2019年2月1日星期五

【加拿大+古巴 13d12n】Day 5 Part 1 古巴 聖地牙哥 (Santiago de Cuba) - 到達 及 Checkin

Day5:2019年2月1日 星期五
地點: 古巴聖地牙哥 (Santoago de Cuba)

訓完一教起身,7點幾,已經去到Bayamo附離,
仲有 2個零鐘 左右就到 Santiago de Cuba。

有晨霧,睇黎呢度晝夜溫差都幾大。


本身架車係 7 點幾到,不親因為遲左2個鐘先出發,
所以遲2個鐘先會先到。


過左1個鐘左右,晨霧就散了。


亦都越黎越接近 Santiago de Cuba。


見到火車路了。


唔知係咩國既國旗。


最後經過12個鐘車程,終於由Santa Clara到左 Santiago de Cuba,
由古巴既中部到左東南部喇。


係呢度hea下同執一執野,
結果極多人係車站門口聊你坐佢車 (taxi, 人力車, etc)。

但其實我地決定左行過去喇。


結果行到門口,一個人力車伯伯係度 2CUC、
慢慢就話 1CUC?跟左咁耐,就坐喇。


跟住佢就睇一睇我地casa地址,然後推一推車出馬路。


睇住佢慢慢踩用力踩,有d於心不忍,
覺得好似虐老咁 ... 

雖然好明顯佢仲有力氣過我。


係條大馬路一路踩,佢一路就介紹周圍。

好可惜係西班牙文,一粒字都聽唔明 .... /_\


繼續以緩慢既速度進發。


周圍影下。


開始兜入小路。


結果遇到交通警 XD


因為聽唔明,所以唔知發生咩事,
佢地傾左一兩分鐘之後就繼續進發。


佢比一比我地睇張證,但其實睇唔明。


跟住一路繼續向前。


一直都係平路。


結果黎到大斜路,佢指住上面話上面就係,
我地望一望,睇黎我地要落車喇。


所以結果就係只係坐左超短車程。
算唔算係呃錢呢?其實真係唔知道 ...

因為我完全唔知呢架人力車係觀光人力車,
定係真係for接送既人力車 .........


好,咁我地就行上去喇。


繼續行。


上到黎。


望番落去。


有架幾新淨既電單車。


之後黎到 Santiago de Cuba 既Central Park位置。


不禁講左句,哇,Santiago de cuba 真係好靚。


呢度好多 Taxi。


因為之前睇地圖,我地住既地方係呢度附近。


但望落都無一間似 casa。


於是就問路人,佢地就指我地繼續向前。

不過問完想走,佢地一直跟住,成日都諗係咪又係想要錢 Orz
最後係無,但雖然咁諗好衰,不過呢度真係太多太多了。

行兩步就會有人跟住你、然後同你講一堆spanish (但又唔識聽..)
然後就問你拎$$。

太多太多太多太多太多,平時唯有乜都當睇唔到無視晒。
唉唉。


終於,見到喇。


於是就入去 checkin。


今次個 host 唔識英文,
但好彩咁岩上一個住客checkout,幫我地翻譯 > <


因為落車之後個頭太油,
所以去洗一洗面同洗一洗額頭前既油髮 頂一頂先。

不過就已經知道,呢度既水壓係超級超級超級超級低,
呢晚沖涼洗頭,係專登拎個杯裝夠再倒落頭髮同身 .... Orz
好彩只係住一晚。

但係呢度既host幾好人,
整左果汁比我地飲,checkin 同 checkout都有一杯,
checkin 時係香蕉汁,checkout時係番石榴汁,
而且超甜超好飲。

係呢度等checkin期間,睇lonely planet 講關於 古巴革命既歷史,
另外再睇下Santiago de Cuba 有咩景點。

另外亦都睇到原來香蕉、番石榴係呢度既土生水果之一,
另外仲有外地傳入既芒果、菠蘿等等。

因為間房未清潔好,
所以就只係放低個袋,出去行下。

- Day 4 Part 1 完 -

沒有留言:

發佈留言