2019年10月3日星期四

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 6 尼泊爾 加德滿都 (巴德崗杜巴廣場、德賽節活動)

Day6:2019年10月3日 星期四
地點:尼泊爾 加德滿都 
住宿:Kathmandu Boutique Hotel

朝早到左之後,
我地同同車一個外國女仔一齊行入市中心,
佢係黎尼泊爾做meditation,都留左幾個星期了。

因為住既地方唔同,所以中途就分開了。


今次返返去同一間住宿,walkin,
今次住大少少。


上次係住地面個層,一出就到餐廳,今次住高左。


今日朝早個天幾靚架。


因為夜車到,所以休息多陣先落樓。


今日既目的地只有一個,
就係 巴德崗杜巴廣場。

 巴德崗比較遠,我地要坐巴士過去。


因為臨近 德賽節,類似我地既新年,
所以街上面有超級多人,買定野等過節。


我地沿住大街一路行去巴士站。


向住大長路既方向進發。


加德滿都既人事係超級多。


而且臨近節日,就更加多人喇。


街道兩邊都有d攤檔仔賣下野。


生果。


粉絲。


蔬菜。


一路行一路影下。


一路行一路影下。


一路行一路影下。


一路行一路影下。


一路行一路影下。


一路行一路影下。


一路行一路影下。


好快就穿過左市集。

今次目的地係搵巴士坐去 巴德崗杜巴廣場。


上橋望望。


真係好多車。


勁多人啊。


我地搵巴士,見到呢度d車上客,有諗過呢d坐唔坐得..


想問路,但講起名都只係話 "not here"


於是買d生果解下渴消下暑。


同行話應該係前面,於是繼續行行行行。


終於見到 Bus Park。


到左!!而且都有車喇。


一開始上車仲諗,都幾多位喎。


結果最後爆滿 XD


好彩有位坐...
因為都塞左幾耐車.........


到左終點站,就落車喇。


其實已經帶唔夠錢,好彩有折 ...


買左門票就入場喇。

呢度check門票都幾嚴,唔好逃票啊XD


入口。


真正check票既位置。


因為曾經既地震,所以仲係修築緊。


廣場好大。


呢度個區域好大,可以行到大半日。


於是我地繼續行。




好可惜,天氣又係麻麻地。






係呢度都無咩做,於是行行坐坐咁。 


慢慢越黎越多人上黎。



無野做,就落番去,行下街。


沿途都好多廟&塔。


無限彩虹之旅。


之後聽到旅行團行過,話有個好易miss既point,
於是就偷偷跟住去。


原來係呢隻窗! 之前睇其他blog有介紹過,
爭d就miss左了。


就係呢條路行入黎。


好似話比錢就可以去對面屋,上樓,開窗,
正面影向隻孔雀窗度。


行番出黎,彩虹走左lu。


跟住又繼續行行企企。


行到黎廣場~


因為太餓了,就買左包薯片,
出到黎唔見左同行 T__T

重點係,我無電話卡gaaaa~~~


好彩好快搵得番


呢度真係好大,於是逐條路行行行行...





開始入黑,本身打算都差唔多走,
不過見到民眾可以出黎點燈。

間唔中會聽到有一行行''樂隊'',吹笛~打鼓。


點完燈會放係屋企門口,所以我地都繼續行一行先。


行行行。



既然有時間,於是兜兜下,又黎番杜巴廣場中央。


夜晚又唔同feel呢。

呢度都有人吹笛同打鼓。


慢慢咁,又入左條巷,比呢條燈路吸引左。


行行下,又聽到有一行行既人,吹笛~打鼓,
然後大家雖然係城入面分唔同地方出現,
但最後都向住同1個方向行。


好奇心驅使下,我地就跟住一大班人一路行。


落左城區、過河、黎到河既對面。


原來呢度有個temple,樂隊既目的地就係呢度了。


因為臨近德賽節,呢度應該係活動場地(祈福?)了。


人流好多,而且d鼓/笛聲係超大聲,
有時d樂隊係會battle XD


好熱鬧,慶幸頭先無走左XDD


但其實呢度距離kathmandu都有一段距離,
所以..都有d驚無車返去XDDD 因為taxi好9似都唔見多架。.


首歌好似係佢地既節慶歌? 國歌~~? 
因為之後有d日子都會聽到。


係度留左30-60mins。


地方唔大,再行多個圈。
之後就開始走lu。


逛逛逛。


逛逛逛。


離開之後,返返去杜巴廣場附近。
打算搵taxi,咁岩見到2個中國人,就同佢地一齊搵車。


講左一輪價之後,大約1000-1200Ks返Kathmandu。

係架車上面傾計時,原來佢地係來自四川,
之後經拉薩過黎nepal,原因係直飛nepal太貴。

跟住我問"你地係西藏留左幾多日?"
佢地話3日,因為好近,遲d都可以去,今次只係經過。

ahhhhh,居然西藏變左經過!!
我都想去ahhhhhh XDDD

之後佢仲show左係kathmandu剪頭髮既片齪我地睇,
好搞笑,呢度剪髮會包埋按摩,
然後按摩個頭按到好似打人個頭咁XD

到左kathmandu之後,就say個byebye lu~~!

- Day6 完 -

沒有留言:

發佈留言