傳說中既納豆。

因為對於納豆,大家既評論好似榴蓮咁兩極。
於是我就睇下自己係邊一邊喇,好啦,
我太自大喇,第一啖大大啖食落口, 1 d 準備都無,
最後就黎想嘔番出黎,好彩屋企人及時比左張紙巾我,
即刻 LUR 左出黎, DUM 落垃圾筒 ...

好喇,我係唔鐘意食納豆既 ...
有2日自助早餐都有一盒盒納豆比人拎,而我係敬而遠之的。

順帶一提,一陣食晚餐,
但細妹係呢度買左 3 件 大大件既 Cake ... XD

留名今晚睇表演。
(後記: 佢又真係食得晒 WO ... )

最後就係,水果都買左幾款,
其中最重要當然係巨峰喇。

買左兩隻巨峰,一款係長野縣既、另一款係岡山縣,
大細唔同、價錢唔同,結果係平d但大揪d既長野縣巨峰勝 : P

長野個一隻,超甜、有點點果酒味、仲有皮完全唔苦 > <
好好味,係咁食。

岡山個隻比我放棄左,
無乜巨峰 feel,其實係咪可能係我買錯左 XD

- Day 1 Part 2 完 -

沒有留言:

發佈留言