2019年2月3日星期日

【加拿大+古巴 13d12n】Day 7 Part 1 古巴 千里達 (Trinidad) - 到達 及 Checkin

Day7:2019年2月3日 星期日
地點:千達 (Trindad)

日出時分,醒了。


Trinidad既路係石仔路,所以架車係入站既時候,
左搖右擺。


落車了。

一見到d屋,就諗住宿條件會唔會差過Santiago .. XD


我地住個度,係舊城區,
而且距離 Viazul Station 極近。


前面好多taxi同casa host搵客。


向 casa 進發。

我地住既係 芭芭拉與羅馬青年旅舍 (Hostal Barbara y Roman),
雖然話係青年旅舍 ,但其實係一間間房既 casa。


到了。


但大門關上了,無人。

門口無牌,只有號碼,勁驚去錯XD


敲敲下門,鄰居叫我地大力d敲,
結果都係無人應。

之後鄰居好好,幫我地係側窗叫入去。


於是終於成功 Checkin喇。


我地間房。


門口。


可以上天台。


有全景睇,夜晚可以係度睇星。


幾正。


Check-in 完,我地放好d野,
輕輕梳洗完,呢個時候8點左右。

於是我地就出門口玩喇,向火車站進發!
因為 甘蔗谷火車(來回 Valle De Los Ingenios) 係9 點開售,9半出發!

- Day 7 Part 1 完 -

沒有留言:

發佈留言