2018年9月28日星期五

【日本 中部北陸 5d4n】Day 1 Part 3 加賀観光ホテル 溫泉旅館體驗

Day1:2018年9月28日 星期五
住宿:加賀観光ホテル

去完Aeon Mall,之後就返返酒店食晚餐喇。

今次既旅程有兩晚溫泉酒店,係算係抵玩既團費下,
溫泉酒店既質素當然無得同單人過千個種比較喇,
但我個人覺得呢間已經好唔錯喇。

屋企人之前自由行去東京一帶時,
係富士山河口湖個一邊都試過住靚靚既溫泉旅館。

但我就係第一次入住溫泉旅館既,
對於今次入住既感覺都好唔錯啊 XD 
晚餐、朝食、和式房間、窗外湖景都好正。

Check in 之前,首先就去左晚餐先。


入去當然要除鞋,然後望到滿滿既一枱食物,
好興奮 XDDD 

仲有我呢排唔知點解好想食既蟹,更興奮 XDDD

好色彩繽紛,又想影相、
但又忍唔住想食個種矛盾瘋狂交錯。


因為呢五日都係分番每一組自己坐,
所以就係我地五個人一齊食喇。

順帶一提,今次應該係唯一一次跟團,
幾乎係完全無同其他團友交流既一次 ... = V =


蟹蟹蟹,雖然唔係好厚肉,但好好味,哈哈哈。


呢個魚頭有d驚喜,以為凍凍的唔好食,
但佢個醬汁超正,連一向唔食魚既細妹都食左好多。


呢個係 Wasabi 螺肉,好味。


呢個可能係糕點,食左一小啖就無再食 XD 但幾靚囉。


我諗係藻類 .. 食左兩條無食 XD


醃野,酸酸的,食左兩三小啖無食 XD


合照。


繼續合照。


魚生,鮮甜爽口彈牙 > <
蝦超甜!


橙味甜點。


陶板燒。


再合照。


蒸蛋。


湯。


總括黎講,
好好食既有 魚生、甜蝦、蟹、醬汁魚頭、章魚、
蒸蛋、陶板燒、Wasabi螺肉、白飯。
至於個湯都唔錯架。


之後就拎鎖匙入房喇。


係日式房間,好正 XD


仲有個小地台,後面仲有露台。


房入面既熱水壺有熱水、另一個壺有大量冰,
可以隨時沖茶或者飲冰水架。


呢張就係聽朝既朝食券。


鋪好左既塌塌米。

當然喇,今晚係溫泉旅館,
所以唔會只係係旅館訓完就過左一晚。

食完飯,hea左個零鐘,大約十點左右就出發喇。

男女湯係分開既,聽講早晚男女湯位置會互換,
可以比男女都可以浸到旅館入面22個溫泉。

去浸溫泉當然唔會拎手機相機喇,
所以只好係網上搵張地圖係度貼下。

(圖片來源:官方網站)
瓶風呂好搞笑 XD

但我最鐘意戶外既岩風呂,
好鐘意係石頭之間浸溫泉,哈哈。

浸完個身暖笠笠,
然後沖埋涼洗埋頭,就返房訓喇。

日本溫泉旅館好正,連洗面既都有,
仲要係藥妝店都算好出名既牌子 *口*

而且風筒、梳洗用品全部都有齊。

即使間房個浴室好細,但已經唔在意了,
因為可以算係用唔著 XD

- Day 1 Part 3 完  -

沒有留言:

發佈留言