2019年2月3日星期日

【加拿大+古巴 13d12n】Day 7 Part 3 古巴 千里達 (Trinidad) - 城區夜遊

Day7:2019年2月3日 星期日
地點:千里達 (Trindad) 

呢個係今篇 Trinidad 舊城區既路線圖:


////

落車之後,隊友問我地會去邊度食 Dinner。

所以話,只要有人一齊行,就代表 個晚有飯食 !!


我地問隊友有無推介,
隊友本身想去五分錢酒館,
不過因為搵唔到,就放棄左。

古巴各個城市都有五分錢酒館,
Havana果個就係海鳴威常去既酒館之一。



我地係maps.me望一望,就向 El Rincon進發。

入場之前,隊友好聰明,
會問定龍蝦係咪原隻?大約Size係幾多。


入到黎,無乜人,開頭仲諗緊係咪伏 XD

依家係6點幾7點,遲d差唔多8點就會多d人。


打開 Menu。


望一望。


黎到 Trinidad,好難唔係食龍蝦 Lobster喇。


過多陣,就有人彈吉他。

彈完之後,就問我地拎 Tips,
古巴好多餐廳都係咁,
每彈完一兩首就會收Tips,隊友比左1CUC。

Tips黎講,通常1次比1CUC, 但唔會次次比既 ..
因為如果一餐飯彈5首就已經5CUC ...

之後佢彈到一首歌,聽到好熟,
就醒起細妹彈吉他時彈過。

之後再醒起係Eason既The stranger Under My Skin個首歌。
後來再Search,先知原來原曲係叫做Spanish Romance。


餐湯。


我地叫既龍蝦,我地3個叫既都係唔同。


Lobster Seasoned 幾正,個醬汁味道重d。
Lobster Grilled 同 Lobster Garlic 就龍蝦本身既味道出d。


原隻龍蝦,真係幾大隻架。

呢間餐廳既龍蝦係13-14CUC左右,
而有d餐廳既龍蝦係唔超過10CUC,
未試過唔知質素,但呢間黎講都算係唔錯~

算係係Havana入面,食得最好味個餐。
雖然同行表示無野落過肚。


之後叫左杯 Expresso,隊友叫左Piña colada。
隊友問:你dinner叫 Expresso唔會怕訓唔著咩?

我答: 唔會呀~
(而且依家超眼訓, 想飲黎提下神)

呢度得咖啡同酒,同行兩樣野都唔鐘意飲,
所以佢好口渴XD

之後隊友比我試下佢杯 Pina Colada,
真係好飲,係波蘿汁咁!!!!
(但後來係Havana叫既 Pina Colada唔同味..酒味重好多...)

而我杯Expresso就超苦XD (應該叫做正宗),
搞到我feel到我我完全係叫錯野飲XD

講起Piña colada,出發前,
有去過古巴既友人話佢鐘意飲呢隻,話如果我想可以試下。
果然真係唔錯~


最後埋單,3個人共28.5CUC~ 嗚.. 
本次trip入面,好食過其他餐廳而價錢都比其他餐廳正常 Q口Q

果然去旅行,應該要搵個有食神既一齊去嗎?kekeke


食完飯,隊友要返去了,
然後我地話行下。


佢就推介我地去Staircase個度,
不過佢話如果日頭入場就唔洗錢,
夜晚9點後入場就要錢。

所以話如果我地唔飲野,
可以係樓梯下既廣場望都得。


一路向上行,終於黎到啦。


呢度無之前咁鄉下感覺,
同Santiago de Cuba一樣,
廣場中心都係比起舊城區既其他地方高。


呢個位,真係好多人好熱鬧呢。


試埋個 Mojito 先..


因為幾平。


原來係60度既Havana Club...


於是.... 
好消毒藥水又好苦呀 Q口Q

無飲開酒既我無法飲。


係呢度兜左無限個圈之後。


杯野飲仲有咁多。


之後回程了。


到了,今次開門再無問題了。

開門技能 GET!


呢間CASA既設施唔錯,
同 Santiago比 ,好太多了。

今晚同Host講聽朝想食早餐,
5CUC/人,兩個人就係10CUC喇。

我地定左大約9am食,
嗚,無得訓到自然醒了!!

(不過都無可能比我自然醒XD 會訓足1日)

- Day 7 Part 3 完 -

沒有留言:

發佈留言