2019年2月9日星期六

【加拿大+古巴 13d12n】 Day 12-13 幾經轉折之終於回到香港、及行李後續事宜後記

Day12 - 13:2019年2月7-9日 星期四 (因為時差,所以看下去是3天,其實是2天)
地點:加拿大 多倫多 往 香港

又到左熟悉既多倫多機場。


我地坐係度等上機,delay左幾個鐘之後,終於到我地。


大家排好隊。


坐好晒。


結果突然叫晒全部人落機。


放好行李。


結果突然叫晒全部人落機,
仲收到 Email話班機Cancelled左。

原來係因為delay到過左00:00,
system自動幫部份乘客改機票 (原因係有接駁航班個類?) 。

跟住,封 Email話,
系統自動將我地由轉機改左直航返香港,
我地去counter確認左同出飛之後,就拎張新機票係機場等。

不過要第二朝10:00先有飛機,所以今晚就係機場hea。
check左發覺,就算聽朝先有機返香港,都早過本身2個鐘返到香港 XD

而且呢程機,會經北極圈!!!
勁期待有極光 XDDDD

本身就算溫哥華落機,都01:50am,
所以訓邊個機場都係一樣。

其實都唔係好訓得著,所以係機場度周圍行下,
間唔中又恰下醒下咁。


終於天光,係度打下機,望下出面既風雪。


終於到左10:00am,準時啊!!!!!
終於!!!!...................

個時諗,唔好太樂觀 XD
你睇,琴晚上左機都可以落番機 XDDD


今程係返香港,個感覺同琴晚上機好唔同。


2-4-2,仲係中間都無得再中間,
所以一直望下周圍有無吉既窗口位,
因為好想望實有無北極光....


9:40am,仲有20分鐘就飛喇。


開地圖。


真係好遠,
好佩服成日要香港來回多倫多既人。


今次機程16個鐘。

唔計今次旅行,
我之前好似最長都只係一程坐9個鐘。。。


B-777。


飛過北極圈個時,個時區變得超快 XD
仲會一跳跳幾個鐘 XD


向北極進發,不過窗外仲未天黑。


到左加拿大北部上空,有飛機餐食。


打開。


邊食邊望下窗。4444


就快到Greenland上空。


太陽"落山",都幾厚雲。


到左 Greenland 上空,
唔知去到北緯幾多度呢。


瘋狂變時區。


熄燈比乘客訓覺。


時區再轉。


向俄羅斯上空進發。


沒有北極光,嗚。


「半夜」,有杯麵做宵夜,
全部乘客一人一杯。


食食食食食。


之後無幾耐就派早餐。


仲派d movie snacks。


無咩味,但好脆口。


仲未到俄羅斯陸地上空。


開始訓下教,雖然唔係好訓得著。


飛飛飛飛飛,轉眼間,就快到香港喇。


好眼訓之下食左兩啖早餐。


其實幾好食,但真係好眼訓。


到左下晝,就落機喇。


諗住拎行李,點知得個箱仔,叫我地聯絡職員。


原來行李會跟下班機返,而同時,因為懷疑頭先改機票+改行李時,
當地職員應該有其中一個行李無改到,
所以同香港職員個邊講一講之後,就mark低左。

佢地比左張紙我地,
話過一兩日,會將行李group埋之後,直送返屋企。

最後行李到左屋企,見有一個行李,
係跟我地既下一班機多倫多直返香港。

另一個行李,可能因為無改(?)XD
就跟下班多倫多飛溫哥華,溫哥華返香港。

- Day 12-13 完 -
- 加拿大、古巴之旅 完 -

沒有留言:

發佈留言