2019年1月31日星期四

【加拿大+古巴 13d12n】Day 4 Part 4 乘坐 Viazul 往 古巴 聖地牙哥 (Santiago de Cuba) 及 注意事項

Day4:2019年1月31日 星期四
地點:聖塔克拉拉 (Santa Clara) 往 古巴聖地牙哥 (Santoago de Cuba) 
住宿:Viazul (Night Bus上)

雖然係開車前半粒鐘到就可以,
但係我地無咩野行,所以都早左粒幾鐘到。


一入到黎,門口有個人指住 右邊 關起左既木門
木門上寫住 Reser (類似既字眼,係西班牙文)。

因為一路上太多當地人會聊你講野,所以都不以為然,
而見到 Reser ,估係「BOOK飛」,
我地係Viazul官網 ( https://www.viazul.com )「BOOK」左飛,
係出發前已經Print埋佢張 Receipt,所以就直行直過。

- - - - - -

不過!!
原來呢個掛住「Reser」字眼、關起左既木門,係超級重要!!
因為佢係 Check in 「Counter」黎!!!

你要拎住網上預訂張Receipt,
係呢間房度Checkin,換一張正式車飛、有座位編號等等。

呢間房既房門我無影 。
(最初以為無用,後來知有用時已經太心急,唔會有心機影相) 。

道門就係車站入口既右手邊,
一入大門,一向右望就會見到。

亦同時,如果有大型行李,可以係呢度Checkin埋。
而我地離開Havana之後就得番個背囊仔係身,無大型行李,
所以唔太清楚放行李洗唔洗錢。


係度周圍行下,去下廁所咁,
呢度既廁所要收錢,比 0.05 CUC 或者 1 CUP 佢就 OK。

係等既過程入面,同行出左去買d水同乾糧返黎。
之後就離開大堂,入左候車區。


候車區比較細。

本身架車係19:15開,不過等下等下,
一路咁 Delay 半個鐘、半個鐘,等等下就到左20:30。

期間拎張 Receipt 問職員,問車大約幾時到,
佢地都一直將個時間推遲。 (英文可溝通)

同時有幾個外國人一齊等,
佢地都問我地係咪 Santiago,問係咪883號車。

雖然呢刻未知點解佢地會知,可能係佢地問過職員?
而我係未知自己幾多號車的。

不過反正目的地一樣,
我地就一齊等下,確保大家都在場喇。


終於見到我地架車到,又真係 883 啊。

睇住一車車大家既大型行李慢慢推上車,
我就開始諗:

點解明明乜手續都無,
但d人個個行李都係晒佢地架車上面?

然後開始有d心中不妙:
「唔通其實係有咩手續 / 程序要做,而我地miss左?」


車頭有寫住目的地既牌。

望住未上得車,又一車車行李推上車,
開始心急心諗自己會唔會MISS左d咩。

結果 ………
真係出事了。

當可以開始上車時,個個手上拎住同款既紙仔,
司機一張張收完,就比佢地上車。

而我拎住張receipt,佢就將 張紙比番我,
然後搖頭指住出面,講左堆我聽唔明既西班牙文。

下???!!
即係???!??


原來即使有網上訂左,而且印埋Receipt,
都要係車站呢度既 Reservation Room,
換成有座位編號既飛。。。

雖然臨上車先知,當下已經勁驚唔比我上車。
但真係真係好彩好彩好彩車站職員肯幫手。

雖然我完全唔識路、唔知佢指住邊度,
但佢地最後都同我過去間Reser Room、
同埋即刻拎我張receipt整番2張車飛比我 Q口Q

因為太遲Checkin、而架車都幾FULL,
甚至有幾個 LOCAL要企,有機會我地會無位。

但因為算係預訂左佢地都有Record,
而且佢地一早都見到我係度等車,
所以都叫做格梗比到2個位比我地 Q口Q .....


見到中國宇通就知,呢架車係中國既車黎。

Viazul同東南亞既VIP BUS感覺有d相似,
分左右邊,每邊有2個座位,都算幾舒服。

- - - - - - -

雖然上到車都算叫做好彩,但對於今次旅程,
感覺上到左古巴後,經常總有伏要踩時,就覺得唔太開心。

同時,係呢個國家,
就覺得自己唔識西班牙文真係唔太掂。

開始覺得真係要去學了,否則都唔好諗要去南美,
因為一定會錯過好多野、或者更加迷茫。

即使呢個世界有google translate,又有offline mode,
但好難每個牌都走去translate一次。
而且當即場需要溝通時,呢類軟件比較難應急。

所以都真係學識好d,起碼有基本溝通都好啊。

- - - - - 

計埋去程飛機、今晚係旅程既第5晚。

而睇番呢5晚,
發覺原來可以係張床上面訓教既晚數,
嚴格黎講就只有1晚 .........

嗚呀!!!
明明係自己去諗每日想去邊個城市,
點解我會咁樣玩自己架!!

不過雖然訓教方面係辛苦d,
但係每日日頭既活動,都真係hea得黎又幾充實,
如果呢度比我留多半日,已經唔知做咩好了。


一上車,係無網又攰既時候,
當然好快就訓著左。

本身呢班車預計大約朝早7點半,
就應該會到Santiago de Cuba了。

不過因為遲左2個鐘 (變左9:00pm)先開車,
所以應該會朝早9點幾10點到喇!

- Day 4 Part 4 完 -

沒有留言:

發佈留言