2018年6月27日星期三

【瑞士 9d8n】Day2 Part 4 庫爾 (Chur) 市內 : 世界盃分組賽 ( 瑞士 VS 哥斯達黎加 ) 賽後慶祝體驗

Day 2:2018年6月27日 星期三
地點:庫爾 (Chur)
住宿:Hotel Drei Könige, Chur (庫爾)

終於係大街既一角,剛剛係我地酒店附近既方向,
見到有一個臨時搭起既 睇Live場地。


而球賽淨番最後幾分鐘,
係呢段期間 瑞士 、 哥斯達黎加 雙方都各入左一球。


加時,然後完場了,結果係打和。


不過因為係分組賽,而只要今場賽事,
瑞士係贏或者打和都可以出線晉身十六強,於是現場既大家都好興奮。


有唔少既人都披住或者拎住國旗咁離開會場。


原本以為咁樣應該已經告一段落了。


見到散場,之後都返返酒店放低d野,
梳洗之後再出黎。

然後再落街就發現,
街上面既氣氛完全唔同晒。

歐洲對足球既熱情真係好勁,
雖然唔係一個好大既城市,
但我懷疑成個城市既人都出晒黎咁濟。


街上面既車不停咁「呠呠呠呠呠呠」,唔同類型既車出晒黎,
係2個迴旋處之間既大馬路不停咁轉圈慶祝。

好多車都掛住國旗,
相信呢一刻一定係咁多日入面最熱鬧既一晚。

(拍左條片,入面CAP出黎既圖 XD)
除左瑞士國旗,發覺呢度都唔少巴西球迷 XD
呢架貨車既巴西國旗係大過瑞士國旗 XD

之後係Zermatt都見到d木屋會掛住巴西既國旗XD

之後黎到馬路口,見到有電視台報導。

(拍左條片,入面CAP出黎既圖 XD)
然後佢望到我地,就走左黎訪問我地。

問我地有無睇頭先場賽事,我地話無呀落火車無幾耐。

問我地 where are you from,
亦係我唯一答過既問題:Hong Kong ~

之後問我地知唔知發生咩事、支持邊隊、
覺得邊隊會贏、問覺得瑞士有無可能拎冠軍等等,
當然交晒比同行回答,哈哈哈。


之後就係酒吧街附近逛逛逛逛,
大約一個鐘左右,街上既車同呠呠呠呠聲開始變少,
然後我地都回程返返去訓了。

太好了,落機後,到今晚終於可以訓多d,
聽日主要都係城市遊 ~ 比較休閒 ~

- Day 2 Part 4 完 - 

1 則留言: