2018年6月27日星期三

【瑞士 9d8n】Day2 Part 3 伯連納快線 (Bernina Express) 路線 回程 — — 從意大利蒂拉諾 (Tirano) 回到 瑞士庫爾 (Chur) : 中途於 Brusio 下車往 Brusio Circular Viaduct、St. Moritz 閒遊,以及 遇上瑞士國鐵技術故障 體驗

Day 2:2018年6月27日 星期三
地點:伯連納快線 Bernina Express 
         (Tirano → Brusio → St. Moritz  → Bever → Chur )
住宿:Hotel Drei Könige, Chur (庫爾)

如果有望「地點」一欄,
應該會發現 Tirano、Brusio、St. Moritz、Chur 都會知係咩黎,
但點解會有 Bever 呢?

Bever有咩睇架?其實我都唔知,
原本既路線應該係:Tirano → Brusio → St. Moritz → Chur 
但點解最後多左Bever出黎架?繼續睇落去吧 ~ 

係Tirano上番瑞士國鐵之後,
就展開回程返Chur既路線。




你可能會問,一日來回,
全日有八個鐘都係火車上面,唔會好悶咩?

我覺得唔悶啊,可能本身鐘意鐵路,
沿途風景又咁靚、條鐵道又咁特別,且去程影得唔夠喉。

又或者因為我地去程係欣賞沿途風景,
回程先係真正會落車周圍玩吧?

上車之後,今次係同一班台灣人同一個車卡,
佢地既導遊已經話會係下個站落車。

我地個時
咁得意的,呢個旅行團坐一個站?唔通有咩睇?
但果個站未到Brusio的

後來原來係佢地導遊睇錯站,
佢地其實係再下一個站 Brusio先落車的。

而我地都係Brusio先落車,
所以佢地導遊已經按左「Stop on request」掣,
我地就可以唔按了~

回程時,我地再次經過 Brusio Circular Viaduct ,
今次我地無坐到有得影個一邊。

好彩去程個時坐到姐 Q口Q。


今次坐係接近車尾既車卡,影前面既列車車卡都比較長。


一路上斜了。


轉完圈上橋,就好快到Brusio站,
我地同台灣既團一樣都係呢個站落車


呢個站係細站,所以火車站都係好細,亦都無大既月台。


呢班就係台灣既團啦 ~ 

因為反正都係同路,
我地打算跟住佢地行,哈哈。


不過我地唔跟得太貼,
因為我地留左係月台一陣,影住岩岩搭既火車離開。


個彎位好正。


同樣因為無齒軌既原因,佢一直咁樣之字型上山。


好快就已經上到比我地高好多既山上。


直到離開我地既視線。


呢個時候,回望番月台,
搵一搵如果到時要係月台按 Stop on request,會係邊度按。

不過其實下一班車係一個鐘之後,
而中途會有2班 Bernina Express 不停站咁經過,
所以相信一陣台灣團既人,除非打算返返Tirano,
唔係都會同我地上同一班車去Chur了。

而我有睇過佢地手上拎住既是日行程,
佢地今日最後係會去St. Moritz的。

所以唔洗太擔心邊度按Stop on request呢個問題 XD
 ( 除非個台灣團果個導遊又按錯野XDD )


好,開始起行,向 Brusio Circular Viaduct 進發。


穿過兩舊花,一直行石屎路落斜。


行 10零分鐘,
好快就已經見到 Brusio Circular Viaduct 。


越黎越近啦 ~ 


過對面馬路,不知不覺已經係正面前。


台灣人繼續行石屎路,
睇黎係想去橋既後方等火車到。


於是我地就同佢地分道揚鑣了,
因為我地決定向 Brusio Circular Viaduct既中心點進發。

我開始覺得黎緊 2 班 Bernina Express 既乘客有d慘,
因為中間有 2 個人阻住佢地既景觀。

不過又或者佢地應該會影向車頭/車尾範圍,
所以唔會影到我地。

又或者,其實係我地比佢地當動物園既動物咁影 : P


話說,雖然我話其中有2班 Bernina Express 會經過,
一架係向 Chur 、 另一架係向 Davos。

但呢個前提係,我望住由Tirano出發既車次,
但我完全忽略左向 Tirano 進發既車次。

於是結果比預期中係多左兩班車,好開心 XDDD


於是乎,係我地仲未準備好入到圈中心之際,
已經有一班普通列車由山上經 Brusio Circular Viaduct 落 Tirano 了。


咁當然都即刻影 XD 而且仲要拍片啊!


開始過橋。


好期待佢打圈個下!!


嗚呀!!!


繼續行、繼續行、繼續行。


當佢行過既時候,橋既圓形更加明顯了。


而且架列車都算夠長。


可以影到呢個程度。


成個圓形已經出左黎 : P !!


好正呀!!


