2019年2月4日星期一

【加拿大+古巴 13d12n】Day 8 Part 1 古巴 千里達 (Trinidad) - 城區閒遊

Day8:2019年2月4日 星期一
地點:千里達 (Trindad) 

本篇章路線圖。


/////

大約8點幾起身,梳洗完就9點落去食早餐喇。


有木瓜同菠蘿,好甜。


有好甜既芒果汁,仲有熱奶同熱咖啡,好好味啊。


包,無食XD

同枱有對北歐既夫婦都係今日走~


主食,蛋、芝士、蕃茄片、等等。


食完就上天台hea了。


hea。


繼續hea。


遠方的海。


交早餐錢同checkout。


係casa放好個袋,之後出發周圍行下。


帶左包蜜蜂糖,即係檸茶糖。
25粒。


跟住食左粒。


經過一間學校。


原來入面有25個學生,但我得24粒糖,
結果.... 派唔夠,
最後就同個學生影左張相比佢 @@..

其實d糖無諗過一次過比晒人Q口Q XDD

係我入去期間,個老師問同行可唔可以要donation。
donate比老師定學校啊?
又食又拎嗎 Q口Q 當遊客是甚麼Q口Q

唔知係咪係古巴留左幾日,覺得呢度d人睇錢超重,
而且成日當遊客係水魚,
所以好難再信d人唔係為錢先同你講野...

經過呢幾日,好多人話呢度係熱情之國,
但一個真係熱情既人,點解會同你傾傾下計,
最後就話要1CUC?

1CUC唔係話多定少,
而係,邊有人同人傾完計話要錢架。

算,離開。


行到高塔。


因為睇去過古巴既友人mark低左上山睇景既位,
其實本身係睇日落既,但我地去左Playa Ancon睇,
所以今日就 .... 將就下睇日頭!


因為一路行上頂既話要行3個鐘,
所以我地打算行少少就夠XDDD (無錯我地就係有夠頹廢)


遠離舊城區即刻更加超級鄉村。


一路向上行,好快就變左郊外。


回望,WOW ~~~ 又是加勒比海呀。


繼續向上行,好曬好熱XD


所以我地就停左係呢度 (只係行左半個鐘XDDDD)
不過今日都係拖鞋走天下,所以隻腳板底都幾唔舒服。


嗚。


海 ^口^。


唔通呢隻係呢度既人鐘意既香煙牌子?Hallywood。


有檔廢棄左既Piaza檔仔。


好快又落番黎 上山口。


繼續落。


落番黎舊城區喇。


係舊城區hea遊係唔錯。


但接近中午真係極曬。


有架老爺車泊左係度。


呢度既窗花~欄杆~嗚呀!!


超靚。


之後黎到公園。


好近個鐘樓塔 ^口^


不過呢個時候上到去影向舊城區好似會背光。


另一座塔,係呢座塔影返去鐘樓應該係唔錯。


超曬,影完都唔知自己相機其實影左d咩。


哈哈。


又返返黎XDDDDD

日頭既樓梯。


口頭既廣場,有陰影既地方先會有大部份既人。


見到個市集,但可能因為太曬,所以無乜人行。


賣既都係古巴既國旗、車牌樣既鐵牌,
呢類紀念品係美洲應該係比較多。


當然唔少得 HavanaClub 同 Che Guvara。


又黎番廣場.. 無限LOOP XD


真係好曬。


個個都係影子下。


地上的雪茄


又黎番個廣場啦。


有隻大肥雞。


雖然好熱,但都繼續行下影下相。


個天依然係咁靚。


好正既門。


色彩好正既窗同牆。


四周都有賣紀念品既店。


都幾OK。


仲有畫賣。


行到呢度咁岩裝修緊。


呢度都真係幾多藝術家。

聽講古巴最賺錢既係藝術家、第二係司機,
之後先到CASA既HOST。


手工紀念品。


好有旅行feel既車頂放行李。


繼續經過裝修路。


仲有個舊城區地圖。


呢個好正,貨車仔。


行行下,就入左間超市買支水。


有間店唔比外地人買,之後行行下黎左呢間。


排隊個時都仲諗緊會唔會唔比我地買,好彩又得XD


有凍水之後繼續行下舊城區。


依家係中午,學校入面有班細路係度休息。


於是同佢地影下相。


班學生超靚。


好乖呢個學生,幫手排凳,可能班長黎 *V*
又靚女。


同個學生影左張相,之後d同學好好奇,
個個走去睇。

個老師拎起左張相,跟住收埋左唔比學生睇。

....=.=??

跟住指住電視,叫學生睇電視。


行到咁上下,我地就返 CASA拎野。


CASA個HOST睇緊電視。


講左句 BYE ~ 之後我地就走喇。


要搵車,時間只係下午1點左右,
因為順路既關係,所以我地打算去一去Cienfuegos,
夜晚先返 Havana。


我地既CASA正門。

今次決定靠自己搵車,
因為頭先係街都聽到有taxi driver R 緊客。


經過見到藝術家在畫畫。


繼續一路行一路搵車。


結果又遇到琴日係 Trinidad 火車既隊友 XDDD
勁巧合,就吹左陣水。

佢話去左煙草工場,r個人買左盒雪茄XD
超平。

同埋因為佢之前遇到個外國人,
幫佢同當地人用西班牙文溝通,
換左堆 PESO,所以可以低消費買雪糕、野食,
嗚好正。


搵車期間,又係 咁岩遇到 agent,佢幫手分配d車。
因為打算包車,所以傾好左 20CUC 一車,行1 - 1.5個鐘。

 之後無啦啦有架7人車到,
原來另一個司機又拉緊人坐 Colectivo,
agent見有車就叫我地過去。

點知個邊話要收我地 20CUC 坐 Colectivo,
我地點都唔肯。

因為Colectivo 去 Cienfuegos 無可能2個人要比20CUC,
本身 20CUC 係for包成架車(4人車)價。

之後 agent 拉番我地返去,
話「 is ok is ok,1 car for 2 ppl 20CUC,wait。」

跟住我地就再等啦。


居然等左架老爺車XD 所以都幾興奮XD

雖然 20 CUC 其實可以坐冷氣個隻,
但老爺車更加有新鮮感,
所以更加 OK XD

另外,因為佢知道我地今晚會返 Havana,
所以安排埋 Cienfuegos 返 Havana 既 Colectivo, 20CUC / 人。

我地講番大約想幾時+邊度係  Cienfuegos  上車,
就到個時候先黎接我地。

正呀!


放好d背包落車先。

(見到簡麥提莎都放埋入去,
無錯,係失誤黎,係會溶晒XD )


係靚仔司機添呀 ~~~~ XD

要講番呢位司機,
真係又好人、又靚仔、有揸得一手好車,正!

終於,我地出發了。

- Day 7 Part 3 完 -

沒有留言:

發佈留言