2019年10月4日星期五

【尼泊爾+不丹 16d15n】Day 7 尼泊爾 加德滿都 (帕斯帕提那寺 [燒屍廟]、博拿佛塔 [世界最大佛塔])

Day7:2019年10月4日 星期五
地點:尼泊爾 加德滿都 
住宿:Kathmandu Boutique Hotel

朝早起身,食完早餐,又望下d 徒步路線。

右邊好似幾正,又去西藏又去不丹咁。


之後就一直繼續行。


呢度都幾多民居之間有一座佛塔咁。


之後都係周圍閒逛。


都係漫無目的咁行。


又行去杜巴廣場個邊望一望。


然後又走番轉頭。


影下街景。


望下周圍。


都係咁。


之後就返返去喇。


今日既人無琴日咁多。


唔知係咪因為時間太早。
雖然九點幾對於呢度黎講應該唔早吧。


無數電單車同塵土飛揚。


好快就返返去住個邊喇。


今次住係高樓層,望落去。


風景係幾好,但上上落靛好麻煩,無 Lift XD


望去遠處,今日既天氣幾好。


但都係多雲既。


我地係最高個層,所以好多樓梯。


望番落餐廳。


望下附近。


之後就出門喇,決定買d零食就出發。


人手指揮交通中。


沿路。


我地今次要行過去 帕斯帕提那寺 [燒屍廟],
無錯,係行。


預計行一至兩粒鐘左右喇?


所以會經過好多唔同既地方。


因為係度好多日,所以都可以慢慢行。


但好多塵 XD 又熱 XD
戴左個 N95 ... 


繼續行。


行行行。


繼續行。


黎到見到呢棵樹幾特別,同時都代表就到喇。


我地首先行上山望下。


一路上。


望番落黎。


跟住就去買門票喇,Rs1000。

買門票既時候,有個 guide 跟住你,
同佢講唔需要 guide就得。

不過佢都會帶左你去最重要既位望一望先走。


就係呢個位喇。


當呢度既人逝世,就會黎到呢度火葬。
之後會將骨灰撒落河入面。


聽講越接近上游,代表越係比較富有既人。


我地係呢度附近行。


唔......


係呢度大家都有共識係靜靜地看,唔多出聲。


係度逗留左大約半個鐘,就去周圍度行一行。


呢度係只有呢度既人先入得既地方。


之後我地又返返黎。


下一個目的地係 博拿佛塔 [世界最大佛塔],
要越過一座山仔,再穿過民居先到。

咁我地就沿住石級行上山。


其實座山唔高,小山上都有佛塔,
同埋好多猴子。


一直向前行。


好快就見到山既另一邊。


於是我地就落山。


山下有條河,有細路仔係河邊玩。


仲有個超高既千秋。


就係咁喇。
呢個角度可以望到目的地座佛塔,都唔近架。


除此之外仲有猴子。


落到地面,過左河,就可以繼續向前行。


黎到呢度,左邊就會有個入口。


過埋馬路就入去喇。


趕得切係6點前黎到,可以上佛塔。


係度轉圈轉圈轉圈轉圈。


繼續轉圈。


望番上去。


個天好靚。


好型。


上去大約三四個字,會見到塔上有虔誠既信徒跪拜。



經幡。


周圍既建築好靚。


之後6點左右,就開始要清場喇。


轉圈。


轉圈。


入黑喇。


大家都在轉圈,通常都係轉3個圈,
亦都有d人會轉夠108次。


之後我地入左去轉大經輪。


出到黎,都會轉下細經輪。


因為臨近德賽節,所以呢度人流特別多。


亦都有人係塔下點燈。


點燈。


點燈。


點燈。


點燈。


Happy Dashain 就係 德賽節快樂 既意思。


是日兌匯率。


地圖。


然後我地就離開了。

今次坐的士返去 XD 大約 400-500 Rs .


行左成日,返到加德滿都塔美爾,當然要食番餐好。
已經好夜,大約8點幾9點,黎到 Mountain Steak House。


入門口上上層就到喇。


雖然唔平,但估唔到d牛又幾好味 *V*


因為好味,所以我地之後都有再食左次 XD

食完已經好夜好夜好夜,所以就返返去休息喇。

- Day7 完 - 

沒有留言:

發佈留言