好興奮 XD 
所以要貼晒全過程出黎。


落到地面,準備穿過橋底喇。


掰掰 ~ 


第 1  Round 完成左,
呢架唔係 Bernina Express 觀景列車,
於是我地走番去橋既中心點,
去捕住一陣由橋底開始上山既 Bernina Express ~ 。


已經黎到環形橋既中心。


台灣既團隊就係橋既另一邊。


當見到佢地有動靜,就知道火車來了!!

係Bernina Express 觀景列車啊 ~ d 窗幾正。


下一張架車已經上左山喇 XD

點解?因為呢一次我自拍 XDDDDDDDDDDDD
Sorry。XDDDDDDDD


不過唔緊要,
因為下一架 Bernina Express 都係差唔多時間黎到。


之所以簡 呢個時間黎 Brusio,
真係因為呢一個鐘既觀景列車經過得最密,
一係一個鐘內有兩架。

其他時間,可能兩三個鐘都未必有一架啊。


兩架火車都走左了,呢個時候都差唔多要上番 Brusio站。

當然喇,睇遊記以為我地留左好少時間,
但其實都留左個幾鐘架,只係Skip晒無車時既情景咋。 : P


係上番 Brusio 站既時候,
襯住未有火車,就跑左上去橋  > <!!


好正 Q口Q


好想由呢條橋行去個站度 XD ... 

但當然無咁做,因為路程比較遠。


所以我地跟左幾個外國人,行左捷徑係呢度走。


點知,原來除左頭先個 3 班,仲有一班落黎!
即係呢 1 個鐘入面,足足有四班列車經過啊!!


嗚呀,今次呢個角度睇都好型 ~ 


仲好近添呀 ~ 


嗚呀 ~ 


不得了。


超型 ~ XD


同樣唔係觀景列車,但都無法阻止我狂影佢 XD


呢個時候,經過一部自動販賣機,
買左支可樂 XDDDDDDDDDD

呢個時候,氣溫係 27 度~


上番月台,見到火車將會 Delay 7分鐘。


頭先同一班車過黎既台灣人,果然都係會坐同一班車走啊。


呢個火車站有間郵局,於是就係度買左 5 張郵票。

台灣人問我買緊咩,我話寄去香港既郵票。
佢地問點解要買郵票,我話因為我打算寄明信片。

之後佢地又好似想買郵票咁去左排隊,
但疑似最後無買到?

因為火車 Delay,所以又有多一架經過,
然後同行去左影,而我已經無視左果一架 XDDD

最後,我地個架火車終於到了 ~~~ 


呢個時候我地就上車喇。


因為都攰了,所以回程好少影相,只係開左窗感受下涼風。


再次經過呢個好靚既山谷湖邊小鎮,
依家既雲比起朝早,的確多左好多呢。


又有直升機了。


好型既火車過橋。


嗚呀!!


又再經過今朝去程既冰川。



嗚呀呀 ~ 不過要再講,
比起今朝真係多左好多雲 XD


冰川溶冰。


繼續上山,再次經過湖區。

因為上到海拔 1500m + 時,
都盡量將窗拉番上去,費時凍親車入面好多既公公婆婆。


而有靚景時先拉番落黎,不過好多時都已經攰攰地唔想拉,
只係想坐係度睇風景 XD


所以依然係有d相會有玻璃反光,因為無拉落黎啊啊啊。


回程時,冰川上方是厚厚的雲,但都依然係好型。


今朝既冰河呀 ~~~


影下火車拖尾,好鐘意涼浸浸既風呢。


真係好厚雲 XD


繼續影拖尾。


小流水、小瀑布。


仲有小溪。


再影一次路線景點圖。


大約兩個鐘,今次直接坐到尾站 St. Moritz。


冬天既時候係一個超多野玩既渡假城市。

初夏黎到,雖然無雪,但係湖既雪水溶化,
變成一個湖區小鎮,感覺都好正 ~ 

而且位於海拔 1800m 左右,係好涼爽架 ~ 


呢度大約留一個鐘左右,因為下班列車 18:03左右開出,
會係20:03到達 Chur。


到左火車站附近,望到個路線景點圖,好正,
如果有得印成POSTCARD比我買就好喇。

然後係呢度印個印仔,
如果鐘意儲印仔既話,瑞士好多火車站/Tourist Center都會有得印,
今次我地係隨緣見到就印,全部印都好靚架。


Grand Train Tour of Switzerland 既其中一個 Point。


去番月台,
會見到呢度會泊左 Glacier Express 同 Bernina Express。


之後我地打算向湖邊進發,所以經過隧道離開月台。


好快就到左湖邊。


然後望番去火車站同舊城區,好型呀。


因為依家雲都幾厚,所以唔止涼浸浸,仲有少少凍架。


行完湖邊之後,我地就向小山進發。


想係呢度高少少望落去。


望過對面舊城區,會見到St. Moritz幾出名既登山小火車,
可以坐住登出小火車上到山上,然後望落成個St. Moritz。

冬天上山應該會覺得超正,好童話 feel呢。


繼續上山,會見到唔少人寫意地散步、放狗、跑步。


上到黎 Grand Tour 既 Point了。


好啦,我 Out Fo ...

