2019年1月31日星期四

【加拿大+古巴 13d12n】Day 4 Part 1 古巴 夏灣拿 (Havana) - 城區兌錢

Day4:2019年1月31日 星期四
地點:古巴 夏灣拿 (Havana)

朝早 8點幾左右起身,望一望張地圖,
今日打算出發去 Santa Clara。


不過發生左一件小插曲。

因為本身話 1pm 先有車黎到樓下,但後來話可能2pm先會到。
然後車程3 - 4 hrs。

咁即係一落車都5-6pm,
就要去Viazul巴士站坐 Night Bus,
咁我個時不如直接夜晚係 Havan走好過 ...

Host 話因為朝早無Havana出發去Santa Clara既Collectivo (有都已經夠人),
所以架Collectivo 要載人由Santa Clara 過黎,
然後接埋其他人 + 我地去 Santa Clara,所以要3個鐘先黎到。

咁搞法,都唔知6點前可唔可以到Santa Clara,
然後去上Viazul ...

所以直接問 Host, 我地 Book Private Taxi 可以嗎?
Host 都嚇一嚇,話 Very expensive。

因為 冷氣taxi本 身去Santa Clara 一個人約 35CUC,
2個人係70CUC。

如果Book Private Taxi,
即係一車要 140 - 150 CUC左右。 (即係要 > $1100 hkd)
但今次真係不問價,話 OKOK。

結果到左9am,
最後收到消息話傾到10am可以有Prviate Taxi出發,
3個鐘左右到 Santa Clara (即大約1pm到達),130 CUC 一車。

(其實唔一定要搵Host,Viazul 站都有好多等跨區既車,
不過 Viazul 距離市區有d遠了。)

而我地係機場只係兌左300CUC左右 ,
但琴日坐的士同食個晚餐都無左 100+ CUC ,
於是我地就出發去舊城區既 Exchange Store 兌錢。


仲有一粒鐘,執執野先。


執完野,就出發喇。


每次都係認住呢幅畫黎返 Casa。


一路行一路諗,會唔會排緊長長長隊。


繼續行行行。


右邊藍色呢幢可能重建,琴日成地碎,
今日幾乾淨,但封左路。


無幾耐就黎 Western Union。
未到你兌錢時要係外面等,佢呢度開左2個counter。


一開始我地到既時候人唔多,1個排緊。
到搞掂完,就有4個左右排緊喇。

門口會有d當地人,話怕你等得耐,
問你同唔同佢地兌。


不過之前睇過d遊記講,唔好同街上既人兌錢。
所以都覺得唔太安全。

一係 匯率問題,
二係 真鈔偽鈔,
三係 唔知佢會唔會計少比你,
四係 係街度無謂拎住一大堆錢係手,
五係 除非你一張張睇,一陣佢夾兩張CUP扮CUC,
變相少左錢就唔好。

不過如果想CUC換CUP,唔知佢地會唔會係OK既對象呢?
但都係不試為妙了。


兌完錢,睇下有無水買,結果d水都幾貴。


Casa 個邊 1CUC 有1支1.5L,
所以一陣打算係Casa買埋先上Taxi。


行返去。


繼續影相。


繼續望下上面幾層。


日頭既修理中道路,琴晚有經過架。

右邊果個係長期係度賣 Wifi Card。


好快就返到樓下附近。


亂影都靚。


順帶一提,古巴既屋,如果門口有 藍色錨,
代表佢係 Casa,古巴周圍都有,
如果未搵到住既地方,可以敲門問下有無房 available。


返到去之後,想同 Host 買水,
佢地咁岩未有新支裝水。

於是Host就比左佢地自己雪落既一支水比我地,
話唔收錢,哎呀真好。...


因為 Host 知道我地 之後返返黎Havana都會住呢度,
所以我地都同 Host 講,
會放d大型行李 (esp. 加拿大堆厚衫) 係Havana呢度,
最後兜完一圈返黎,先再拎番。

所以我地今日開始,就每人一個小背囊,
輕輕鬆鬆出發了!


Nice Stay,再見!
Havana,See you soon!

- Day 4 part 1 - 

沒有留言:

發佈留言