2019年1月30日星期三

【加拿大+古巴 13d12n】Day 3 Part 1 古巴 夏灣拿 (Havana) - 機場兌錢、乘坐 Private Taxi 進入城區

Day3:2019年1月30日 星期三
地點:古巴 夏灣拿 (Havana)
住宿:Nice Stay

因為呢一程係 Air Canada Rouge,
雖然訂機票時同一個BOOKING會買齊埋行李既服務,
不過佢無免費派發飛機餐,所以相信都係要自費。


不過後來先知,佢既水就可以任飲。

仲有一個鐘就降落時,終於派發入境卡同旅遊卡喇。


正面 (上)。


正面 (下)。


背面 (上)。


背面(下)。

呢d就係入境要填既野,
唔係好多,另外入境個時佢都好似無認真望。


呢張係旅遊卡,都係簽證既一種,
入境會CUP印,出境就會收番張紙。


見到 古巴了。


亦都落地了。


經過左三日,終於終於到左旅行既目的地。


唔知古巴係點既呢?一路行一路諗。


繼續行。


拎行李,幾分鐘一兩隻咁出,
最後我地由3:20am 等左 3:50am 先有,
走個陣仲有一半人等緊。


周圍都話自己有銀聯,但其實好多部機都係壞的。


的士出市區,個價都幾貴,正路平均黎講係25-30 CUC。


入境了。

到左4:00am,
一入境就見到本身同 Casa 個邊 Book 既 Taxi 司機已到,
應該都等左好耐好耐。

然後我地話未有錢 (CUC),要上去唱。
同行就上左去上層去兌,但等左 30mins 都未到,
於是我就上去望望。


原來只係開左一個COUNTER,
而且動作係超、慢、極、度、慢。
前面貌似人唔多,正路 30mins內一定搞掂。

結果,呢度用左 > 2hrs,不突止,到左6:00am ,
明明下一個就到我前面個班人,結果隔離有一班 local 突入。

隔離個保安以公平為由,話 Local (新加入) 排一行,
我地落機個班 (舊既) 就一次一個咁去 Counter。

然後又再等等等。


兌率,美錢要收 10% "懲罰"費,
呢樣因為上網睇過,所以就無帶美金。

但d Local可能想從中賺錢,
我地個司機本身想我地用 美金 同佢地兌 CUC,
收15% "懲罰"費黎換,
咁佢地兌番轉頭時,就可以賺到呢5%左右既差額。

其實要等咁耐,真係15%都想照比,
但問題係,因為見 USD 係今次旅行無咩用,
所以我地只係帶左 CAD 同 EUR ...


個司機唔識英文,
又無得溝通點樣比佢賺多d黎早d帶我地走。

結果我地3:20am落機,3:50am拎完行李,
到左 7點左右 先開始上 TAXI。


司機個樣由 3點幾 既笑容 "^_^" 變了 7點既 "-_-"。

我地都唔想架!!


半個鐘就入到市區,天已經光了。

如果無 book 車,其實真係可以等到頭班入市區既巴士了 ...
無諗過又 delay 、 又等咁耐。

仲要只係開得一個Counter。


落到樓下,Casa既主人已經係度等緊我地喇。

而最初係EMAIL時話大約30CUC(凌晨),
見佢等咁耐 ... 最後TAXI 司機出價成50CUC .. 
但都焗比, Orz。


經過三日長期訓唔著,到左 HAVANA,終於有得訓。

沖完涼洗完頭吹埋頭就訓左,
後來Casa入面識英文既Host黎左,同行幫手搞一搞 Checkin 既手續,


結果本身前一日23:50pm落機,
諗住已經有得訓教,第二日可以有 FULL DAY 既美好想法,
就幻滅了。


最後 下晝 2點半先起身,然後出發。

- Day 3 part 1  -

沒有留言:

發佈留言