2018年6月25日星期一

【瑞士 9d8n】Day0 香港國際機場、多哈國際機場、蘇黎世機場 買Swiss Travel Pass

Day0:2018年6月25日 星期一
地點:香港國際機場HKG、多哈國際機場DOH、蘇黎世機場ZRH

今日係幾特別既一日,呢次旅行都係一個幾特別既旅行。
有各種原因啦。

- - - - - -

( 以下一堆廢話,可SKIP。 )

另外就係,今朝細妹去機場,經AMS飛蘇黎世,
然後就直接去瑞士Basel、法國Colmar、
之後南德、西奧、最後瑞士,總共18日。

而我就係今晚食完飯先出發,只玩瑞士、9日。
同樣係飛蘇黎世,不過旅行期間我地完全唔係附近,所以係見唔到面。

今次旅行,雖然係一月、仲返緊上一份工時買既機票,
不過到左五六月,又剛剛好係裸辭轉工既時期。

而去完呢個旅行,長假期正式結束了,
開始下一個新既挑戰。

有時諗,既然都有一個半月長假,
點解唔拉長個旅行,又或者去多d地方啊?

不過係呢一個半月入面,其實真係日日都咁忙。
你咁我放長假有乜咁忙呀?我都想知點解咁忙XDDD

如果要紀錄,主要係其中有一兩星期要教三個中學生既數,
亦同時有兩個星期係PT舊公司影相,
呢d都係好即時,突然出現的,
亦都有諗過好無推左佢比自己HEA。

另外就係假期期間,都有為旅行之後既事打算一下,
以免旅行後零動力,更加唔想返香港。

除此之外,有多既時間就係周圍食下野,
LUNCH又好DINNER又好,好少可可以咁自由,想去邊就去邊。

呢一個半月,無咩唔慣,反而好自在 ~
我想做既野,其實都做唔晒。:P

一個半月話長唔長,話短唔短,好多人休息都起碼三個月以上,
只不過我知道我拖落去我應該會繼續拖,
所以當有心去計劃一下時,就GOGOGO吧!

- - - - - -

而既然旅行後都已經有打算,咁就無憂咁去今次既旅行吧 ~


上了機場巴士,開始覺得原來真係要去瑞士了。


到左機場,又係時候Checkin,因為班機好Full,無得簡窗口位。


今次要著行山鞋!最主要係因為預計要行雪地。

買左應該起碼有半年,終於第一次真正咁著住佢。

當然為左唔好重蹈當年去歐洲著Timberland搞到腳瘀既覆轍,
我有一日係香港係有試著半日,OK先著去旅行架!!

不過真係幾好著 ~~~
係我暫時既人生入面價值最貴既一對鞋 XD


候機,細妹呢個時候上網了,原來佢岩岩land到AMS,
係當地6點,天仲好光,於是佢就出左市區玩,夜晚再返機場。

佢既航程係11個鐘 (HKG->AMS),之後飛1個鐘去蘇黎世ZRH。

而我去多哈,只係一半航程就已經8個鐘啦,
發覺下次都係直接歐洲轉機好似仲好,加埋飛既時數無咁耐。

本來睇中瑞航直飛,6月中$4600hkd來回連稅,
但居然撞正其中一日一定要留係香港既日子.. 
而7月瑞航已經極貴,要7千幾...

結果唯有買7月Qatar轉機 ~
不過亦都可能因為咁,所以先至遇上咁完美既天氣!!


Qatar d 機幾新幾靚 ~ 


不過同行個位個USB位壞左無得差電,用左我果個USB位差XD
不過我無乜用電話,唔係好洗差電 XD


開始肚餓,不過好快起飛,都好快有飛機餐食。


成程機好平穩,勁似係平地咁,但可惜都係訓唔到。



食左2餐飛機餐,然後就到了多哈。


今次轉機唔洗安檢,直接黎到候機既超大堂,
因為早左1個鐘land,所以本身已經勁多時間轉機,變到極多時間轉機。
3.5 hrs 變 4.5 hrs...

如果係第二程機早左,我會開心d囉 ~!

玩下佢二樓既無人駕駛車、又用下佢wifi上下網,
又望下多哈機場d「景點」。

其實都黎過5次,所以都無好興奮咁周圍遊,
都係慢慢咁行下睇下。

因為飛機上面完全訓唔到,於是係呢度又恰左半粒鐘。


之後就登機啦 ~ 

當我上機時,細妹都差唔多登機了 (無錯佢係AMS係過夜轉機)



本身過Gate,經過然後話「咦?細機呀?」
但行近d又唔算細機。

跟住望望個引擎好似787咁鋸齒尾 ,
(btw 明明上機時見係鋸齒尾,
但後來落機後見唔到個鋸齒,唔通我個時望錯左另一架??)

之後一入去d排位又係3-3-3,架機又好新好靚咁,
以為真係787啦!

我地唔係窗口位,而因為787既窗口係好大,
坐中間既3-3-3應該都會望到出面既景,
所以一入到去,就講左句「d窗比我想像中細喎」

再過多陣,就話,
「唔對路喎唔係話d窗無得關,佢會有自動調節架咩?」

最後即刻係座位拎左張逃生紙睇,
Ok,thanks,係A350-800.........  即刻冷靜左,成件事勁樣衰 :0)


不過都係幾靚既,但以為有驚喜囉 T口T。


呢餐飛機餐係早餐,叫左個麵包布丁食,甜甜的。
但,我都係鐘意蛋多d!!!


