2019年2月3日星期日

【加拿大+古巴 13d12n】Day 7 Part 3 古巴 千里達 (Trinidad) - 城郊 Playa Ancon 日落

Day7:2019年2月3日 星期日
地點:千里達 (Trindad) +  安康海灘 (Playa Ancon)

出發去 Playa Ancon 既路線圖。


/////

返到casa門口,拎住key諗住今次無死了。
但發覺開唔到門 Q口Q


但拍門又無人開門 XDDDDD
跟住狂敲門,終於 host 知道了。

然後教我地開門方法 (要向左、再向右、再向番左)。

不過古巴好似好多門鎖都生生地鏽,
有時係街行都見到有人開唔到大門。

返到Casa都3:50pm,
洗完面梳梳個頭都過左4:00pm。

結果聽到樓下有人傾計,然後Host 向樓上叫左叫,
之後聽到話:Sleeping

跟住我地聽到樓下有普通話聲,
就落去望下,就見到隊友。
Host當左我地返到黎就訓教?XDD

隊友表示: 因為4:00pm唔見你地,所以就估你地應該未起行了。

跟住我地就同隊友出發了。



見到有人打牌。


我地一開頭打算搵巴士,
不過呢度無Local既巴士Schedule,
而如果依照Maps.me唔知幾多年前所寫既班次入面,
所標示既尾班車,已經開出左喇。


所以我地就去 Central Park 個邊Call Taxi。

佢係有個類似 agent 既人,
幫排緊隊既人 去叫排緊隊既的士過黎。
來回大約16CUC。(無講價..不過算了...)

依家既時間係4:30pm,
我地打算日落後返黎,大約6:00pm開始回程。


出發。


由Trinidad去Playa Ancon大約20mins車程。


如地圖所示,中間會經過一個濕地,係陽光下又幾靚啊。


坐係taxi入面幾寫意。


經過濕地之後,好快就黎到海灘喇。


我地係呢度落車。


不過一踏入海灘,
其實係有少少失望。


雖然世界上既海度度都差唔多,
即使Trinidad呢度係加勒比海,定係香港對住既海,
其實都係海。

但呢度第一下踏足既海,
真係同香港太似,尤其前排先去完香港黃金海岸,
真係極似 XD


不過沙係少好多垃圾既。

難得黎到,當然要行近個海喇。
嗚呀,近睇就唔同d啦,雖然都係海水,但呢度d水好清啊。


呢度超曬,雖然接近日落時間,但都要做好防曬。


行近海真係靚好多好多好多好多。~~~


而且個天好藍,所以成個feel係好正XD


隊友表示,琴日遇到個外國人,
話一直向前行會見到個更加靚既海灘。

雖然睇地圖果個海灘好似好細,但反正無野做,
我地就向住個一邊進發喇。


一路行,都不忘同個海影多幾張相 XD
呢個角度睇,個海有深淺既層次色。


之後,就見到有個女仔同棵樹影相。

有時我都會諗我係咪無乜女仔Sense,
點解人地影到咁多打卡相,但我成日都影唔到 > <


keep住一直向前行。


睇地圖好似好近,但行極都好似未行到三分一,
然而時間已經過左半個鐘有多了。


黎到沙灘既轉角位,我地轉而行上馬路。


不過條馬路就係頭先我地入黎個條,
又唔覺有經過過靚既沙灘,所以行多陣之後我地都忉決定返轉頭,
去番頭先既海灘睇日落。


來回既途中,同隊友傾下溫哥華,
講下野食、溫哥華日落咁。


我地又講下,我地係經溫哥華同多倫多黎呢度架,
而佢又講,佢係經墨西哥黎,返程都會留墨西哥玩多幾日先返去溫哥華。


係海灘某個位坐,開始等日落。


海~~~~~~~


太陽~~~~~~


開始落山喇。


落左一半。


噢,落晒啦。


咁就6點啦。


所以係度hea左個半鐘就走喇。

如果鐘意游水既話,hea足一日會好正。


回程睇到得出司機極速狂奔,
飛快咁返去 Trinidad。


好快就到左Trinidad。

同行表示,
咁岩隔離架車既外國人都係 Playa Ancon返,
見到佢地個司機收得平過我地 XD....

哎,算啦,無講價嘛,係咁架啦...
東南亞又好、呢度都好、嗯。

比著大家係司機都會咁做 /___\

- Day7 Part 3 完 -

沒有留言:

發佈留言