2019年1月30日星期三

【加拿大+古巴 13d12n】Day 3 Part 3 古巴 夏灣拿 (Havana) - 城區夜遊 (Al Carbon晚餐、海濱大道)

Day3:2019年1月30日 星期三
地點:古巴 夏灣拿 (Havana)
住宿:Nice Stay

入黑,
有兩間 Havana 比較近依家既位置同埋都算出名既餐廳。


HAbANA 61得好多人等緊。


然後我地去左 Al Carbon。

Al Carbon 係 上年年尾播既一套韓劇《男朋友》其中一個取景點。


餐牌有兩邊,分別係 main courses 同其他。


Asada 要 $6.5 CUC ($6.5 usd)。


呢個係送既餐前小食。


我地叫既 Pineapple Juice 1L ( 15CUC = 15 USD )。


小食黎。香腸 12.25CUC。
除左黑色果個其他幾好食 (唔食腸既我每樣試左1啖)。


呢個係 類似Onion Soup, 6.5 CUC。


擺盤幾靚。


main course 就有d伏20CUC 既 Top Sirloin。
想叫 medium rare ,唔知係咪聽左 medium well,
不過佢出到黎係全熟。


呢個係豬,擺盤係幾靚,
不過 .... 味道係煲湯豬肉再煎一煎。

連平時乜野都食既同行都放棄左佢。

嗯,我諗去古巴都係食番海鮮好d。


不過呢間餐廳 Service 滿分。

一支 1 L 既 Pineapple Juice,
去到最後一杯我倒瀉左 ... ( ._. Sorry)
仲想話,咁就倒走左幾十蚊港紙 XD .. 

之後佢地比左杯細支裝比我,
仲要係咁靚既杯裝住。

真好人!!

1L 既 Pineapple Juice 果隻 菠蘿甜d,
呢隻就酸d,不過呢度既果汁真係新鮮整出黎,
d果肉渣都仲係度 ~ 超正。


埋單,貴到呢。

總共 68.7 CUC  ,即係 $542.73hkd。
第一餐係古巴食就咁貴 ...

 仲要Main Course不好吃,雖然main course 以外都不錯。

GG了之後要食石頭了。


呢間就係個入口,環境唔錯架。


回程經過,類似軍事博物館咁。


再次經過大廣場。


整路中。


回程經過另一個 WIFI 公園。


之後去左夜遊海濱大道,吹下海風。
最後先至返返我地位於中城區既 CASA - Nice Stay。

返到CASA,Host話聽日 1pm 左右先有 Collectivo。

本身想去 Santa Clara 行下,但1pm先有車既話,
可能只係 二選一 去到 :
1. Santa Clara 市中心,  OR
2. 哲古華拉陵墓 Che Guevara Mausoleum 。

唔諗咁多了,都係聽日先算吧。

- Day 3 Part 2 完 - 

沒有留言:

發佈留言