2019年10月7日星期一

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 10 不丹 普那卡 往 伯茲卡谷地 ( 寺廟布施、觀鳥、下雨hea )

Day10:2019年10月7日 星期一
地點:不丹 普那卡、不丹 伯茲卡谷地
住宿:不丹 伯茲卡谷地 (待寫)

朝早有d遲起身,所以個早餐食得比較趕 XD


好似係8點半出發,我地8點3先離開間房。


飲番杯茶。


呢度個景幾寫意,其實好應該行下。


食個靚早餐。


成間餐廳d人其實已經出晒發,得番我同同行係度。


所以都快手食埋佢。


食完就去停車場個邊影下風景,然後正式出發喇!


今日會去伯玆卡谷地,係今次不丹旅程入面,
距離帕羅機場最遠既一個地方。


講起,呢度除左手動轉經輪,
其實仲有 水力(瀑布)轉經輪、風力轉經輪 ~ 幾得意。 




呢度開始唔似帕羅去廷布咁有反光條,
所以夜晚揸車要格外小心。




個景依然勁靚。



小心揸車 XD




沿途都真係幾靚,所以基本上坐車都唔會訓教咁濟。


路途中會有d小店。



有時亦都會有佛塔。


同埋牛。


呢度既牛係神聖的,所以佢地過馬路,要靜靜地讓佢地~ 


呢個好靚 XD 


車程大約個幾鐘?我都唔太記得了,
黎到伯茲卡谷地,今日既目的地。


亦都係因為臨近策秋節,所以今日有較大型的僧侶布施。






接近lunchtime,
廟內傳出主持(?)誦經唱歌既聲音,
然後大家都坐係度食飯。




因為我地未食野,覺得勁肚餓XD



歷時應該有個幾鐘。


之後就周圍行喇。


係度去左轉廁所,
僧侶長期洗地,所以都幾乾淨同埋無味。








出番出去,望下曬辣椒。


不丹真係好有田園風情XD


聽講平時呢度係無咩地攤仔/鋪頭唔多開,係因為節日先會有。







之後我地買左蘋果,$10hkd有咁大袋~~


見到個天咁樣都心知不妙,呢個時候我地上車去食午餐~




呢個位好靚,因為有陽光,加上個波浪山谷。


又係影相影唔出!!!!!!!!


但係guide驚我地餓,話食左飯先行 T___T
但我當時都幾90%肯定, 食完飯, 一定落雨落雨落雨落雨




好想落草地行呀。。。


結果都係食左野先XD



飽死了XDD 不過有d菜係辣的XDD

食完之後,果然有雨點了。。。



因為落雨,我地去觀鳥館度睇雀。

不過呢度其實轉季黎先最睇到野,11月呢度有個節日,
係專for 迎接候鳥~~ 呢隻仙鶴好靚~~~~

不過佢係迷路受傷飛唔到, 所以先養住左, 
平時既都係自由自在咁飛~



入到去望到呢度既地形,候鳥、雀鳥介紹。


再用望遠鏡睇雀XD


應該留左只係半粒鐘,因為無咩好多野睇。
留左張"到此一遊"既摺紙係館既留言區度~


之後就返上車喇。

呢度落住雨凍XD 但發現車手唔係度,未入得車 XD
guide同同行係入面傾計未走XDD 

係度凍死me了。


T^T 因為落雨,所以草原健行留番聽日博下 T__T


呢度海拔3000m。

呢日因為落雨,好早返到酒店,大約3點幾4點ONLY =_=
同行一掂到張床就直接訓著左,直到食飯時間先醒。

而我就沖個涼再玩下電話 (無網, 所以玩d offline game)~


出面落雨所以都無咩想行。


天雨唔好既田園日子 悶悶悶悶悶~~~

- Day 10 完 - 

沒有留言:

發佈留言