2018年6月29日星期五

【瑞士 9d8n】Day 4 Part 2 少女峰地區 少女峰 (Jungfrau)

Day 4:2018年6月29日 星期五
地點:少女峰 (Jungfrau)
住宿:Jungfrau Lodge, Swiss Mountain Hotel, Grindewald (格林德瓦)

入左山體之後會有幾個中途站,
係比你去山內既觀景窗望下唔同既雪山山峰同冰河。


首先就係Eismeer。


呢度睇既雪山係有玻璃隔住,有種睇電視既感覺,不太真實。


但見到都已經好開心,會好想快到可以去到室外。


大約5分鐘,好快佢會有廣播提大家上番火車。

再係相似既站再落車上車之後,最後終於黎到 Jungfraujoch。


落車見到 Jungfraujoch 既牌時真係興奮到傻 Q口Q

當你睇到好多遊記,睇到天氣既變化莫測,
到最後黎到係咁順利咁好天,相信你都會好激動 Q口Q


上到黎係9點35分,
應該算係唔計d人提早預約既 Morning Ticket 既話,
係頭 1 - 2 班既列車了。


望下列車車卡同推動器既分離。


之後就離開車站了。


離開車站之後,會直接到少女峰既旅遊觀景Building。


Welcome!


呢個係落山列車既指示。


同樣,又有個玻璃台望一望出面。

嗚,我已經急不及待,唔想再隔住玻璃睇冰河喇!


但都係唔知點解,係Building入面逛一逛先。


好想睇到呢支笛 XD

呢度有 Lindt 既店。


仲有d餐廳,個價同山腰既物價差不多。


之後就黎到睇地圖,原來有數字作為 Tour Guide,
跟住數字咁行就得 ,唔怕 Miss 左任何一個。


呢間係紀念品既店。


好,我地開始出發。

依家依然係山體入面,首先會經過一條石道。

之後就會有得搭 Lift,大約上升 100 m ,
黎到真正少女峰觀景台既位置。


依然係隔住玻璃,所以我係超級心急。。


係度跑左一個圈,搵下邊度出去。


終於!!!見到一道打開既門,我就知道!!
我要去室外喇!!

係冰河呀!!

點解我會簡天氣無咁穩定既6月,而唔係天氣最好既9月黎,
主要都係因為呢條冰河。

6月係雪同河都會睇到,雪白既河。

到9月時,條河因為變薄,
山體既色會出左黎,變到灰灰的,無咁靚。


一出到去,要即刻戴番幅超 XD
因為周圍真係好白,唔戴係打唔開眼,
又或者好快會雪盲。

但載超睇,係點都靚過隔住玻璃睇,因為唔會再反光了。

而且可以感受個溫度。

雖然話係9度,但其實係超熱 XD
如果唔係怕曬傷,真係會想短衫短褲算了 XD

(結果無為意要防曬既嘴,就咁曬到極嚴重了。)


依觀景台望落去,會見到一 d 雪地遊樂設施。


觀景台係270度,所以會周圍走咁睇晒。


望向Interlaken既地方,
估唔到除左白色,都會見到綠色喔。


嗚呀,好難想象自己係座雪山上面。

雖然係坐火車上黎,但都覺得好神奇。


d雪好綿滑。


好好食咁。


呢度有個 guide,講邊座山打邊座山。


睇黎會越黎越多雲。


繼續冰河。

話說有直升機。

係旅館見到,其實直升機上黎既價,同坐火車上黎,
係差唔多 XD

有心諗過不如坐直升機,
不過身為小鐵膠唔係唔坐少女峰鐵道掛?!


繼續影雪山,影極都覺得影唔到個感覺。

嗚,唔識影相啊。


繼續,睇到你悶為止。

但我覺得一 d 都唔悶 XD 。


如果話靚,呢度又未係全程最靚既地方。

但論個身處既感覺、有種完成左從來無諗過會完成到既目標咁。
一直都唔敢想像會黎到瑞士,亦無諗過自己可以上黎少女峰。


所以當呢刻身處係度,個種感覺真係難以形容。

當然都係多謝同行肯陪我喇 XD


係雪地行樓梯,會小心翼翼。


以前係由平原望上冰川,依家係由雪山頂望落去。


自個拍。


周圍影。


上番樓梯。


去番觀景台。


又係呢度喇。


開始少人,所以係度拍左段片。


又影多次呢度,天上既雲又同頭先唔同左喇。


嗚呀。


同樣有唔少人會帶鎖黎扣。


直升機繼續在雪原上飛。


好啦,原諒我重覆又重覆,但真係好想影低每一刻。


又係時候拎張地圖出黎 XD


最後再影多次冰河源頭,就離開觀景台,
搭 Lift 落去了。


落到黎,會見到下一個 Tour Number 應該係 5 ,
但呢度係 9 , 所以記得雖然佢係好靚,但要首先避開!!

