2019年2月1日星期五

【加拿大+古巴 13d12n】Day 5 Part 3 古巴 聖地牙哥 (Santiago de Cuba) - 城郊 Castillo del Morro 日落

Day5:2019年2月1日 星期五
地點: 古巴聖地牙哥 (Santoago de Cuba)

好,放好d野,正式出發。


搵車既來回路線。


日落點。


全程海濱路線就係咁。


好;開始講下。

首先又經過 Central Park (Parque Céspedes) ..


係度望望,頭先好多taxi,依家一架都無。

(頭先同埋第2日都有,係要既時候先無... =_= )

睇 lonely planet寫,其實係有巴士。
不過架巴士唔知幾耐一架,
寫話係central park個邊,但唔知實際既上車位,
而其實果間巴士線,係去近海邊既一個機場,
所以要係中途站落車、落車要行20mins,
先會到城堡,於是我地就包車了。


所以就落海濱。

都係等左好耐,結果無 taxi 又無 老爺車,
就識下 tuktuk 樣既車喇。


我地用 maps.me + body language 溝通。

睇 lonely planet 話 taxi 係 15CUC 來回,
但佢出價20CUC,我地就諗住算喇、等 taxi,
結果行到遠一遠佢又話 15CUC 可以。

咁好喇 ... 其實都係貴左 ... 唉但算喇無車。


坐上去之後,向海邊進發。


d路太唔平,架車唔防震,
成日爭少少就撞頭XDDD.....


gogogo。


遠處有相對高樓。


見!到!加勒比海 (Caribbean Sea) 喇!!
嗚呀。

之前Havana 係向北,所以係對住墨西哥灣。
而Santa Clara 係內陸地區。

依家向住南面,就真係對住加勒比海喇。


大約20mins,落車,
然後司機係度等我地,我地話大約日落後就會返黎。


入口見到塊板,有西、英對照。


古巴既海邊城市都好多城堡,其實都係防禦作用。


呢個景,好香港feel XDDD

btw 見唔見個邊灑緊雨。XDDD


炮台。


係城堡度周圍玩。


太陽好似有排都未落山咁。


但陽光打落緩坡,個光影好靚啊。


發現四腳爬爬。


呢度唔係西貢就一定係大澳喇。

同樣,睇lonely planet,呢個島係有船去的。
lonely planet寫步行環島1圈大約15分鐘,
但船係1-2個鐘一班,所以應該真係好有時間hea先會去了。


係呢度買左郵票。

0.7 CUC 係郵票上既價錢,
無賣多無賣少價 咁賣比我地,幾好 > < 。

店主話 0.7 CUC 係 international ,
但後來係santiago de cuba既郵局見到 0.6 係 america & canada,
0.7係 eur,而other countries係0.9 ... 

不過好彩,收到postcard,個印係 2月4號寄出,
3月尾終於收到 XDD 睇黎變左船運 ... 


呢個位超正。

個司機都入左黎,我記得佢有講野,
但因為係Spanish,所以聽唔明 ... 


另一邊係燈塔。


有微風、唔會太大風,太陽又就黎落山,所以幾舒服。


開始日落喇!


海浪聲勁好聽!!


嗚呀。


咁岩有飛機飛過,由遠至近,
之後超級極度近係頭頂飛過。


降落係身後不遠既機場。


真係、超、級、正。

無影低飛機最近既一刻XD
因為改左錄影mode,拍左片。XD


好好彩睇到飛機降落,因為平時一個鐘都無一班。

飛機降落之後,就回過神望番日落。


完美水平線降落。


坐住係度睇,哈哈。


聽日見喇,太陽。


再見再見。


噢,日落了。


郵輪都啟航離開喇。

本身係一個幾hea既時間,但個司機驚我地唔走,
提我地夠鐘 =V= ......... 


所以我地係度望多陣就閃了。


再見了 Q口Q。


回程多左三個路人上車。




我地有講我地casa個位,司機都有睇到 ........
但結果唔知點解係Central Park 附近掉低左我地........

同車既三個人都落車,指一指我地路。
雖然其實同行表示識路XD


然後就係Central Park閒逛左陣,
就返去了,呢個時候大約六點幾七點。

返到去,坐係座一陣。
望一望水壓,再坐多陣。

之後的地心肝去 沖涼洗頭,
之後一趴上床,就即時秒訓左。

直到凌晨一點,同行煮野食既香味整醒左我,嗚呀。

- Day 5 Part 3 完  - 

沒有留言:

發佈留言