2019年10月1日星期二

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 4 尼泊爾 樸卡拉 (世界和平塔、大衛瀑布、西藏村 一天徒步)

Day4:2019年10月1日 星期二
地點:尼泊爾 樸卡拉
住宿:Lakeside Hotel

朝早8點幾9點,未想起身。


我地住最高個層,一出去就係天台,
所以同行一大早就出左去坐住睇風景。


同行走番入黎話,有少少山頂尖啊你睇唔睇。


於是我就即刻彈起身!!


雖然真係好少,但總算見到魚尾尖 Q口Q
呢次係我係呢個旅程之中第一次見到雪山...

明明呢度係喜馬拉雅山脈南邊,
應該成日見到一大排雪山見岩 Q口Q


本身雲既位置應該就係一排雪山黎。


既然都離開左張床,梳洗完就出門喇。


首先搵早餐食。


繼續係食momo (餃子)。


之後向湖區出發喇!今日要上山!


經過trekking既店,樸卡拉最出名係魚尾峰線路,
Poon Hill、ABC (安納布爾納基地營)、
ACT (安納布爾納大環線)。

另外都有行珠峰既路線,
 EBC (珠峰大本營) ,但要飛去 Luka 先開始行。

除左行,仲可以簡直升機飛過去架。
去ABC大約係 $2700hkd (5am樸卡拉出發,8am回到樸卡拉),
去EBC係 $10000+hkd (時間不確定)。


除左Trekking,仲有車票同機票可以買。


雖然今日天氣麻麻地,但依家有唔少人玩滑翔傘。


又係多雲既日子,黎到湖邊。


買左單程船票 + 租救生衣,好似係 700Rs左右。


買單程個陣,個售票員問:how to come back?
我地答:by walk
佢地話:is very far !

不過有同行係度,行路是必須的 Q_Q

公道d讀,其實行返黎又真係順路好多,
因為我地落山之後,要去埋 山既另一邊 玩。


買完票,就跟住船家出發。


出發喇,船係平底船,適合係湖度航行既。


船家慢慢咁樣划過去。


經過湖心島,然後繼續向對面進發。


遊湖(不對)時見到有唔少船仔經過。


無幾耐就見到湖岸喇。


泊好船之後,我地就出發喇,而船家就划番轉頭。


跟住指示上山。


上左一陣,就望番落去。


頭先就係對面過黎架喇。


有個牌,已荒廢。

主要係講「呢條山路好多山賊,好危險,唔好上去」之類。
 (不過已經係好多年前既事,依家已經係個景區黎喇)


一路上,景觀當然越開揚。


繼續上。


時不時望一望返落去。

真係好多雲啊!!!


不過當有陽光照住既時候,就好靚喇!


另一邊既雲少dd,雖然都算多。
好似棉花糖。


唔經唔覺就上左黎。


到左世界和平塔喇。


我地要除路上去,
然後要順時針咁兜圈,唔好行錯方向啊。


望番落去,原來都行左幾高呢。


就咁望落d村仔都好靚。


仲可以望到機場跑道。

個機場係正馬路附近,個時坐緊車,咁岩上面就係飛機,
飛機降落時跟本就係頭頂咁制。


兜圈中。


兜圈中。

兜圈中。

見到呢個位,好似整緊野,係太陽能板?


兜圈中。


係山上既世界和平塔hea左好一段時間之後,
就繼續向山既另一邊進發喇。


花花花花。


準備行另一邊落山。


呢間cafe,有個phototaking point。


一不小心去番古巴?XD


呢個落山路係碎石鋪成,要小心行。


落到黎,繼續行。


回望世界和平塔,已經行到有段距離喇。


繼續行行行。


又繼續望下山下。


沿住石路落。


好快就見到我地一陣出口既大街喇。


有牛。


繼續行。


行行行,呢度附近有間屋仔播緊歌,
我地就聽住歌落山。


見到d石級唔同左,感覺越黎越近喇。


大街就係眼前。


轉埋呢個彎,就到左大街喇。


落到大街,有d口渴。


於是買左d野食同野飲。


呢2罐野極甜,好難飲!!
右邊朱古力都OK,左邊大白兔一定係好食喇XD


就係呢間買。


好難飲XD


南亞常見既車,幾有特色。


繼續行,準備去 Cave。

個Cave,
其實係睇Devis Fall落黎既水落到Cave變成河既樣。


行左無幾耐就見到入口喇。


沿住market既路,黎到售票處。


50Rs一張入場票。


買左2張,100Rs。


跟住就入去喇。


因為係同瀑布有關,洞入面都幾濕。


不過行到接近尾端封左,維修緊...
結果無咩野睇...
咁就收左我地每人 $50Rs喇!! (雖然只係$3.5 hkd左右)


離開左Cave,我地就去左西藏村。


入面有d關於 nepal既藏人既故事。


係度慢慢睇。


慢慢睇。


慢慢睇。


慢慢睇。


然後見到一間 地毯 gallery。


呢張好靚,不過太大塊同好貴。


買左杯咖啡。


好好味!


就係呢間喇~


跟住就繼續係西藏村行。


足球場。


繼續行,又番番去條街度。


山既另一邊,最後一個目的地,Devi's Fall!


黎到入口。


今次係Rs30。


入到去見到個 Map。


一眼望晒,細細地。


首先當然係睇左個Fall先喇。


比起好多地方既瀑布,當然呢個無咁壯觀喇。


不過聽住d水流聲都係幾舒服既。


佢最後會流入個洞入面,即係頭先Cave個度。


有個許願池。


仲有d影相既板咁,幾得意。

比起頭先個Cave 50Rs,呢度30Rs多野睇好多喇。


最後坐Local bus到半路落車。


可以轉車,但我地無上,因為好多時間,
唔急住返去。


之後慢慢行返去湖區。

呢度有隻狗由呢度跟到我返去 Q口Q 勁驚...............

仲要係 「我不動它不動」咁跟住。

有時佢會行係我前面,然後另轉頭望一望,
如果我停,佢就即刻停。

最後用左好多方法先甩到身 Q口Q


返到湖區,因為10月1係中國既國慶,
所以湖區既中餐館對面整左個賀國慶既台。


本身諗住夜晚去望望,結果呢晚落超大雨。


準備中。


場雨落完,變成微雨時已入黑。
黎到一望,已經完左。

於是我地返返去食野同hea了。

 - Day 4 完 - 

沒有留言:

發佈留言