2019年10月9日星期三

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 12 不丹 廷布 (廷布策秋節、市中心閒遊),往帕羅

Day12:2019年10月9日 星期三
地點:不丹 廷布、帕羅
住宿:不丹 帕羅 (待寫)

朝早係廷布呢間幾大既房起身,然後就梳洗出門。


呢度既梳洗用品係印左peaceful resort既名,
唔知同bhutan peaceful tour 有無關既呢?


我諗不丹有唔少旅行社,
自己都出埋酒店,咁樣應該可以容易d配合到酒店同旅行社既行程?


因為我見好多酒店既名,都同bhutan既旅行社既名有d類似。



酒店房有既物品一覽~


之後開始食早餐!


都係自助既形式la。


食既期間,見到有幾件衫放左係度咁XD
應該係for一陣試衫。XD

因為聽日係photo taking day,會著不丹既國服。


於是就食食食。


試完衫,男裝唔錯,但女裝就不太滿意,
所以決定今日晏d會去衫店睇睇衫。

食完之後就出發喇,首先去一去不丹既動物園。


不過今日d動物好怕醜,所以唔係見到好活潑既一面。

其實我對今日廷布策秋節活動比較有興趣 XD 
所以同guide講我地可以早dd走 ga XDDD


動物園不是好大,一個圈就行完。


好快就返返去入口。


之後就坐車直接去睇廷布策秋節 ! > <


都幾多人.

有好多tour都會提供不丹國服比遊客著住黎,
但我地無 T__T

(仲要我地黎緊會買 XDD 成件事倒轉左 XDD )


等左三四個字左右,終於可以入場喇。


真係勁多人~~~~~~ 未見過不丹有咁多黎人 XD


國民坐一邊, 遊客坐一邊 ~


策秋節一路進行, guide一路講解每一場既故事, 都幾得意~








係每一場表演中間, 都會有休息時間,
所以會有d causal performance,類似社交舞咁,
又或者一d 互動/搞笑既劇。









係度睇左2個鐘? 3個鐘? 4個鐘?
應該無4個鐘咁耐, 但其實想全日都睇睇睇睇睇...

但guide話要去食飯 (其實我地唔食都得架XD)
早知個時見到行程, 直接改3日全日都策秋節喇XDD


食飯時間。都有d表演睇。


酥油茶 d fd XD
仲記得個包好難食 太乾同唔知點形容 好似紙? XD 

佢後來有講係用咩整, 旅行完左仲記得, 
依家隔左一年先打遊記, 唔太記得了...

睇下個時有無用d 咩 mark低 再補充...



都係正常既茶岩口味 :P




食完野,參觀左佢地既傳統工藝館,
講下用一支木做既樓梯, 煮飲, 煮茶, 飲酒送禮, 之類既日常之後,
就出番去喇。




因為聽日係photo taking day,
而影相就要有不丹國服喇當然,地點就係帕羅既唔同位置。

同行既全裝已有,於是就去買我既裝喇 ^_^
要簡一套襯到既!

本身佢地報價講平既就50, 貴既就1000,
跟住我簡親既都係1000, 而唔靚個d就50...

咁有50, 就會覺得係50usd,
於是1000就會以為1000usd, 嚇死 T___T

前兩日驚左幾個鐘之後, 先知原來係不丹$$,
所以其實一件係百幾蚊港紙XDDDDDDDD

即刻心諗,買買買!!


係度簡左布料做裙,襯埋上衫,
之後買左個裝飾 ~

因為布料做裙要1hr,
 ( 今晚要去帕羅,呢度係廷布,所以要趕工做, 加左$$tips比佢地 )

等候期間,我地去左食野 @@
去左間guide話有食開, 話請我地食 @@ ~~ 多謝



食完野,去拎裙,襯好一set之後,
就繼續行夜間山路去帕羅。

雖然係一開始係帕羅機場落機,但一直都無去帕羅市區,
今晚終於去喇!!


我地酒店係帕羅市區既山上,
今晚又懶得再出門,所以諗住聽晚先去去行喇~ ^^

食埋dinner之後,
係時候準備聽日d野 & 休息了!

- Day 12 完  - 

沒有留言:

發佈留言