先向雪原進發!


繼續旅途。


唔好行錯方向,跟住數字行啊。


由無陽光、凍凍地既既隧道一出到黎雪原,
就係雖然只有9度,但非常溫暖既雪原。


呢度係雪原既起點,所以人都唔少。


難得黎到雪原,當然玩下雪先。


本來想整雪人,但無樹枝個類整下手腳,
所以整個3舊圓形就完結了。

嗚。


我地沿住雪道,向唔知邊度既遠方進發。


官方話由呢度行到雪道盡頭既餐廳,需時 45 分鐘。

於是我地就行行行行、沿途係一直上上上上上。


人煙都越來越稀少。


間唔中會有戰機飛過。


而且都唔少。


有時仲會聽到小型冰崩既聲音。


雪原既周圍都係雪山。


黑白藍既色彩。


亦都因為好天,所以行得唔辛苦。

不過行到中途,步速開始變慢,尤其行上斜,一步一步。


有時會停低。


發現遠方既雲開始厚,
依家既觀景台應該會見到山下厚厚既雲海。


小型冰崩既聲音,隔十幾分鐘就會有一次。


有諗過係咪繼續向前。


但一場黎到,唔係未到終點就返去掛。


然後,一路行一路影相既關係,
過左官方講既45分鐘,我地只係行左一半 XD


我地上山既時間早,所以容許我地慢慢向前行。


到後來,由幾十人、到十幾人、
到最後一眼望去,整個雪原得番幾個人。


繼續,向望唔到既終點進發。


真佩服係度攀岩既人。


如果唔沿住雪道行,有機會會「雪」足深陷。

呢度係冰。


終於我地望到了終點。


終點係一間餐廳。


要到達餐廳,就要上斜。

結果呢一次單程,我地行左兩粒鐘 XD


繼續上。


上。


上。


餐廳,亦係一間旅館,就係我地面前。

呢一間係瑞士最高既旅館了,
但真係每日都有人會係度住的嗎?

