2018年6月30日星期六

【瑞士 9d8n】Day5 Part 1 少女峰地區 Grindelwald First <-> Bachalpsee 健行

Day 5:2018年6月30日 星期六
地點:少女峰地區 (The First, Grindelwald)
住宿:Alpine Budget Rooms by Täscherhof, Täsch

雖然本身打算今日都係同琴日差唔多時間起身,
但結果都係懶床懶左一段時間先落樓食早餐。

望一望出窗,朝早依然係超好天啊,
個景又係超正。


懶床後,執好行裝然後去食早餐。

早餐同琴日一樣,有各種ham、cheese、烚蛋、白飯、脆片、水果,
飲品方面有熱奶、凍奶、咖啡、朱古力、阿華田等等。


之後返房,因為同時都要check out 啦,所以影下支靚靚鎖匙先。


然後就Keep Luggage,
係酒店入面買The First既纜車來回票 (不包任何活動 e.g. ZipLine、Cycling),
用了 Swiss Travel Pass,2人合共 60 CHF (~$480hkd)。

然後大約9點半就出門。

因為The First係吊車,所以Keep住有車廂,
唔洗睇SBB Mobile APP班次。 

同行帶領下行捷徑,好快就由住宿個邊返上去火車站,
然後再經過商店街,向The First既吊車站進發。

經過琴日之後,今日有全面防曬……


因為上少女峰個日唔會經過呢條大街,
所以今日算係日光日白之下,第一次行呢條街,
加上天氣真係好好,都忍唔住「哇~~」

然後我自己幫同行講:
「你是咪心諗:乜你琴日睇完全日雪山,今日對住雪山仲有反應既」
同行表示:「咪就是 =V=」

係架,因為唔同高度睇既雪山都有唔同感覺架!!

雖然話就話食左早餐,但坐吊車之前,
當然要去買水買乾糧,因為今日既目標係行山。


無錯,又係最愛既COOP。


呢間COOP係無雞脾的,
於是我地只係買左1.5L可樂  (~1.5 CHF) 同 1.5L水 (~0.7 CHF) ,
就返上地面。


好快就行到吊車站。

大約10點零啦 ~ 


唔洗點排隊,只係有兩三個人係我地前面,
所以唔洗一陣就到我地上車啦啦。


好興奮,因為呢度係鐵路勁發達,好多時上山都係用齒軌鐵道,
所以黎左咁多日,都係第一次坐吊車上山咋。


越黎越高,呢程吊車要坐30分鐘。


越拉高,個景就越靚,見到既雪山都越黎越黎多。


因為唔是大直路咁上山,一轉彎就會經過一座台。


嗚呀,呢d咩景黎架,大片綠草山坡上有座大雪山,
想點呀!!超正呀!!


我地住既山下小鎮離我地越來越遠了。


好快到左中途站,但我地係上都最頂,所以唔需要落車。


望出窗,見到已經有班人落山了。

如果想 Zipline -> 卡丁車 -> 滑板車咁落山,
買套票 (單程上山、用呢d工具落山) 就可以啦 ~

亦都會有人選擇行落山,大約 2-3 個鐘左右 ~ 


呢幾日真係完全視覺刺激,有時真係靚到唔知講咩好。


除左真係勁靚之外,我講唔出其他野。

呀,仲有,就係個天真係好靚呀!!!


最後一個中途站,過埋之後,就係我地要落車既終點站啦。


呢度條山坡,就係有人玩ZIPLINE既地方啦。


工程吊車經過。


回望,勁大座雪山。


終於上到頂了,我地也落車了,
坐左半粒鐘,所以已經係10半左右啦。

然後,我係一支箭咁樣跑左出去,然後係「哇,好靚好靚好靚」,
跟住就開始周圍跑。

黎緊既相,大家一定要深呼吸先好睇,
一路行一路心諗,痴線呢d咩景黎,真係好痴線。


首先係180度大雪山,呢度只係其中少少。


山下既Grindelwald。


有人玩滑翔傘,瑞士山區一帶都好多人玩,超正啊。


望過去Cliff Walk。


有張Guide講解唔同既山。


仲有呢個超正望遠鏡。


佢係會跟住你移動方向,指唔同既比你睇架,好正。


再黎張guide。

係度玩左應該有半粒鐘,之後先捨得去CliffWalk個邊。

因為山區朝早天氣好,但下午會因為太陽蒸發山頂既雪而變成雲,
有機會會阻住雪山既頂部,
於是我地都係以「朝早有得影好影左先」為前題去活動XD。


救命呀,點解可以咁正????


