2019年2月3日星期日

【加拿大+古巴 13d12n】Day 7 Part 2 古巴 千里達 (Trinidad) - 城郊 甘蔗谷火車 ( Train To Valle de los Ingenios) 之旅

Day7:2019年2月3日 星期日
地點:千里達 (Trindad) + 甘蔗谷(Valle de los Ingenios)

往 火車站的路線圖。


火車行駛路線圖。


////////

好,出發了。


用Host不懂的語言,
確認左 火車 係 Trinidad 地圖上標示既 Train Station 出發後,
就起行了。


Trinidad 感覺好鄉村。


呢個時候係8點幾,所以陽光既角度都好好。


一路前行。


預料行20-30分鐘左右。


見到買生果既人。


爛爛未修既屋。


呢度周圍都係 Casa,可以用極多黎形容,
而且餐館都係超級多,行幾步就有一間。


呢度既路牌。


行左20分鐘,見到好多車、好多人,等過馬路。


好似係有個活動,
唔記得左係咪結婚,所以一班人跟住行?


好快就見到路軌喇,證明火車站都應該不遠了。


呢個是甚麼路牌。


見到有個月台仔既地方,對面有間藍色屋。



因為睇唔明Spanish,所以只可以估。

會唔會就係售票處呢?


似似地喔。


於是就走入去望望。


再望。


咦,有火車圖既板。

係呢度,遇到個 住係加拿大溫哥華 既 天津人,
於是我地就同佢「組左隊」一齊玩 XDD


睇黎係呢度啦,來回 15 CUC 一次 Train Trip。
板上面有成個Train Trip既停留點、同埋 停留既大約時間。

每日只有1班,大約9:10am開始售票,9:30am開出。
預計14:00返到黎 Trinidad Train Station。


呢個就係我地既隊友啦。


然後輪到我地買飛。


背面。

買完飛,雖然出面好曬,
但係怕錯過架火車,所以大約 09:25 就出左去等。


無幾耐見到有架藍色車黎左,
個個都望住又唔敢上車。


只有一個車卡,心諗唔通係呢架?
說好的 舊式蒸氣首車呢?跟住過多陣佢又走左。


Trinidad Bus Tour 架巴士,
除左 Trinidad 有,仲有好多城市都有,包括 Havana 都有。


又有另一架有趣既車行過,
d車型好有以前外國d動畫既味道。


終於,出現了!!呢架似樣喇。


然後大家急急腳上車霸位,有2卡,我地坐後面個卡,
以免行駛時,火車頭d氣噴出黎會焗到個人。


大約9:30am,終於出發喇。


係火車上,會開始驗票。


離開 Trinidad 既途中,唔同既位置會有經過既人同你 say bye。


開始向郊區進發。


因為風景寫意,所以都hea住望,好少影相。


呢個位好正,林中道路。


跟住我呢d梗係走去車尾玩。


過橋好正,不過條橋短短地。


不是太高。


然後行埋去車頭望。


影下經過見到既風景。


大家都好積極影相XD


過左半個鐘左右,到左第一站 Iznaga。


小朋友好鐘意同火車上既人say hi XD
但唔會問要錢,所以係未被污染既小孩。 Q口Q


落車,行下先。


因為見到有高塔,所以我地向個邊進發。


沿路有d檔仔咁。


本地人2CUP,
外國人1CUC (1CUC = 1USD = 25CUP)。


行啦行啦。


每上一層都會影一影 XD


慢慢咁,就上到最高喇。


有360度既景觀。
呢度算係個大平原。


唔係係建築中,定係廢棄了。


塔頂 長這樣。


高度大約咁。


有各種窗口,其中一隻細d,係咁。


之後係度再望多陣影多陣。


就落番去喇。


因為塔唔闊,所以樓梯都幾斜。


落度黎,玩敲鐘。
用左邊條繩一拉,拉多幾下,
個鐺鐺就會掂到鐘罩既內邊,就響啦 ~


大約係度玩左 粒幾鐘 (?),
就再出發喇。


下一站就係甘蔗谷喇。


現在時間係12點35分了,咁快就過左3個幾4個鐘喇。


落火車之前,影下火車先。


內部。


司機位。


落火車之後,有個露天茶座。


大家都比1CUC買杯甘蔗汁。


仲有一支甘蔗可以咬 XD 都幾得意。


都幾甜,而且因為雪凍左,好消暑。


有個甘蔗谷樂園。


望下人整甘蔗汁。


火車展品。


因為係度留個半鐘,無野好做,
好啦,入去玩下 XD

但其實得極少人入去。


咁當然,入得黎梗係上高空影相喇。


所以就見高台就上。


呢個係以前整甘蔗既大型機器。


真係超大,可想而知當時產量係幾高。

不過依家搬晒去第二度整喇。


望番落露天茶座 同埋 我地坐個架火車,好細粒。


之後我地決定上另一個高台。

更高架。


上到去,就見到一d下面見唔到既景。


原來隔離係條河。


所有野變得更加細粒,
連頭先上既「高台」都變得唔高了XD


呢度就係呢個高台最高既位置。


有d風,涼浸浸,勁想係度留耐d。

可惜係高台上面見到大家開始上火車!!!


之後就跑跑跑跑跑跑。


好彩有我地隊友知道我地既存在。

當我地上火車之後,隊友同番前面講我地上左車了 Q口Q


好,順利上車之後,火車開出喇。


回程會再停左一個位,先會返返去 Trinidad。


途中有個分流既位,好得意,
見到架火車前後郁轉路軌。


過橋gogogo。


又返返黎呢度喇。


之後係一個食野既地方 Stay左半粒鐘,就返返 Trinidad。


隊友本身打算聽日先去Ancon,
但見我地今日黃昏去,就諗好唔好組隊拼車一齊去。
但又其實未決定去唔去好,諗住返到去睇下點先。

而因為無得用電話聯絡,所以用最古老既方法。

呢個時候 3點半,我地講左自己各自住邊之後就話:
我地一陣4點係度集合,
如果我地唔見對方,就代表我地打算唔去了。


然後我地就返返去。

- Day7 Part 2 完 -

沒有留言:

發佈留言