2019年10月8日星期二

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 11 不丹 伯茲卡谷地 (森林漫步) 往 廷布 (山上大佛、夜遊)

Day11:2019年10月8日 星期二
地點:不丹 伯茲卡谷地、廷布
住宿:不丹 廷布 (待寫)

朝早起身,去番琴日晚餐既地方食早餐。


見到個天氣依然係咁大霧又有雨,感到很傷心 XD 
好想念琴日初初到步既時候個隻陽光呀。


食完野,坐車黎到山谷徒步既起點。

如果好天一定好靚好寫意啊。


向前行行行。


沿徒有牛。

望番相,
有少少少諗起個時南疆既卡湖 (當然呢度少人工野、自然好多)。


但當時唔覺既,因為呢個係山谷景,同個時唔同。


因為落雨既關係,所以地下都幾泥泥泥。


雖然有微微雨,但都幾有仙境 feel。
當然,有太陽開心好多喇!!


一路沿住泥路向山進發。


首先過左條河。


黎到僧侶住既地方。


見到隻角。


入面係空心的。


回望。


呢度係小僧侶住既地方。

聽講大部份會係呢度生活1-2年學野。


細路仔們嬉笑怒罵,出面落雨有微風,
佢地作勢唔比其中一個出左去既僧侶返入房 XD


有雀。


有骨?


我地繼續沿住石路行。


用大自然既材料做成既路。


慢慢行上山坡。


呢種山坡好靚,唔算斜,又有草。


不過落雨好麻煩。


又過河。


回望。


前面有座塔。


向住塔進發。


好快就上到去。


係呢度望出去,超正。


可惜多雲!!


唔想要咁大霧啊啊啊。


呢隻草地超正。


好滑咁。


跟住繼續向前行。


回望。


一路上都係寫意漫步 (但落雨!!!)。














行左廣闊既山坡,開始行入森林。





呢個位諗起新疆,
由小黑湖 騎馬 落喀納斯 個時既某d位 XD。




係森林轉角,有一個觀景台,我地行左過去。


望完就繼續森林遊。





穿過森林,去到小村落。


有花田呢。


係小村落慢慢行返去車路。


之後就上車喇。


今日由伯玆卡谷地返返去廷布,好遠既車程呢。



本身以為係我地個山頭咁岩比雲遮住,所以咁大霧同落雨。

但落山落到中途,發覺其實今日係真係度度都咁多雲。

中途,去左路途中既一間餐廳食lunch。


都係農家青菜咁~


之後繼續沿山路,因為下晝用左係車程上面,
感覺都幾浪費 XDD。

話說呢幾日入面,
我地都有同呢間旅行社既老細keep contact。

(因為我地當日係香港旅遊展見過, 
之後所有planning都係同佢聯絡)。

佢話 we will meet very soon。

XDXD

呢日發生左段插曲,我地既車手發覺架車怪怪地,
所以中途換左車。

結果由呢間旅行社既老細做1日司機,
帶我地返廷布 XD

佢一見到我地,就叫到我個名,
跟住我就諗:唔通... 佢就係.... 當日我地係香港見過既 ?!

結果傾傾下發現真係 @口@ ~

接近廷布,我地既guide要去一去呢度登記 (?)。


5點幾,進入廷布喇。


呢日未食dinner,首先上左去buddha point先。


係上面hea到天黑。


講下聽日廷布策秋節既安排,跟住就落山喇。


夜晚,因為住既地方同上次唔同,
今晚食埋野,就無出門口行喇。

- Day 11 完 -

沒有留言:

發佈留言