可能吧,係度睇星一定一流。


我地行左兩層樓梯,黎到餐廳入面。

我地十點幾十一點出發,呢個時候大約一點。


係餐廳入面,望望窗外風光。

雲真係開始聚集了,上山時天空仲係一片藍呢。


Menu寫住,物資係直升機進出,所以會比較貴,
想大家珍惜食物。


坐坐下,有個自稱醫生,想我地做有關高山症既問卷,
於是我地就係度填,當係休息。

亦都有問下,
睇下我地知唔知 高原反應 同 高山症 既分別。


望住天空既雲越黎越多。


亦都好佩服呢兩個人。


係雪山上,拉住繩一步步行。


休息過後,我地決定回程。


亦都同時有人係餐廳離開。


山上依然有唔同既攀岩人士。


開始落山。


開始迎來厚厚的雲。


雪山真係要朝早黎啊,
依家係大約兩點幾,雲比起黎既時候多左同厚左好多。


因為太陽既關係,係會望到水蒸氣向上升既動態。


有種煲水既感覺。


睇下呢度既雲。


望望落山既人。


山上既冰雪。


天上既棉花糖。


飄來。


聚集。


前面係漫漫回程路。

路上已經一個人都無了。

右邊既三角山,上面就係最初既觀景台喇,
都表示我地再繼續向前行好快就到喇。


係呢度發生左段意想不到小插曲, 
哈哈,所以係度影左好多相 XD。

玩完一輪之後,就繼續回程。

同樣,雖然雲係多左,但大太陽係頭頂,
所以係超曬超曬超曬、隻腳已經著左 legging,但依然會曬得好熱,
好似「辣親」既感覺。


再無幾耐,觀景台就出現係眼前。


望到個山洞,真係急不及待好想入去避開個太陽。


雲真係越來越厚,但太陽都越來越猛。


有雲既感覺,同無雲時又好唔同,
其實都幾型 XD


近雪原入口,人又多番好多了。


有雲真係幾型架 XD

清有清既感覺,多雲都有多雲既感覺,
有幸一次過睇到。

聽有人講經歷,話天氣唔好時周圍會全白,
一過左「全白」個下,見到少少山體全場就會尖叫 XD


係度留左一陣,我就忍唔住要入去山洞入面了。

太曬了,入山洞舒服好多。


一來一回、再加埋玩,都用左四五個鐘,
已經係差唔多四點喇。


望一望雪地遊樂既人,應該幾好玩。


之後就黎番頭先見到既星星房,入面既模型,
好靚啊。

然後經過長長既電梯,電梯隔離會寫左關於少女峰鐵道開鑿時既歷史。


最後黎到冰宮。


如果有一日,上到黎少女峰,雪原草景台既雲太多雲睇唔到景時,
佢地都希望呢一類室內既展覽,可以令到大家上到黎都有野睇。


冰宮其實幾得意,小型冰雕展咁。


仲有d標本,例如冰玫瑰。

冰宮要小心行,完全可以係度溜冰,因為地面係冰黎 XD


離開冰宮後,可以選擇搭Lift或者行樓梯上到另一個觀景台,
就係有瑞士國旗,可以一齊合照果一個觀景台。

因為有旅行團等緊Lift,所以我地就行樓梯了,
呢個時候就跌左半樣重要野 ... Q口Q

(最後係火車跌埋另外個半樣,好彩之後搵得番半樣 XD .... )


呢度都可以望到冰河。


可能係下晝既關係,人多左好多。

而係雪地行左四五個鐘既我地,都無乜興趣再影雪。

係咁多人既情況下,我地都好快走左。


有時會覺得瑞士有d位好日本既感覺。

另外,呢度好多姐妹山、姐妹鐵道等等等等。


返返黎最初坐火車上到黎既位置,
去Lindt朱古力工場行左個圈。

之後就寫明信片黎寄。
呢隻明信片完全係呢度獨有,Lindt 出品 XD 必須寄。
但其實我後來先知我漏左CUP個紀念印章!!


本身見到呢個郵筒,爭d想放落去,
以為因為呢度係山頂,所以郵筒特別d。

跟住同行話:「咪住,呢度d郵筒唔係黃色架咩?」

跟住指住呢個:


我即刻狂笑。

好彩同行提醒,唔係既話,張明信片就放左落個展品入面。

可能 n 年後大家先收到。


寄完就即刻跑去火車站,火車岩岩打算關門,
本身都唔比我地上了。

之後有人唔知點解同佢地UPUP下又比上,
我地即刻衝過去,佢又比我地上喎。

於是好好彩,唔洗等多半粒鐘啦 。^ ^


少女峰鐵道上,
收到乘務員特別送每位旅客既兩粒 Lindt 朱古力。

食左粒朱古力之後,包裝紙當然要好好收藏喇!


落山時,係火車上基本都係休息好少影相。

又或者因為雲真係變到厚厚厚厚太多了,
所以影相意慾大大降低。

Kleine Scheidegg 都無晒今朝上到黎個種仙境既感覺,
果然,黎到山區、郊野、湖區、雪山 睇景,天氣真係超級重要呢。

OH NO ,好厚雲。

我地係去A月台,因為下個目的地係瀑布鎮 Lauterbrrunnen。

頭先 Jungfraujoch 上車係大約4點半,
落山黎番 Kleine Scheidegg 呢度,大約已經5點了。


由紅色車身既少女峰鐵道,轉坐黃綠色既鐵道。


一開始無意識自己之前坐火車無經過過呢度。

仲係度諗:咦?個山勢咁型既,頭先都唔覺。


因為呢段路沿途既山都係雪山,都幾大片。


後來先醒起,係喎,我地頭先係 Grindelwald 上,
依家係落瀑布鎮 Lauterbrrunnen ,當然唔同喇。

瀑布鎮之所以多瀑布,都係因為 Cliff多,
所以山上既水會以瀑布形式流落去。

而Grindelwald山勢較緩和,
所以會以小溪流水既形式向下流。

可惜呢一刻雲層比較厚,所以係有d位會扣左分,
但相信藍天時,一定會係好型呢!

- Day 4 Part 2 完 -

沒有留言:

發佈留言