有個蛋糕仔同雞批,我只係食左蛋糕食,不要食雞批 > <!


呢個航程6個鐘,都係好穩定,不過我都係訓唔到。

到落機時,唔知係太大風定點,
好似滑翔傘咁好飄~好飄~好飄~好飄~咁落地。

沿途一直望出面天氣如何,由Cloudy,
去到就黎降落一帶無乜雲 *口*。

最後,見到個天超靚,T口T
然後降落到我無諗過會咁快黎到既瑞士。

同時,細妹已經係4個鐘前降落蘇黎世,
並且已經買左half price pass坐左去Basel,準備向法國Colmar進發了。

因為旅程無一日會撞到,所以都係個句「香港見!」


細妹話朝早Zurich 9度,不過下晝開始熱,
而我地降落Zurich時,係下晝2點左右,係22度 ~~

而落地第一件事係睇物價,
因為細妹sd左張相過黎話細水1.5CHF一支好難飲,
其他要3.5CHF。

不過因為當時落機,只有KIOSK呢間便利店,
所以價錢極貴,我地望望d水、飲品要3.95 CHF (~$32hkd)。

後來去到超市COOP / Migros,窮人恩物窮人勝地!!
1.5L水 0.7 CHF咋 ~

而且遲d會講下,瑞士度度都有drinking water免費斟架,
所以係唔怕無水飲架 >  <

天氣,晴!


落機之後搭電梯落去。


然後上無人駕駛列車。


當然企車頭,車速都幾快啊。


順利入境,之後就去拎行李。


經過路牌,去火車站。


然後就去買Swiss Travel Pass,係一個類似Rail Center既地方買,
呢個時候已經聽到周圍都係廣東話 XD。

如果唔介意比多$50hkd (反正張pass都幾千了),
會建議大家係香港買左先。

因為呢度d人好休閒,好彩我地落機時間算少人 (6-8人),
2點9左右,都要等20分鐘。

聽過人講,多人時係可以排成個幾兩個鐘....
( 因為遊客想劃位、坐觀光列車之類全部都係呢度會搞埋 )

而我完全無search過,以為排隊幾分鐘就會有,
於是就無諗住香港買左先,無左回事 > <

本身有班係兩點幾開,而因為要搞swiss travel pass,
於是要遲一班車先上到,所以上車時候係3點幾了。


拎到pass之後,即刻衝去月台,
不過直車去Luzern就無啦,要去Zurich HB轉車。

呢度有極多月台,
不過機場南下既九成九都會經Zurich HB。


跟SBB Mobile呢個App,我地落左黎其中一個月台。


基本上架架都會去Zurich HB,但有快同慢之分,
所以最好睇SBB Mobile APP個到達時間為準。

注意既係,呢度既火車,
如果想上落車,係火車停低既時候,佢門口個開口掣會著燈,
想上落車記得要按一按佢先會開門,
如果唔係,佢度門係唔會開架。

咁樣做,聽講係為左唔好令 室外既溫度 影響到 火車內既溫度,
例如冬天,所有門開晒,火車入面就會好凍 ~ 之類。


開車了,望望個景,
係度諗幾時會開始見到靚景呢?

定係會好樣衰架?


機場距離市區好近,十幾二十分鐘左右就到了。


Zurich HB係個極極極極極大既火車站,
而且上下層,嗚呀!!

下一班去Luzern仲有10幾分鐘,有時間可以係度睇火車呀!!!


有個好多黎緊班次既板。


呢架係我地黎緊坐既,大約一個鐘左右會到 Luzern。


因為有時間所以周圍行下。


跑去車站大門望望。


路面電車啊!!!


好正啊!!鐵路之國、單車之國!!
呢個國家有齊晒我鐘意既野 > < !!


啦 ~~ 啦 ~~ 啦 ~~ 啦 ~~ 啦 ~~ 


好正。


正正正。


口渴了,咁岩Fuse Tea做緊Promo,超冰凍!!
但當時覺得呢度既飲品好貴,唔捨得飲呀 ~~


係車站附近玩左一陣,時間無多,
係時候返返月台上車。

去Luzern既月台,
同出面條街同一個level,唔洗上落樓梯 / 電梯。


上車啦上車啦,以Zurich HB為中心既火車,
主要都係兩層,以紅、白、深藍之主。

之後會發覺,唔同區、唔同線既車會唔同樣,
慢慢會講番同貼下圖 ~ 

係瑞士,望一望車既外表、或者內部一d設計,
就算唔識分車種、唔係鐵道迷,
都一樣識得分自己大約係坐緊去邊 ~~


同好多國家一樣,
火車車門附近會有顯示方向、經過既大站/主要站、同終點站。


車站、月台都會有地圖、同埋同職員聯絡既一d設施。


時間黎到15:30,仲有5分鐘開車。

係靚靚藍天之下,係時候上火車了,向Luzern進發,
開始 Day 1 既行程啦 ~~ !

- Day 0 完 -

沒有留言:

發佈留言