2019年10月6日星期日

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 9 不丹 廷布 往 普那卡 ( 108佛塔、稻田漫步、普那卡宗 及 大吊橋 )

Day9:2019年10月6日 星期日
地點:不丹 廷布、不丹 普那卡
住宿:不丹 普那卡 (待寫)

朝早起身,見到廷布,同琴日既感覺又唔一樣了。


由廷布既山上出番公路,沿途都係琴日無留意到既景物。


呢個建築方法,諗起當日香港用竹封左條路。XD


山上有個路標,hollywood標誌咁 XD


去普那卡係一直上山。







當上到108佛塔呢個point,就迎來大大大霧 XD


落車行....


見到咁岩 永安旅遊既團 都係呢度XDDD
不過之前睇過佢地既行程, 係策秋節前1日就直航返香港 @@



guide又帶我地行左陣, 
講解下唔同既佛像pose代表唔同既意思,
之後佢就去餐廳叫左杯coffee,
而我地因為唔飲coffee,就周圍行下。




行行下,見到有小狗,好可愛。





霧開始散了。


但我地都差唔多要走了。
呢度有個方向唔影得相,因為係皇室成員既住所~



呢個高度,雲層就係我地隔離。
其實只係2000m海拔左右。


雲層就係隔離個feel幾正~


係去普那卡既途中,會經過第二站,
呢度用陽具黎做吉祥物~所以呢度周圍都會見到陽具木雕。

呢度叫做 旺杜波德朗宗諾布丁村。


我地會係度徒步,行去遠方既一個temple。


影相完全影唔出,但個日行呢個田,
係覺得超~級~靚~~~~~~


一路向山下面行。





黎到村口。


繼續行。







經過村、稻田。


再經過村。


呢度除左陽具木雕,仲有壁畫。



不過似乎係度住既人唔多。


guide邊行邊同我地講好多故事。




見到村既店仔。




都係好觀光同好奇咁樣寫意行XDD


呢個guide同我地講左好耐,
因為畫入面每一格都係一個故事。

講緊既係六道輪迴。
天道、修羅道、人間道、畜生道、餓鬼道和地獄道既情境。


e.g. 餓鬼道 既 圖入面,係好多野食,
但係佢地係有得睇無得食,永遠唔會飽。



頭先經過既地方既磁石。


行落田、穿過村、經過地攤、上山,講埋故事,
大約個零鐘,黎到temple入口。



回望。


入面有佛堂,有上緊堂既小孩,有轉經輪,
因為唔影得相,所以無影喇~


出到黎又周圍行下。



之後今次落山,係村度上山 XD
車手已經係度等緊我地XDD


頭先係行落山,依家係坐車上山,正 XDD


不過其實不太爽,因為由村返返上正常公路既村路,
路況不太好,個15分鐘都幾... 可怕又dunXDD


上到去之後,就去左餐廳食野,
餐廳個景,就係頭先既稻田景~~~~~~


呢度又撞到另一個旅行團,應該都係香港團,
因為係講廣東話XD

佢地問緊d人想坐車定行,
好多人都話坐車,XDDDDDDD

其實行仲好 ~_~


食既野都係一般般,田園風味,但又偏咸。

去到好後期,先有同guide講一講, 
想之後既餐調味上可以淡d ~_~ 其實我地應該一早講XD


haha。大平賣,你地要唔要啊。


食完lunch,又繼續坐車,
真係好tour feel XD

今次旅行係寫意heahea遊,其實自己編行程,
可以編多d特別活動。

今過今次第2次黎,就每個重要地方去一去先~
如果真係好鐘意某d野,再日後去深度玩咁(如果會再黎XD)

不過今次重點其實係最後, 
1. 10月8-10號既廷布策秋節(不丹最大型既節日)
2. phototaking + video taking day~~~

所以依家都係一d hea遊行程^^






今日個天好靚。




呢度有兩條河,一條係母親河MoChu、一條係父親河PhoChu。


而依家經過既係 母親河~


突然就見到 普那卡宗~


普那卡宗 就係 不丹國王同王妃結婚既地方喇~


條河好靚。


落車,上左橋望過去。


望向另一邊。


又望番過黎。


望前面。



望下面。



入到去,見到勁寫意既狗狗 XD


首先望向右邊。


之後再周圍望。


國旗。


寺廟。


之前用圖黎表達既畫,呢個變左係立體既。


好喇,望完一圈之後,我就上去喇。


guide又開始同我地介紹一下。

guide真係幾熱心去介紹,
但因為guide曾經去過印度讀書, 英文既印度口音有d重,
加上大量英文既佛教terms不太明 T__T 可惜了

如果有下次,就算要加錢, 
都應該會簡番識講中文既guide~



係佛像畫上面,經常會見到呢4隻動物,
兔、鳥(?)、象、猴子。
每一隻代表既意義都唔同,guide叫佢板做 4 friends XD


之後黎到普那卡宗既中間。






好正~~~~~~~~係度玩(自拍XD)左一段時間。


呢條,係另一邊既,就係父親河了。


周圍逛下。


係度遇到有個內地人迷路了XD 
佢表示找不回自己的guide。




行完大大座既內庭,離開過橋之後"右邊"既建築物,
黎到"左邊"。

上到黎,有個主持係入面,好似做緊祝福定係....?
有個人跪係度接反祝福咁。

之後我地出番去。


呢度就係望返出去既景。


頭先既大大座果座。


之後我地唔直接過橋(母親河個邊),而係經過後面(父親河)離開。


行左20-25分鐘左右,經過小石路,
見到我地既車手泊左架車係度。



行行下,就見到有條大吊橋,好玩呀~~~~~~~



於是就行快兩步係上面玩XD





影相真係影唔到 > < 明明部相機.... 
係sony rx100 V ..  唔差.....

點解我影得咁樣衰 T______T



好正吊橋。


橋既另一邊XD 有d, 唔同feel。


建屋中。


對面無咩野睇,hea左陣就返返轉頭。

開始天黑, 所以相機(我唔識較之下)影得更樣衰了。

其實呢個時候,買左iphone11無耐,
但我驚買左幾日就帶去旅行,會好快唔見.. 所以無帶 ~_~
如果唔係, 用黎影snapshot或者拍片應該會幾好 /_\


天黑之後都無咩點影相,所以轉下眼就黎到酒店la~


間酒店建築幾靚, 可惜可能坐太耐車,
搞到更加眼訓, 加上天又黑開始涼, 所以無周圍影相了。


食個dinner就去訓覺!!!



訓!

- Day9 完 - 

沒有留言:

發佈留言