有少少流水、瀑布。


好綠、好藍、好好天,乜都好,嗚!!!!


呀!唔識講呀!!


望邊、亂影,點都係一幅畫,呀.........!!


望一望d人行既方向,發覺我地係出口向緊入口行,所以返轉頭。


又黎番呢度。


於是乎上一上呢個自然而成既山上觀景台先。


望落去條CliffWalk吊橋,
之後就行落去入口,繼續正常方向既CliffWalk。


!!???比咩反應好??!!我呆左狂笑呀!!


仲有d望遠鏡、解說之類。


就黎去到頭先折返點。


再有其他解說。


過橋。


跟住行完CliffWalk了,開始向Bachalpsee進發!!

時間係12:23!

呀……!!!


呢度好cycling-friendly,城市馬路、山區山路都會有條專登比單車行既路。


人行既路會曲折d、窄d、有樓梯,但無咁多上落。


有時會經過未完全溶化既冰川,呢個係未到盛夏時可以見到既特別景呢!
好鐘意有一舊舊雪 / 冰係綠色既山上面,好得意。


比人踩得多,變黑了。


周圍都有唔同既冰川。


仲有冰川流出黎既水,形水既水TUM。


山谷地形令呢度既冰川水溶得較慢。


救、命、呀!!
有花、有草、有流水、有雪山,仲可以點??


嗚呀。


嗚嗚呀。


都有唔少人係度健行,
畢竟The First <->  Bachalpsee 係少女峰地區比較人氣既其中一條健行路線。


聽到「雷聲」,回頭一望,原來係山上冰川破裂,傾盤而落既聲音。
勁似瀑布,成個落冰過程大約一至兩分鐘,
係Cliff Walk上面既人應該睇得更大更清。


大約個零鐘,就見到個湖 (Bachalpsee) 啦!!!!
亦即係今次我地健行既目標!!!!

時間係13:34,所以雖然官方寫去程係50MIN,
但正常步速之下又影下少少相,都用左個零鐘 XD。

因為呢度太陽射唔到入去,所以係呢個位我就著番件外套。


之前睇其他人遊記,話個時天氣唔好,
每日都落雨落雪,搞到湖面仲有舊冰。

今日黎到一睇,好好彩d冰已經溶晒 ~ 成個湖出左黎了。


而且呢個位仲有分佈不一既冰殘留係綠草山坡上面,超型呢。

見到差唔多就到,都開始加快腳步。


其實呢度是有兩個湖的,雪山谷既水會流向另一個湖,再流落山腳。


到左之後,首先繼續再行入d同高d先。


繼續行。


就黎上斜,回望。


回望。


回望,雪山好型哦。


湖入面仲有少少未溶化既冰川。


再回望。


冰川溶化流水。


開始上斜,上高d。


周圍望。


周圍望。


周圍望。


好正 ~~


啦啦啦~ 

相入面影到地面好暗,但其實係因為雪山個邊太光了 ~ 

現場睇係光猛的 ~


水點蒸發變做白雲~~


周圍都有一片片凍土,勁型。


湖水反光。


有人落水游。


落番去,行到去頭先講既另一個湖。

呢個湖前面有舊冰川雪地,有人係上面行,於是我又行。


好彩對鞋防水.. XD 成隻鞋、成隻腳陷左入去 XD .....


呢個位好深啊。


但個景都係好正的!!!


嗚呀!!!


係度留左應該粒零鐘。

回程了,回程開始多雲。


望番頭先既路。

回程既時候,天空越黎越多雲,好好彩係朝早黎咋!
早起的鳥兒有蟲吃!!

回程係下坡路,所以行得好快,
你睇話咁快就望到CliffWalk既位置啦。


天空的確多左好多雲。


對住雪山既雲已經比較少,頭頂既雲就比較多。


不過都依然係好靚呢!!


除左打橫既相,都要睇下打直既。


係咪型到爆!!!