呢個位幾得意。


由呢度望番去火車站。


係度玩左陣,好快就要去番火車站喇。

然後打開個SBB Mobile APP,覺得非常之唔對路,
因為除左我地個班火車,前後所有車都Cancel晒,
最後去火車站,話 Glacier Express會Delay 50分鐘。

到了18:03,正常應該已經會開出我地個班車,
但係連火車的影都未見到。

月台上有好多人,都開始覺得奇怪了,
但在場職員又無咩通知 / 無咩行動 / 無咩反應。

坐左大約15分鐘,開始有人同職員傾計,
問下發生咩事,但因為唔係英文,所以都唔係好聽得明。

到最後,大約18:30,職員開始疏散月台人群,
聽到佢地話將會有安排,我地就跟住人群行。

我地跟佢地去到火車站內,
之後職員話將會有架Bus 帶我地去 Samedan ,
個邊既職員會安排我地之後既路線,
架 Bus 會係 5 - 10 mins 內到。

因為好多外國人見我地呆呆地,
所以就話 我地係一Group,
只要跟住佢地一齊行就得。

(網上圖片)

於是我地依家又黎番睇呢一幅圖。

聽佢地講,藍線因為有 Technique Problem,
類似係訊號故障既原因,所以要停駛直至另行通知。

一行人中,有d人會去Davos,而我地要去Chur。

如果去Chur,就要坐綠線去到Scuol,再經橙線到 Landquart,
最後由Landquart坐黑線返 Chur,全程只係會用多我地 30mins。

但係如果Check SBB Mobile,就會知個邊接駁既班次超差,
所以SBB Mobile建議既時間係,9點先上車,之後11點半會到Chur。。。

當然,如果係SBB本身有technique Problem,
應該會整個特別班次出黎調整一下既 ... 我相信。

依家都顧及唔到 8:03pm 前返到Chur 睇World Cup 既 瑞士分組賽了,
也唔強求完場前返到去Chur了。 T口T

本來大家係巴士站度等,後來因為大風,
於是都入左去火車站入面避風。

之後有巴士到,大家都上車,沿途睇下巴士路線既景觀。

本來話會去 Samedan,不過最後去左Bever,
即係Samedan既隔離一個站,都係綠藍線交界之一既站。


呢架就係載我地黎到呢度既 Bus。


雖然係厚雲,但都有藍天架!


呢個時候都7點了。
企左一陣,有架Glacier Express黎到。

嗚呀!去Davos既人坐呢班Glacier Express返去啊啊啊啊!!


而我地去Chur既就繼續等。

呢個時候,勁期待我地都有觀景列車可以坐 XD


等,寂寞到夜深 ~ 


點知黎左架極舊既車 XDDDDDDDDDD


坐上去心諗,唔,有得返就得。

跟住坐左陣就比人趕落車,原來職員搞錯左,唔係呢架。


而係呢架,IR。


係普通列車 ~ 
佢係本來預計 19: 03係 St. Moritz開出,21:03 會到 Chur既班次。
亦即係尾班車。

而佢Delay左40分鐘,所以依家係19:43,
而列車終於開出喇。

但係呢班車會點樣返到去 Chur呢,
經Landquart?定好似告示板咁寫會去Spinas呢?


結果,當佢話Next Station Spinas,
而真係到左Spinas時,我呆一呆,原來即係行番本身會行既路,
唔洗兜路。

計計下,即係大約9點半會到Chur,
應該都仲有完場前幾分鐘既波睇……如無意外。


雖然都不懷希望,天色都開始暗落黎,
不過坐住呢班車,都有種唔知叫安心定點樣既感覺。

呢一程車坐得好靜,慢慢咁望出窗,都無乜點影相,
反而係咁班電話,同人講下依家既情況。

火車再次經過 Landwasser Viaduct,一樣係無得開窗所以影成咁。
不過佢其實都係橋既建設經典之一黎,
係火車睇可能睇唔到佢既高度,
但如果有上網睇航拍相,佢的確係幾型的。

可惜現場感受唔到啦 ~ 

列車經過 Chur West,返到 Chur,
已經 9 點半,同琴日差唔多時間黎到,天色已暗。

係火車站既Coop望望d食物幾錢,因為都幾肯定除左酒吧街,
其他地方既餐廳都收晒咁濟。

不過 ... 連辛辣麵都 1.9 CHF 一包,
即係 $16hkd,係香港可以買一大排 XD 所以唔會想係度食 ...


唯有出番火車站,係火車站前既大街逛逛。


係呢個空無一人咁濟 (好啦我知右邊有人) 既大街上,
傳黎一大班人陣陣既歡呼既 「 WOW ~~~~ WOOW ~~~~~」 聲。

即係咁,深深感受到咩叫聞其聲不見其人,
d聲係邊度黎架??

於是我地就向住聲音既來源方向進發。

- Day 2 Part 3 完 -

沒有留言:

發佈留言