2019年1月28日星期一

【加拿大+古巴 13d12n】Day 1 加拿大 溫哥華 (Vancouver) - 市中心閒遊

Day1:2019年1月28日 星期一
地點:加拿大 溫哥華
住宿:航班上

飛機上面,無派入境卡,因為 Vancouver 既入境入續都幾智能。


望到 Canada,終於覺得自己真係到左 Canada 喇。


華人聚居既地方,就會有中文,不過多數都係簡體喇。


落機,要影番架機是常識吧。


機場入面既 design 都幾靚,
有空中走廊,下層係個室內既花園。


跟指示黎到入境既地方。


就係呢部機,首先簡人數,然後跟據MON上面寫既指示,
去Scan passport 或者打字。


之後佢會同你影下相,最後 Print 張紙出黎,
就完成。

結果同行影個張相,出到黎係 [image not found],
但都 Success 咁 Print 左張入境紙出黎。

同行見狀,就諗住再 Scan 過,
點知話 Fail ,可能因為佢 Detect 到呢本 passport 岩岩先入境黎。

結果拎住張無相既入境紙,問加拿大當地既職員,
職員可能見慣見熟,話照直過就得。

入境時,
入境職員問:Why Canada?
我地話:Transit.
職員再問:Why 2 days?
我地答:去完 Vancouver 再去 Toronto 轉機。

跟住就順利入境。


雖然未要轉機,不過因為行李要清關,
所以都要去行李帶度拎野。


好快就有得拎。


跟住,跟指示行多兩步放埋個行李入指定既行李帶。

然後問職員,如果我地未要登機,
想出去市區要點做。

職員簡單咁指路,再講我地知到時返黎要行邊,
然後我地就出發喇。


跟住路牌,向 Train To City 方向行。


因為未有銀仔,但部售票機只係收 Coins,
所以試下 Credit Card 得唔得,原來都 OK,
唔洗好似歐洲咁要打 PIN。

p.s. 打到呢度,醒起未找卡數。


要跟Zone買,機場係Zone 2 ,而市區係 Zone 1 ,
因為去 Zone 1 所以 係 Mon 度 Click 左 Zone 1 ,
結果比左 Zone 1 去 Zone 1 既價錢,
要去到市區個站再 Add value。

至於正路應該要Click 咩?
因為無試過第2次 機場 入市區,所以都唔係太清楚 XD 
買少左就去Add Value吧。

買左2張入市區既 Compass ,
大約 16 CAD,不過原來張卡可以增值 重用。


其實車都幾密,不過要注意方向,
有向北行既Waterfront,或者向南行既 Richard。

買完車票,火車岩岩好就快開,就上車了。


呢個時候岩岩好日落。


望到向另一個方向(?)既火車。


車尾可以睇風景。

一路坐車一路諗,去WaterFront落車之後去邊。
除左市中心 同埋 個海旁之外,其實都唔係好諗到。

一黎其實入到市區,
都只係得番4個鐘左右 ( 5pm - 9pm ),
而仲要係天黑。

所以都係決定 heahea 地咁市區遊就夠。


大約35分鐘,就到左 WaterFront站,
落車了。

呢個站唔知係一直以黎定係咁岩,
都幾大陣尿味...


跟住就打算出閘,結果話 餘額不足。

去到另一個閘口都係咁,
結果站務員就教我地點樣 幫 Compass Add Value。

最後順利出閘。


個站都幾靚,Waterfront站門口,
就係Vancouver著名既 Gas Town 煤氣鎮,
 煤氣鎮 比較出名既 有 蒸氣燈。

不過今次我地直接去海邊,
感覺有少少似香港既尖沙咀。


開始出門感受下涼浸浸既天氣,
依家大約7度,都算幾舒服,可以著本身香港黎既衫。

因為加拿大係大麻合法化既國家,
所以周不時行行下,都會聞到d大麻味 ... 


有個鐘樓。


係WaterFront站落,當然去下 WaterFront。
一黎到之後,就好有香港各區海旁集合體既感覺。


IFC + 天星。


尖沙咀。


另外仲有紅磡、葵涌貨櫃碼頭 等等等。


係 WaterFront吹吹下海風,
個人都開始凍,於是行番入市區。


係市中心行,雖然坐左12個鐘飛機,
但感覺仲係好香港,哈哈。


漫無目的咁行。


呢度好多熱狗店。


唔知係咪聖誕裝飾未拆,
定係一直都係度既燈。


入左間店望下呢度有咩紀念品。

因為無野做,就行番轉頭搵下呢度既 ChinaTown 係點,
不過d 華人其實都唔再住係 ChinaTown了,都搬離市區或者離開地鐵沿線。


行行下就黎到 Stadium。


又行行下黎到勵德邨。 (誤)