無錯,頭頂真係有舊大雲架。
呢堆雲,頭先去程係無的,朝早完全係一片藍。


無幾耐,就見到好近既CliffWalk了。


又黎番起點位置。


留戀住 The First 既 Panorama View ……

有無限人係度滑翔。


嗚哇哇。

靚到痴左線,行左咁耐、過左咁耐都係覺得靚到痴左線。


雲真是大大舊了,也到我地決定落山既時間。


於是望一望纜車站。


望一望個路牌。

對比下,個天真係多左超多雲,而且仲有d遮左雪山,
有d鄧依家先上山既人唔抵!!

雖然都仲係靚!!


玩Zipline既人。


拎番張飛出黎。


落山時間,15:30!同預期時間唔是爭好遠。

話說黎之前,一直唔明點解d人話grindelwald係可以stay >3日黎hea,
個時諗,除左因為好多人會為左 stay > 3日黎博一日少女峰好天之外,
其餘時間都呆等嗎?真係值得比每晚過千,再留多幾日hea嗎。

黎到之後,發現係因為,即使日日好天,
訓係草地上晒住陽光 (記得做足防曬) , 已經可以留係度全日!!

係呢度留左2晚,感激個天咁靚咁完美,可以玩既都比我玩晒,
但係盡情hea既時間雖然有,但就比較少。

黎到瑞士,每去到一個地方,
望住咁多識hea識嘆既人,自己真係都好想懶埋一份!!

係靚景下,趴係草地睇雪山,
又或者野餐、訓覺,何其寫意!!! T口T !!


就黎可以上吊車啦 ~ 
然後就要同The First、同Grindelwald、同少女峰地區,講聲再見了。

感謝,感謝咁靚既天,萬分感謝。
你知道我幾個月前、幾個星期前、幾日前,都得閒望下天氣預報,
望下Live Cam,每次見到厚雲就會安慰自己就算到時係咁,
都總有一段時間係睇到野既 ="=

結果,黎到之後個天氣咁靚咁完美 T口T
除左瘋狂地感謝天公造美之外,我都唔知要講甚麼了。

雖然結果呢咁多日既天晴,令自己曬到腫過豬頭,
但只要有好天氣,曬腫也逐漸康復了,所有都係值得的!!!

真係好感動 T口T!6月尾可以咁靚,係幾咁難得!!
仲要係前幾日仲係多雲,後幾日都係多雲,
就係咁岩黎既呢幾日、呢個地區好天 T口T!!

嗚!!嗚!! T口T 除左感動唔知講咩好!!


同行叫我望望吊車,本身唔知有咩特別,
但發覺原來望真d,架吊車係掛住左一架卡丁車架 ~

坐吊車落山,呢個時候落山既人比今朝上山既多少少,
同車有個德國人,我地見到架卡丁車勾住左,就笑一笑。
我地笑一笑,同車既人又笑一笑。

跟住就開始傾計。
佢話聽日去Climbing,上Eiger峰,
仲話會住係mountain house住。
最緊要係,佢話Eiger既Northface好出名,
出名在於 many death。

噢噢NO。


同上The First時一樣,回程時都會有2個中途站,
首站 Zipline,第二站落車可以玩呢隻卡丁車,之後個站落就玩滑板車,
有人會選擇3種玩番,就唔洗坐吊車落山了。

落山終點站係Grindelwald,也是吊車站既位置。


呢部係機器,會將落山既卡丁車,掛係吊車度,上番山。


慢慢就落番山腳了。

落車後,就返返住宿個度拎行裝。


途中經過 夢幻遊樂場 個時好鐘意建既Golf,
原來真係咁既樣架,超得意!!!


好似呀!!好想玩!!


之後繼續穿過大街,
順帶一提,呢度既餐廳大約24CHF一碟主食。


無耐就見到火車站啦,望一望下一班車,
係12分鐘之後,於是我地就跑落山去住既位置,
同行拎住2個10KG = 20KG既行裝,再孭住重10KG既相機背囊,
跑跑跑跑跑上山,結果3分鐘跑左上平時慢行10分鐘既路。
趕到上車,之餘,仲要,有3分鐘淨!!!!!

無走車呀!!!

於是,就坐定定,休息下,等、開、車!

- Day 5 Part 1 完 -

沒有留言:

發佈留言