係度吹下風,睇下火車。


原來不經不覺黎到 ChinaTown既站。


見到有麥當勞,試試佢。
不過得大紙,用黎找散佢。


大約$4 CAD,即係 $24 港紙,
係開心樂園餐黎,送左隻不知名 Pokemon ,
黑色,仲放左係屋企唔知點處置。


本身想叫 Chocolate Milk 不過無晒,
得White Milk , 不過我又唔飲 White Milk ,就比左 同行。


食完之後就繼續行。


終於望到有少少接近新年感覺既野。
另外ChinaTown d 店仔都有貼下海報feel既揮春咁。

見到 China Town 既牌坊。


呢間燕梳應該即係Insurrance,
但係播晒d賭場音樂,似賭場多d。

不過原來佢係古蹟,有世上最窄店鋪之稱。
不過應該係當年世上最窄?
依家可能香港好多都更窄了...

不過可能太夜,又或者呢度已經唔再係華人聚居既主要地方,
所以成條街都無乜人、同埋無乜店開。


之後再行多陣,就再經過 ChinaTown 地鐵站,
不過因為佢係第二條地鐵線,所以就唔入閘,
直接行去可以直去機場既線,
即係 Vancouver City Center 站。

入閘之前,有諗過幫 Compass 增值,
不過因為之前試左買飛既關係,為免唔知增幾多錢,
決定都係直接買張飛算。

買票個度有個伯伯,
會同你講 6:30pm 後 ALL ZONE ONE PRICE,
仲教你點CLICK個MON,
但其實本身黎個陣買過,已經識,所以想都話自己黎就得。

因為地鐵企係度捕住你買飛既通常都係想你買完飛,
d change可以比佢,所以個時對佢咁講唔多信,
用照舊用credit card買飛,
就覺得一陣睇下出閘係咪都係呢個價喇。

可能係因為credit card無change,
又或者其他原因,個伯伯同我地say bye,
繼續等下一個買飛既人。


係地鐵上面好似有恰左15分鐘,好快就落車。


結果原來真係 6:30pm 後 only requires a one-zone fare。

所以去程 2個人 要比大約 15-16 CAD (約每人7.5 CAD左右),
但回程2個人只係大約 6 CAD (約每人3 CAD) 就得。

而原來佢買飛時,
"zone 1" 唔係指 "機場係 zone2 、 市區係 zone1" 個種 zone,
而係指 " one zone fare" 定 " two zones fare" ,嗯 ....

唔怪之得個時去程,機場去市區,
明明係 zone 2 去 zone 1, 
click zone 1 佢會出 one-zone fare 既價錢。

原來應該係 "自己係 zone 2, 目的地係 zone 1 " ,
代表跨越 2 zones,即使目的地名係 "zone 1 " ,
都應該要 click " zone 2 " 先岩。 

我諗應該係咁諗,掛。

不過其實因為COMPASS 可以增值,
如果會成日出入地鐵站,都唔怕 入多/少左錢,
除非好似我地咁一日遊。


返返機場。


又去望望我地班機。


唔對路,已經見到一大堆 delay。


不過我地都算係咁,可以係飛機起飛個 time 去 boarding,
都只係遲左唔夠 30 mins,算係可接受範圍。

不過亦都發現,2程都係 飛機起飛個 time 先 boarding,
嗯 ... 


仲要明明係自己網上簡位,
個時望住張 seat map ,想簡機翼後少少,同埋想簡左邊方向。

上機個下仲話我專登簡,點知上到機先發現係 機翼個位,
結果仲要我個行、個一格無窗!!然後係靠向右邊。

太sad了,我諗應該係我呢一幅 seatmap 倒轉左睇 ..
因為其他航班d位我又無簡錯,係呢班唔知點解簡錯左 ...


今次係坐 B77W ,3-4-3,
同 B789 一樣,都叫做有d窄。

定係因為 今次我著d衫厚少少 (其實都係2件衫 + 1 件外套),
平時1件薄T所以唔覺呢?


雖然係 Air Canada,但呢程機無飛機餐!!!
可能因為呢一程係凌晨機...

航程 3.5 - 4 hrs 左右,好快就到左 Toronto ,
我又係無訓過,嗚嗚。


一落地,哇。


開始有冬日加拿大既感覺,成個機場都好大雪,
後來先知道原來前一日,係 Toronro大約30年黎積得最厚雪既一日。

本身預計 6:10am 到,
因為遲左半個鐘起飛,所以呢個時間大約係 6:45am 左右。

- Day 1 完 -

沒有留言:

發佈留言